איך ל... >

לגעת בעושר: כך תשיגו תיק מקורי של גוצ'י בכמה מאות שקלים

בדרך כלל הם מאמירים לסכומים של עשרות אלפי שקלים, אבל מצאנו מקום קסום בו תיקים של בתי אופנה יוקרתיים הופכים פתאום לקצת יותר אפשריים. אז נכון, הם משומשים, אבל עד שנעשה את האקזיט זה לגמרי יספיק

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎20/10/2018 22:00
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yasemin behappy beiconic (@yaseminseasons) on

היו ימים בהם היה קל יחסית להבחין בין תיק מקורי מבתי האופנה הגדולים, לחיקוי שלו. הכוונה אינה ללואי ביטון שנמכרים בשווקים, אלא לחיקויים ברמה מעט יותר גבוהה, שלא ניתן לחשוד בהם מיידית. מי שמבינה עניין תמיד יכלה להציץ ולבדוק שני דברים עיקריים – האם יש מספר סידורי, ואיך נראים התיפורים. מותגי על מקפידים על גימורים מדויקים כל כך שלא תמצאו אפילו חוט סורר, ובבטנה של התיק מסתתר מספר סידורי שמוטבע לרוב על תגית עור. לא מצאתם את שני אלה? מדובר בזיוף.

אבל עולם החיקויים הפך מתוחכם יותר ויותר, וכיום צריך להיות מומחה של ממש כדי לזהות תיקים מזויפים. חלקם מיוצרים ברמה גבוהה, עם תפירה איכותית ואפילו מספר סידורי – מזויף כמובן. באינטרנט תוכלו למצוא שלל מדריכים שנכנסים לפרטים ספציפיים. כך למשל, הם ילמדו אתכם מה הפונט שגוצ'י משתמשים בו למספר הסידורי, וכמה ספרות מופיעות במספרים הסידוריים של שאנל. לרובנו אין זמן או סבלנו לכאב הראש הזה, ובכלל, למה לקחת סיכון?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Newtime_newboutique (@newtime_newboutique) on

כשאנחנו בוחנים תיקים אונליין, עוד יותר קשה לזהות במה מדובר, בעיקר אם רוכשים מאנשים פרטיים, כמו באיביי או באטסי. באיביי הבינו את הפוטנציאל העצום שיש בהרגעת לקוחות חוששים, ויצרו במהלך השנה החולפת את Ebay Authenticate, שם הם אוצרים תיקי יד שנייה של מותגי על שהאותנטיות שלהם נבחנה על ידי מיטב המומחים, והם מתחייבים למאה אחוז מקוריות.

לפרויקט הנהדר הזה יש כמה יתרונות בולטים מעבר לברור מאליו – שמדובר בקנייה בטוחה. אחד היתרונות הוא שבמקום לברור בין אלפי פריטים, ההיצע מצומצם יחסית ובאיביי בחרו להתמקד במותגים יקרים ומועדים לפורענות במיוחד. תמצאו שם תיקים של 16 מותגים בלבד: שאנל, דיור, פראדה, ז'יבנשי, לואי ויטון, סלין, קלואה, בוטגה ונטה, גוצ'י, גויארד, פנדי, הרמס, בלנסיאגה, ולנטינו, ברברי וסן לורן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Current Mood (@fashioncurrentmood) on

יתרון נוסף הוא המחירים. נכון, מדובר במותגי יוקרה ולכן לא תמצאו שם שום דבר זול, אבל מכיוון שהפריטים הם יד שנייה מעונות שונות וממוכרים שונים, תופתעו לגלות כמה מציאות של ממש. תיקי ההרמס עדיין חוצים את העשרים אלף ותיקי השאנל ברובם יקרים מאוד, אבל אנחנו הספקנו לחטוף תיק בד של פנדי שעלה פחות מאלף שקלים, והופתענו בעיקר מטווח המחירים הרחב של תיקי השאנל.

מי שניסתה לצוד ברשת תיק יד שנייה של שאנל יודעת שקשה מאוד למצוא פריט שכזה בפחות מ-9,000 שקלים, וגם זה במקרה הטוב. ב-Ebay Authenticate, לעומת זאת, תוכלו למצוא כמה וכמה אופציות שלא עולות על 6000 שקלים – עדיין מחיר גבוה, כמובן, אבל באופן יחסי לשוק מדובר במציאה של ממש. בנוסף, כמה מהתיקים שם נמצאים בסייל של עשרות אחוזים, אז מומלץ מאוד להשקיע זמן באיתור המציאות השוות באמת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bestgift (@bestgift2018) on

אגב, מדובר רק בצעד ראשון. באיביי הכריזו בחודש שעבר כי בקרוב הם יתחילו לוודא גם מקוריות של שעוני יוקרה, ואפשר רק להניח שהפרויקט הזה ילך ויתרחב. בינתיים לכו לתפוס איזה שאנל, עם טיפ מאיתנו – לחלק מהמותגים ישנם תיקי בד באיכות גבוהה, שעולים הרבה פחות מתיקי עור, אבל נראים לא פחות טוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GUCCI Fan page (@classicgucci_) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה