חדשות FF >

קים מיחזרה, זנדאיה קברה ואנחנו שוב על המפה: השטיח האדום שהוא פאן במקסימום

טקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV הוא אולי לא המוסד הכי מכובד בהוליווד, אבל הוא לגמרי אחד מהטקסים האלה שמספקים את השטיחים האדומים הכי כיפיים צבעוניים. זה המצב גם הפעם, כשזנדאיה שוב מחזקת את מעמדה כפאשניסטת על, והמעצבת הישראלית גליה להב שוב מוכיחה כי מעמדה הבינלאומי בלתי מעורער

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎17/06/2018 14:02
 
 

A post shared by Beauty LV (@saturnelle) on

טקס פרסי הקולנוע של MTV מעולם לא היה אירוע שכוכבי הוליווד מתייחסים אליו בכובד ראש. אפשר להבין, היות והוא כולל קטגוריות כמו "הנשיקה הטובה ביותר" או "דמות הרשע/ית הטובה ביותר". בקיצור, לא מדובר באוסקר, אף אחד לא מזיל דמעות, אבל השטיח האדום הוא חגיגה של פאן.

מכיוון שריהאנה לא הייתה בנמצא, הייתה זו זנדאיה ששימשה הפעם בתור הפאשניסטה שקוברת לכולם. הבחירות של הסטייליסט הצמוד לואו רואץ׳ כמעט תמיד מוכיחות עצמן, וגם הפעם היא התעלתה על כל שאר הכוכבות שצעדו לצדה. זנדאיה ולואו בחרו עבורה בשמלה חומה עם חצאית פעמון של אוגוסט גטי, נעליים בצבע תואם ועגילים עגולים היסטריים.

 

A post shared by @fashionafterparty on

אבל היא לא הייתה היחידה שבלטה על השטיח. קים קרדשיאן המשיכה את רצף הלוקים הסקסיים של ורסצ׳ה, עם סטרפלס לבן וחצאית מנצנצת כסופה. דווקא על הצמות בשיער לא עפנו, בעיקר מכיוון שהיא כבר שחקה את הלוק הזה. עוד במתלבשות המעניינות – הקומיקאית טיפאני האדיש עשתה כבוד לגליה להב שלנו ובחרה בשמלה כסופה עם שסע גבוה וחושף רגל וטול לבן שנשרך מאחוריה. בחירה מעט מהודרת מדי עבור האירוע, אבל מכיוון שמדובר בגליה להב – מוותרות לך. קים הגיעה מלווה באמא קריס, שבחרה בז׳קט לבן של אחד המותגים האהובים על בתה קנדל – אוף ווייט. מדובר בז׳קט שנעמי קמפבל לבשה על המסלול כשהוא הוצג לראשונה.

 

A post shared by lovebscott (@lovebscott) on

מי עוד רתחו על השטיח? הזמרת האלסי הלכה על שמלה אדומה, חושפנית וסקסית של ג׳וליאן מקדונלד, בעוד קריסטן בל בחרה גם היא במעצב הוולשי, אבל בשמלה עם שרוולים ארוכים, חצאית קצרה נפוחה והרבה חיתוכים שחושפים הצצות עור. אוליביה מאן לבשה אוברול קטיפה יפהפה ומחמיא בירוק יער של גאלבן, בעוד יארה שהידי המשיכה להוכיח שהיא חושבת מחוץ לקופסה ובחרה בחליפת ז׳קט ומכנסיים מלאה בדיטיילים מעניינים ומשחקי פרופורציות של טורי ברץ׳.

 

A post shared by Beauty LV (@saturnelle) on

קת׳רין לנגפורד, כוכבת "13 סיבות", הגיעה לבושה בשמלה שחורה של ארמאני, כשהטול השחור שחובר לשערה גרם לה להראות כמו אלמנה בסרט של טים ברטון. חברה לקאסט טומי דורפמן החליט ללכת על משחק מגדרי ונראה כמו נערת בית ספר פרטי בז׳קט קטנטן וחצאית קפלים של תום בראון. מנדי מור לבשה שמלה של אלברטה פרטי שעברה מהפך מהדגם שהוצג על המסלול – משמלה בגזרה ישרה ורחוקה מהגוף היא שונתה לשמלת מיני צמודה, סקסית ומדגישת קימורים. ג׳סמין סאנדרס קיבלה השראה מאפריל אוניל והופיעה בשמלת טרנץ׳ צהובה עם משקפי שמש קטנים, שנייה לפני שהם הופכים לטרנד חולף. בעוד מילי בובי בראון נאלצה לוותר על הטקס בעקבות פציעת ברך, סיידי סינק ייצגה את "סטריינג׳ר ת׳ינגס" והלכה על לוק קז׳ואל בהרבה משאר הכוכבות – ג׳ינס, טי שירט וז׳קט מנצנץ עד כדי עיוורון מבית גוצ׳י.

 

A post shared by Beauty LV (@saturnelle) on

 

A post shared by del fresno (@sandelfres) on

 

A post shared by triciaokekeblog (@triciaokekeblog) on

 

A post shared by Beauty LV (@saturnelle) on

 

A post shared by triciaokekeblog (@triciaokekeblog) on

 

A post shared by @filmmissa on

>

 

A post shared by Blackaphillyated (@blackaphillyatd) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה