חדשות FF >

פריימארק מציגה: טבעת אירוסין כמו של מייגן ממש בזול

הרשת הזולה האהובה, שידועה ביכולתה ליצור חיקויים שלא מתנצלים על היותם כאלה, מתחה את הגבולות טיפה יותר מבדרך כלל והוציאה טבעת אירוסין זהה לנסיכה מייגן רק במחיר מצחיק של עשרה שקלים. סיפור סינדרלה גרסת הפריימארק

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎13/06/2018 12:31
 

סיפור סינדרלה של מייגן מרקל כל כך שובה עד שנשים בוגרות, שכבר אמורות היו להשאיר את שלב תחפושות הנסיכות מאחור, חוזרות לילדות ומבקשות לאמץ להן כמה שיותר סממנים חלומיים שיקרבו אותן ולו במעט לנסיכה החדשה בבית המלוכה הבריטית. אבל האם היוזמה החדשה של פריימארק הלכה על זה קצת רחוק?

הרשת הזולה האהובה, שידועה ביכולתה ליצור חיקויים שלא מתנצלים על היותם כאלה, מתחה את הגבולות טיפה יותר מבדרך כלל, ומציעה טבעת שהיא רפליקה זולה של הפיס מעורר הקנאה שלאצבעה של הכלה הכי מפורסמת בעולם, רפליקה זולה כל כך לטבעת המקורית (שמחירה 671 אלף שקלים), שהיא בכלל אמורה להמצא באיזור תחפושות הנסיכות של הילדות, ליד אלזה ואנה.

הטבעת של פריימארק (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מתברר שפריימארק מכירה את קהל לקוחותיה, והפריט הפך להיסטריה במהירות ואזל מהמלאי, אבל אל חשש. הרשת טוענת שתספק עוד הרבה טבעות צהובות פושטיות, כדי שכל קונה תוכל להרגיש כמו נסיכה. האבן המרכזית היא פלסטיק, כמובן, ולא יהלום מבוצואנה, שם בילו הארי ומייגן את החופשה הראשונה המשותפת.

הרשת מרימה להארי ומייגן באופן קבוע, ובסוף השבוע של יום ההולדת נמכרו שם שני טי-שירטים מיוחדים, ופיג׳מות ממותגות, עליהן הכיתוב: ״הארי היה אמור להיות שלי״. בין אם מדובר בג׳סטה סרת טעם או חמודה, אנחנו לגמרי בעד שפריימארק ימשיכו לשעתק את הסטייל הפנומנלי של מייגן במחירים נוחים.

 

A post shared by Primark (@primark) on

 

A post shared by Primark (@primark) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה