איט גירלס >

מתעלה על עצמה: גל מלכה בעוד לוק הריוני מושלם לגמרי

לגל מלכה נותרו עוד כמה חודשי הריון, טפו טפו, ואנחנו באמת חייבות כבר לראות מה עוד יש לה בארסנל – כי עד כה, מדובר בתענוג של סטייל הריוני. הפעם היא מפתיעה בסט היסטרי של מנגו, וגם מזמינה את כולנו להתבאס על השמלה שמלצר מגושם שפך עליה אוכל והרס

Fashion Forward | ‏ פורסם ‎25/04/2024 1:27
 

להלן קנייה חכמה (צילום: אינסטגרם, gal malka)

להרכיב מלתחת הריון זה לא הדבר הכי קל בעולם. הגוף משתנה, הבטן גדלה מחודש לחודש וישנו כמובן השיקול הכלכלי – איך להשקיע בבגדים חדשים שיתאימו לגוף החדש, אבל לא לזרוק את הכסף על פריטים שישרתו אותנו אך ורק בתקופת ההריון אלא יוכלו להמשיך איתנו לאחר מכן. לא פשוט להיות אישה.

גל מלכה מצליחה בינתיים למצוא פתרונות נהדרים, ועכשיו היא לובשת סט חדש בהדפס פסיכדלי שהוא אולי לוק ההריון הכי יפה שראינו עליה בינתיים, אף שהתחרות קשה.

לא בוכים על אוכל שנשפך, אבל על שמלה שנהרסה לגמרי מותר (צילום: אינסטגרם, gal malka)

אחרי שחזרה מחופשה משותפת עם עומר נודלמן באיטליה וספרד, שם מלצר שפך עליה מנת אוכל והרס את השמלה הלבנה והיפה שהיא לבשה (זכרונה לברכה), גל חזרה לארץ והגיעה לברביקיו משפחתי בסט של חצאית ו-וסט בצבע שמנת עם הדפס פסיכדלי בגווני חום ואדום מרשת מנגו

הווסט הזה מגיע עם גזרה שכאילו מראש תוכננה לבטן הריונית – הכפתורים שלו מגיעים מהמחשוף לקו המותן ואז מפסיקים, והתפרים נפתחים הצדה ליצירה של מעין פפלום עדין. כך שמלבד העובדה שמדובר בסט נהדר ומושלם לקיץ, הוא בהחלט יוכל לשרת אותה לאחר הלידה. מה שנקרא, קנייה חכמה. 

מה עוד צפוי לנו עם ההריון הזה? (צילום: אינסטגרם, gal malka);

 
 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה