חדשות FF >

והרי התחזית: הרגעים הבלתי נשכחים משבוע האופנה בניו יורק

ויקטוריה בקהאם המשיכה להצטיין, מייקל קורס הפתיע, ג'רמי סקוט הביא את המסיבה, קנדל ג'נר נעדרה וקארדי בי, בגדול, ניצחה את שבוע האופנה. הגיע הזמן לסכם את רגעי השיא של ארבעת הימים האחרונים בניו יורק, והם כוללים הרבה צבעים, קצת פחות הדפסים ודרך חדשה ולוהטת לשאת את התיק שלך

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎15/02/2018 12:17
 
 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

כוחו של שבוע האופנה ניו יורק נחלש מעט בשנים האחרונות, בזמן שבתי האופנה המרגשים ביותר מציגים את הקולקציות העונתיות דווקא בפריז או במילאנו. ובכל זאת, הוא זה שפותח את חודש האופנה, ולכן משמש כמתאבן להתרגשות ובעיקר כהצצה ראשונה לטרנדים שנראה בשאר שבועות האופנה. בנוסף, למרות שהשבועות האירופאיים מתהדרים בשמות הלוהטים באמת, גם בניו יורק היו השבוע כמה תצוגות שתמיד מצופות מאוד, כמו זו של ויקטוריה בקהאם או קלווין קליין תחת ניהולו הקריאייטיבי של ראף סימונס.

 

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

בעוד המשפחה הפוטוגנית של ויק כמעט וגנבה את ההצגה, הקולקציה שהציגה הייתה אלגנטית כתמיד ושילבה בדים עשירים, אקססוריז מתוחכמים והצעות הגשה פרקטיות להרכבת לוקים, מבלי להיסחף לסטיילינג מוגזם שנפוץ בתצוגות אופנה ועלול לגנוב את הפוקוס מהבגדים. מי שוויתר על סימן ההיכר האלגנטי שלו היה מייקל קורס שהציג קולקציה שונה מהרגיל. חבל רק שהייצוג של מידות גדולות על המסלול של קורס עדיין מסתכם אך ורק באשלי גרהאם, היינו שמחים לראות אותו לקוח יותר ויותר נשים אמיתיות. יחד עם זאת, השורה הראשונה של קורס משכה אליה, כמו תמיד, כמה מהכוכבות האופנתיות ביותר, כמו זנדיה, בלייק לייבלי ואמילי בלאנט.

 

A post shared by Michael Kors (@michaelkors) on

מי שהעלו על המסלול דוגמניות במגוון מידות היו, כמו בכל עונה, כריסטיאן סיריאנו וכרומט. סיריאנו ציין העונה עשר שנים להקמת מותג האופנה שנושא את שמו וממשיך להיות הזוכה הפעיל ביותר של ״פרויקט מסלול״ כמו גם מעצב העל שידוע בחיבתו לעצב שמלות לכל המידות והמלביש הכי פופולרי בקרב כוכבות הוליווד שלא מצליחות להשתחל למידות הסאמפל של הדוגמניות.

 

A post shared by Christian Siriano (@csiriano) on

מי שנעדרה מהמסלולים השנה היא קנדל ג׳נר, כשאתרי הרכילות העולמיים מדווחים שהיא עומדת לעשות מוב קארה דלווין ולנטוש את הדוגמנות עבור קריירת משחק. אבל אל דאגה, בלה, ג׳יג׳י וקאיה היו שם כדי למלא את תפקיד האיט גירלז, וצעדו על המסלולים של פראבאל גורונג, טום פורד, ברנדון מקסוול, ג׳רמי סקוט ועוד. סקוט, שיציג את הקולקציה שלו למוסקינו בעוד שבוע במילאנו, לא ויתר על הצבעוניות גם הפעם והלביש את הדוגמניות שלו בפאות קארה צבעוניות שהתאימו לגווני הנאון של הקולקציה המוגזמת שלו.

 

A post shared by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on

בבית האופנה של קרולינה הררה חגגו את פועלה של המעצבת, שפורשת מתפקידה כמנהלת הקריאייטית של המותג. התצוגה נחתמה כשכל הדוגמניות צועדות זו אחד זו במראה האייקוני שהפך מזוהה כל כך עם הררה – חולצה לבנה מכופתרת וחצאית נפוחה, בצבעים שונים. רגע נוסף שגנב את ההצגה על המסלול היה הרובוט שאחז בידה של אירינה שייק ופתח איתה את התצוגה של פיליפ פליין. אמנם מדובר בגימיק מוצלח, רק שעם רובוט ענק על המסלול, קשה לזכור איך נראו הבגדים.

 

A post shared by CAROLINA HERRERA (@carolinaherrera) on

כמו בכל עונה, השורה הראשונה של התצוגות הייתה מלאה בסלבס אופנתיות שבאו לבחון את הסחורה, כאשר כמה מהן עוררו עניין מיוחד, כמו מילי בובי בראון שהגיעה לשבוע האופנה בפעם הראשונה והפגינה נוכחות בתצוגה של קלווין קליין. את משבצת ה"איך את קשורה?" איישה השנה וופי גולדברג, שדילגה מתצוגה לתצוגה במראות נינוחים ולא אופנתיים בעליל וכמה זוגות סניקרס תמוהים. אבל מי שמשכו את רוב תשומת הלב הן קרדי בי ואנה ווינטור, שישבו זו לצד זו בתצוגה של אלכסנדר וונג. בראיונות עם העיתונות, אמרה קרדי בי שהיא בקושי יכלה להתמודד עם ההתרגשות, וכשנשאלה על מה דיברה עם המלכה האם של עולם האופנה, ענתה בחיוך ממתיק סוד – ״על דברים״.

 

A post shared by Cardi B Official IG (@iamcardib) on

אז מה תלבשו בסתיו הקרוב, על פי מה שהציגו המעצבים על המסלולים? ראשית, הנעליים השטוחות עדיין איתנו, וממשיכות לקבל פרשנויות רבות ומגוונות ככל הניתן, כדי שנוכל להימנע מעקבים מגבילים בין אם אנחנו מסתובבות במשרד או חוגגות בחתונה. גם הגרביונים חווים רגע מרגש על המסלול, והם מגיעים במגוון צבעים, טקסטורות והכי חשוב – נצנצים. עוד טרנד שממשיך איתנו העונה הוא זה של חליפות המכנסיים, שאליהן מצטרפים לוקים של ז׳קטים מחויטים בשילוב חצאיות, שמופיעים העונה לא רק על המסלול של דיור. אחרי שבשנה שעברה החליפות נשלטו על ידי בדים משובצים בגווני אפור, השנה מדובר בלוק מונוכרומטי במגוון של צבעים, מהפסטלים ועד גווני אבן חן בוהקים.

 

A post shared by Tibi (@tibi) on

מה שמעט אכזב אותנו היה היצע ההדפסים המשמים, שהמשיך למחזר את הגינגהאם והפרחים של הניינטיז, עם מעט פסים ובלי הרבה בשורות חדשות. עונת הסתיו היא תמיד הלבישה ביותר, כך שעל המסלולים צעדו הרבה פריטים שניתן לאמץ בקלות למלתחת היומיום ובוודאי יקבלו תרגום ברשתות האופנה, אבל בשורות חדשות ומרגשות באמת נעדרו מהמסלולים, מלבד אולי תיקי המצלמה של ויקטוריה בקהאם והאופן בו הדוגמניות אחזו אותם על המסלול, כשהן מחזיקות ברצועה הארוכה מכווצת בכף היד שלהן במקום לתלות את התיקים על הכתף. את זה אנחנו מתכוונות לנסות בבית.

 

 

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

 

A post shared by ZIMMERMANN (@zimmermann) on

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

>

 

A post shared by Anna Sui (@annasui) on

 

A post shared by Christian Siriano (@csiriano) on

 

A post shared by CHROMAT (@chromat) on

 

A post shared by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

A post shared by Michael Kors (@michaelkors) on

 

A post shared by Christian Siriano (@csiriano) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה