אזעקת טרנד >

ישר ולעניין: איפה קונים את הג'ינס הכי נכון לעונה?

גם בחורף הנוכחי ג'ינס הסטרייט בגזרה הישרה ממשיך לשלוט במלתחה, ונותן לרגליים שלנו קצת מרחב לנשימה. מצאנו את האפשרויות השוות ביותר שיש בסביבה

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎01/12/2018 20:24
 

אי אפשר להתווכח עם העובדות בשטח. טופשופ, מחיר: 279 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

אחרי שבחורף שעבר הוא עשה כותרות והוכרז כיורש החדש של הסקיני, ג'ינס הסטרייט הפך לאורח קבע אהוב במלתחה. העין כבר התרגלה למראה הישר שלו, הרשתות דייקו והרחיבו את הדגמים שלהן וחובבות הגזרה המדוברת יכולות עכשיו לקטוף את פירות ההצלחה.

גם בחורף הנוכחי אפשר להצביע בבירור על הדומיננטיות שלו. הוא כבר לא הדגם הכי מרעיש או חדשני בסביבה, אבל כזה שלגמרי אפשר לסמוך עליו שיעשה את העבודה. במרחב הסלבריטאי הפכו דגמי הסטרייט לסוג של קונצנזוס, עם בולטות של מותגים נחשקים כמו RE/DONE. גם הדגמים הזולים והנפוצים יותר של הרשתות המהירות (ובמיוחד דגם הסטרייט של טופשופ) אומצו בהתלהבות יתרה.

סטרדיווריוס, מחיר: 119 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

מגמה נוספת שנתנה אישור מחודש למעמדו של הסטרייט משתייכת לאגף השילובים. לא מזמן כתבנו כאן על המראה האולטימטיבי של ג'ינס בגזרה ישרה ומגפונים – שילוב שהפך ויראלי ונחרש על ידי כל מובילות הדעה הנכונות. המראה המאופק, שמעלה זיכרון מעומעם משנות השישים והשבעים, הפך לנכון במיוחד ושם את המכנסיים בעלי הגזרה הישרה חזרה בפרונט.

בחורף, באופן טבעי, נראה העדפה לג'ינסים בגוונים טבעיים כהים יותר. קומבינציות קלילות לתפעול כמו ג'ינס עם חולצת גולף ובלייזר או ג'ינס עם סריג בגזרת אוברסייז הופכות לרלוונטיות במיוחד. גם כשזורקים עליו מעיל טדי גדול, ג'ינס הסטרייט מייצר איזון מושלם וגובר על המראה הצמוד מאוד שמעניקים מכנסיי הסקיני.

ברשקה, מחיר: 199 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

עוד ניואנס עונתי ששווה לתת עליו את הדעת הוא אורך הג'ינס. בקיץ שלטו ביד רמה אורכי הקרסול הקצרים – אורכים שהשאירו רצועת עור חשופה בתחתית הרגל. בחורף שווה לתת עדיפות למכנסיים באורכים המלאים. הם מחממים הרבה יותר ולא נופלים מאחיהם הקצרים בכל מה שקשור לסטייל.

צ'יפ מאנדיי ל- Belle&Sue, מחיר: 389 שקלים (צילום: זוהר שטרית)

מיס סלפרידג' לאסוס, מחיר: 181 שקלים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

פפה ג'ינס, מחיר: 599 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

סיליז, מחיר: 1,290 (צילום: יח"צ חו"ל)

Pull&Bear, מחיר: 199 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

COS, מחיר: 395 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

ריפליי, מחיר: 699 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

זארה, מחיר: 269 (צילום: יח"צ חו"ל)

קסטרו, מחיר: 259 שקלים (צילום: טל קרת)

דיזל, מחיר: 870 שקלים (צילום: קמילה סימון)

רונן חן, מחיר: 399 שקלים (צילום: דנה קרן)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה