אזעקת טרנד >

זה הג'ינס שלא תפסיקו לחרוש עליו בקיץ הקרוב

בכל פעם הג'ינס מצליח להפתיע אותנו מחדש, והשנה הוא עושה את זה בגרסה מקורית ומוצלחת למדי. קבלו את הפייפר-בג – גזרה משוחררת, דגש על המותן ומעט קפלים, ואתן מסודרות לעונה. כך תשיגו את הלוק

נגה זילבר | ‏ פורסם ‎07/05/2019 7:51
 

ברשקה, מחיר: 169 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

אי אפשר להתווכח עם הרלוונטיות התמידית של הג'ינס. הפריט שמוכיח עצמו כעל-זמני שוב ושוב חוזר בכל עונה, ועם זאת מצליח לחדש ולרגש בכל סיבוב מחדש. באביב ובקיץ הקרובים הוא עומד לעשות את זה שוב, והפעם בגרסת הפייפר-באג.

העקרונות פשוטים: גזרה רחבה באזור הירכיים שנאספת על ידי חגורה ויוצרת קפלים סביב קו המותן. לפעמים הקפלים יהיו עמוקים ולפעמים עדינים, לפעמים הסילואט יהיה רחב באזור הקרסוליים ולפעמים יתקרב מעט לגוף, ולפעמים הוא בכלל יגיע בוורסיה קצרה – אבל תמיד תתלווה אל ג'ינס הפייפר-באג תחושה של "לא התאמצתי, ובכל זאת יצא לי סטייטמנט מוצלח".

Reserved, מחיר: 179 שקלים (צילום: סטניסלואו בוניסקי)

הזהירות שבינינו אולי יירתעו תחילה מהמראה הייחודי שלהם, אבל אל חשש. גזרתם הגבוהה של ג'ינסים מסוג זה, יחד עם הדגש על המותן, יוצרים צללית ארוכה ומחמיאים ללא מעט מבני גוף.

בחורף לא יכולנו ליהנות מהמכנסיים המדוברים, שבשילוב עם ז'קט או מעיל עלולים להיראות כבדים ועמוסים, אבל התקופה הנוכחית מושלמת עבורם. עם חולצת טי וסנדלי רצועות, בגד גוף ועקבים או חולצה מכופתרת מבד קליל ונעליים שטוחות – הם יגרמו לכן לאפסן את הסקיני בלי לחשוב פעמיים, וייתנו לרגליים שלכן מרווח נשימה מבורך.

H&M, מחיר: 349 שקלים (צילום: הנס מוריץ)

אסוס, מחיר: 179 שקלים במקום 259 (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מנגו ל-TERMINAL X, מחיר: 219 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

IRO, מחיר: 1,820 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

מאסימו דוטי, מחיר: 325 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

Pull&Bear, מחיר: 199 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

ליווי'ס, מחיר: 499 שקלים (צילום: יח"צ)

ברשקה, מחיר: 169 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

אסוס, מחיר: 132 שקלים במקום 165 (צילום: מתוך האתר הרשמי)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה