חדשות FF >

לא ברבי: ג'יי לו בשמלה שמוכיחה שהיא אנושית

כמו בכל שנה, טקס פרסי המוזיקה האמריקאית היה תצוגת תכלית של נועזות, גלאם והרבה פאן. דואה ליפה סובבה ראשים בלבן, טיילור סוויפט התחזתה לכדור דיסקו, קארדי בי פרחה וג'ניפר לופז הטריפה בשמלה ורודה שחשפה שהיא אחת מאיתנו. כל השמלות, כל הפרטים

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎10/10/2018 11:00
 

את מהממת אבל החגורה קצת לוחצת. ג'יי לו ב-AMA (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

המוזיקה אף פעם לא נגמרת, היא מלווה את חיינו כמו סרט נע, והנה שוב הסרט עוצר לרגע והופך לשטיח אדום, עליו עולים כל אלה שעומדים מאחורי פס הקול של חיינו בשנה האחרונה.

את הבגדים שלובשים המוזיקאים החמים לטקסי הפרסים של התעשייה כבר אי אפשר להפריד מהאמנות. אם בעבר היו אמנים שהאופנה לא הייתה חלק מהביזנס שלהם ומהתדמית, הימים האלה חלפו. כיום כל שטיח אדום הוא קנבס ענק שלא מפסיק לתת, וכך בדיוק המקרה עם טקס פרסי המוזיקה האמריקאית.

חזרה לשטיח האדום. טיילור סוויפט (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

למען האמת, הרבה חידושים לא נראו, אבל אפשר לבשר שלפחות במקומות בהם המוזיקה מתנגנת, הניינטיז עוד חוגג, עם זליגה מטה למחוזות האייטיז. קוד הלבוש היה, בגדול, נשף סיום תיכון בסרט אמריקאי תקופתי.

מי שזכתה במירב תשומת הלב הייתה טיילור סוויפט, שעטתה על עצמה שריון דיסקו מבית בלמיין, שהורכב משמלת מיני ומגפי ירכיים תואמים ותכשיטים כבדים מבית לורייץ ואופירה שוורץ. 

עוצרת נשימה. דואה ליפה (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

ג'ניפר לופז הלכה על לוק ברבי בזוקה נועז אך לא מחמיא במיוחד מבית צ'קרה קוטור, ועלתה על נעליים גבוהות של ג'ימי צ'ו ותיק תואם של המותג. במבט מקרוב ניתן להבחין כי החגורה השחורה במעלה המותן לחצה יתר על מידה, מה שמוכיח כי גם האישה עם הגוף המושלם ביותר בעולם היא אנושית.

גם דואה ליפה לבשה משהו שברבי משנות השמונים הייתה עוטה על עצמה בשמחה, אבל אצלה, כרגיל, זה נראה סופר טרנדי עם שמלת הקוטור הלבנה והכבדה של ג'יאמבטיסטה ואלי. ואלי נתנו גם לריטה אורה שמלת פרום אייטיזית מושלמת, מלאת רושם ואוברסייז, רק בצבע שחור.

ריטה אורה מפתיעה (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

אמבר הרד נראית כמי שהתגברה על הקשיים ושמה אותם מאחוריהם, כשהיא לובשת שמלת זהב שחור נוצצת של ראלף ורוסו. קארדי בי הראתה בדיוק איך ולאן צריך ללבוש את הפנטזיות הפרחוניות של דולצ'ה וגבאנה, ופרחה לה בשמחה באמצע המסלול, עם תוספת תואמת לראשה.

ונסה האדג'נס הציגה את אחת השמלות העדינות והמדויקות של הערב: סליפ ורדרד של קושני עם חתיכת גומי המחבר את המחשוף באופן לא צפוי. קארי אנדרווד חשפה הריון שני פוטוגני בשמלת קטיפה רגועה ונעימה מבית סטיבן חליל.

קארדי בי בדולצ'ה וגבאנה. מוגזמת כהרגלה (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

כיף גם היה לפגוש את לייטון מיסטר, בלייר וולדורף לנצח, ולגלות שהיא נראית נפלא ושהטעם שלה עוד לגמרי מוצלח, עם שמלת שחור-לבן של סוניה ריקל. האחיות קלואי והאלי הראו שההרמוניה ביניהן מושלמת ושביונסה דוחפת אותן קדימה מסיבה טובה, כשהגיעו בשמלות תואמות של ולנטינו.

בין יוצאות הדופן ניתן לציין את סיארה, בשמלת ג'אמפר ספורטיבית של דיסקוורד ושיער נפוח ומרשים, ואת אמנדלה סטנברג המתוקה שהייתה היחידה שהגיעה בג'ינס של ליווייס ומעליו בלייזר של ראלף לורן ועניבת פפיון.

אמבר הרד. לא ברור מה היא עושה בטקס מוזיקה אבל היא נראית נפלא (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

בפינת הביזאר אפשר למצוא את פופי, היוטיוברית בת ה-23 שהגיעה לטקס בשמלה פרוותית ורודה, שנראית כאילו גזרה והרכיבה מחדש את שמלת ג'יאמבטיסטה ואלי של ריהאנה מהגראמי של 2015, ולהוסיף חטא על פשע – עטתה על עצמה מסיכת לטקס שחורה ומפחידה ביותר.

גם המנחות היפהפיות של תוכניות האופנה הגיעו להרים: טיירה בנקס קצת הביכה, אבל הצילה את עצמה עם הומור, כששילבה בין חצאית פומפון מעודדות של גוצ'י וחולצה לבנה של קרולין קונסטס, והיידי קלום שלא הצליחה לשחרר את שמלות העירום, בעוד יצירה גותית חושפנית מבית ג'וליאן מקדונלד. זה רק מוכיח שלא משנה כמה זמן תעמדי ליד הדבר האמיתי, זה לא יעזור.

בפינת הביזאר – פופי ומסיכת הלטקס (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

המנחה, טרייסי אליס רוס חובבת הפאשן, שזו השנה השנייה לה מאחורי המיקרופון באירוע, הגיעה לשטיח האדום בחליפת אייטיז ספורטיבית ומגניבה מעור בצבע אפרסק מבית פייר מוס.

במשך הערב החליפה כמה אאוטפיטים, כשהדגש היה לתת ביטוי למעצבים שחורים, ובכל לוק שולב מעצב אפרו-אמריקאי. בתה של דיאנה רוס גם שילבה מסרים נשיים מעצימים, והיא, מבחינתנו, הזוכה הגדולה של הערב. בסוף הערב שאלו במגזין ווג: "האם היא יכולה בבקשה להנחות מעכשיו כל טקס פרסים?" אנחנו לגמרי בעד.

מנחת הערב ההורסת, טרייסי אליס רוס (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

לייטון מיסטר בסוניה ריקל. התגעגענו (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

היידי קלום. מאכזבת (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

טרולי טרלולי. טיירה בנקס (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

סיארה והדייט החמוד בתבל (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

שוברת חוקים. אמנדלה סטנברג (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

באישור ביונסה. האחיות קלואי והאלי (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

בייבי באמפ לתפארת. קארי אנדרווד (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

אחת השמלות העדינות של הערב. ונסה האדג'נס בקושני (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

ועוד מבט בג'יי לו. אלילה שלנו (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • מה בקשר לטקס הזה אמבר הרד?
    היא סתם מנסה לנצל עדיין את ״החמש עשרה דקות של תהילה״ שהשיגה משקר מלוכלך על ג׳וני דפ!

    מאת: ר |‏ 2 בנובמבר 2018 | 15:17
  • לא יודעת למה אנשים ישר קופצים ומנפחים, מגיבים פה שמישהו אמר שג'ניפר לופז "שמנה" ( לא ראיתי את המילה מוזכרת כלל), והיא מהממת אבל "החגורה קצת לוחצת" .
    נכתב שהיא לבשה שמלה שלא מחמיאה לה ( כן כי לחץ לה הגומי בחגורה והמידה לא התאימה , כמו ללבוש מידה S למרות שאת M או להפך), ולא משנה איזה מידה אותו הבן אדם מS עד XXXL יש בגד שפחות מחמיא וזה בסדר קורה.
    המשפט היחיד מיותר שנאמר על ג'ניפר לופז זה "מה שמוכיח כי גם האישה עם הגוף המושלם ביותר בעולם היא אנושית" , כולנו אנושיים ואין דבר כזה מושלם .

    מאת: לופז |‏ 11 באוקטובר 2018 | 10:00
  • מלבד המראה של ג'ניפר לופז היא גם בן אדם מאוד נחמד..וב2018 לא אמורה להישפט על המשקל שלה.
    בכל האירוע הזה לדעתי היא לבושה הכי יפה ומה ש"יוצא" לה שם זה אפילו לא שומן זה רק עור,החגורה לוחצת מידי כדי להחזיק את המראה והצורה של השימלה.
    ג'ניפר תמיד הייתה נשית יותר ולא רזה מידי ואני לא מבינה את הקטנוניות..להיתפס למשהו שבכלל לא שמים לב אליו!!

    מאת: מור |‏ 10 באוקטובר 2018 | 16:07
  • אז אמבר אהרד זוכה לאהדה למרות ששיקרה על התקיפה של גוני דפ? ולמרות שבת הזוג שלה הגישה נגדה תלונה על אלימות? הצביעות חוגגת

    מאת: גם אני |‏ 10 באוקטובר 2018 | 15:30
  • "את מהממת אבל החגורה קצת לוחצת"?! באמת?!
    כי מה, יצא לה גוש שומן פיצי?
    ניפצנ לכם את האשליה של ג'ניפר המושלמת??
    אלוהים שיעזור על מה את מסתכלים.
    מרחמת על התיכוניסטיות שיתקלו בשורה הזו.

    מאת: שירה |‏ 10 באוקטובר 2018 | 11:48