חדשות FF >

מעתיקה ממייגן? קייט מידלטון חושפת בטן באאוטפיט חדש-ישן

בפעם הראשונה לשנת 2018, יצאה הדוכסית מקיימברידג' לאחת מפעילויות הצדקה החמודות שלה כשהיא חושפת בטן קטנטנה (בטח ביחס להריון המתקדם) עטופה בשמלה ממוחזרת ובמעיל שהפך, כמובן, סולד אאוט – רק שהפעם לא ברור אם אחראי לכך אפקט קייט או דווקא אפקט מייגן

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎11/01/2018 11:35
 

שלום גם לך! (צילום Eddie Mulholland – WPA Pool/Getty Images)

נראה שפעם שלישית גלידה מבחינת ההריון של קייט מידלטון, והפעם, שלא כמו בעבר, טפו טפו, הדוכסית מקיימברידג׳ לא מאושפזת או מרותקת למיטתה. להפך. מידלטון פעילה מאי פעם, וממשיכה בעבודות הצדקה החינניות שלה. השבוע נסעה למערב לונדון לאקדמיית פלדהם, ופתחה כך את פעילותה המלכותית הרשמית לשנת 2018. קייט הצטרפה לתוכנית האומנותית של בית הספר, ציירה עם התלמידים הקטנטנים, שמעה כיצד בית הספר משלב את ההורים בתוכנית הלימודים וחלקה הארות מנסיונה כאם.

את הבאמפ המלכותי הלבישה קייט בצניעות רבה הפעם. היא בחרה במעיל כחול נייבי של הובס, הלייבל שבנות המלוכה אוהבות כל כך. שוויו 918 שקל, אבל כמובן שהוא כבר אזל מהמלאי, והתאימה לו עקבים בצבע דומה של ג׳ימי צ׳ו. השמלה שלבשה מתחת למעיל היא הדבר שכולם מדברים עליו, שמלת הריון של לייבל בריטי בשם סרפין, לה יש בוטיק, כמה נח, ממש מחוץ לארמון קנזינגטון. המחיר נח להפליא: 308 שקלים. עוד יותר נח: מדובר בשמלה ממוחזרת, אותה לבשה בתקופת ההריון עם שארלוט.

כי לכל אחת יש שמלת הריון מועדפת (צילום: Eddie Mulholland – WPA Pool/Getty Images)

רבים אומרים שקייט עושה קופיקאט לגיסתה לעתיד מייגן מארקל ביציאה הרשמית הראשונה שלה עם הנסיך הארי מחוץ לארמון. המעיל של מייגן היה שייך ללייבל קנדי, מקאג׳ שמו, אבל הלוק ובחירת הצבע דומות. כבר מההתחלה די ברור שקייט ומייגן יכולות בקלות לחלוק ארון בגדים, ושבקרוב נתקשה לומר מי היא הביצה ומי התרנגולת מבחינת השפעה סגנונית. מה ששונה אצל קייט, לפחות בינתיים, זו הנטייה למאצ׳י-מאץ׳: המעיל שתואם לנעליים, לכפפות ואפילו לתיק הקלאץ׳ הקטן. חובבי המלוכה אוהבים את זה ומריעים לקייט, אבל לא בטוח שהסטייל השמרני הזה יעבור אצל מייגן.

קייט חשפה באמפ קטן בזמן ששוחחה עם התלמידים והראתה שלמרות שהיא לא ממש מלבבת לבבות וסופרת לייקים מבוקר עד ערב, היא עדיין מודעת ומחוברת למה שקורה בעולם הוירטואלי והאמיתי. לאחר שנערה צעירה סיפרה לה שהיא מתמודדת עם הקשיים שמציבות בפניה הרשתות החברתיות, קייט ענתה: "המדיה החברתית יכולה להיות גם ממכרת. היא הופכת לחלק מהלייפסטייל שלך, לא? קשה להתנתק מזה, אבל כשיש לך תמיכה אפשר למצוא את הדרך החיובית להשתמש בזה". מילים כדורבנות.

מצאו את ההבדלים (צילום: Eddie Mulholland/Chris Jackson/Getty Images)

רוצות לקחת חלק בשעת היצירה הזאת (צילום: Eddie Mulholland – WPA Pool/Getty Images)

קצת ריכולים (צילום: Eddie Mulholland – WPA Pool/Getty Images)

הלוואי שהיינו הכלב (צילום: Eddie Mulholland – WPA Pool/Getty Images)

חמסה עליך (צילום: Eddie Mulholland – WPA Pool/Getty Images)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה