ביוטי >

כולן התמכרו: השפתון הזול שנותן פייט לדיור

חולמות על שמן השפתיים של דיור אבל אין לכן 180 שקלים מיותרים בארנק? במותג e.l.f, שידוע ביכולת שלו לייצר Dupes מופלאים, הוציאו מוצר שאמור להשיג את אותו האפקט במחיר מצחיק. הטיקטוקריות נשבעות שזה עובד – אז למה לא בעצם?

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎27/02/2024 2:24
 

רק 30 שקלים (צילום: אינסטגרם, coconutcathy)

אם יש דבר אחד מעצבן יותר ממוצר איפור יקר שלא שווה את המחיר, הרי זה מוצר איפור יקר שכן שווה את המחיר. ממוצרים יקרים ובינוניים אין לנו שום בעיה להתרחק, אבל כשדיור, שאנל או שרלוט טילבורי מוציאים מוצר שאנשים באמת ובתמים מתעלפים עליו ונשבעים בו – מתחיל לגרד לנו בארנק.

זה המקרה עם שמן השפתיים של דיור – Dior Addict Lip Glow, שהמשפיעניות ברשתות החברתיות נשבעות שהוא משנה חיים. אבל בעוד הן, לרוב, נהנות ממנו בחינם, אנחנו צריכות לשלם עליו 180 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@lapetitechicmommy)

אז הנה החדשות הטובות – במותג e.l.f, שידוע ביכולת שלו לייצר Dupes מופלאים (מוצר דומה במחיר זול יותר), סוף סוף הוציאו שמן לשפתיים שאמור להשיג את אותו האפקט של השמן המפורסם של דיור, ואפילו מגיע בכמה גוונים כמעט זהים. הטיקטוקריות שכבר ניסו אותו מעידות שהוא לגמרי יכול להחליף את המוצר היקר יותר, ומחירו 8 דולר בלבד (כ-30 שקלים).

אבל במקביל להייפ שחוגג את הדמיון למוצר המקורי במחיר האטרקטיבי, יש גם אנטי-הייפ, שנגרם בעקבות הסרט החדש "ילדות רעות 2024". בסרט, הדמויות הראשיות נראות כשהן משתמשות במוצרים של e.l.f באופן לא מעודן בעליל, והדור הצעיר של צופות הסרט לא ממש אוהבות את העובדה שהפרסומת כל כך ברורה לעין, וגם לא ממש מסתדרת עם אפיון הדמויות.

באחת הסצנות האחרונות של הסרט, רג'ינה ג'ורג', הנבלית המפורסמת, מפילה לכיור את שמן השפתיים המדובר. מעריצות הסרט טוענות שג'ורג' לא תלבש בגדים כל כך יקרים ותשתמש בשפתון זול, ובאופן כללי עושות צחוק מהאופן השקוף מדי בו לוגו המותג מככב בסרט. אז מה ינצח – איכות המוצר או הרתיעה מהאסטרטגיה השיווקית?

הטיקטוקריות התלהבו (צילום: אינסטגרם, lorenevon.ugc)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Amanda Frisch (@amandafrischbeauty)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CATHY NGUYEN (@coconutcathy)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hannah St Luce (@hanstluce)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@theglambelle)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • פעם רכשתי את השפתונים של דיור הרבה לפני עידן הטיקטוק ויצורות הטרנדים והיום כל ילדה בת 11 באה לרכוש מוצר שממש לא לגילה, פשוט מביך, הפסקתי לקנות רק מהסלידה מהטירוף החסר פרופורציות ועברתי לשאנל בתקווה שלא יהפכו גם הם לטרנד פסיכוטי של ילדות שאמורות לשחק בלגו.

    מאת: שיר |‏ 27 בפברואר 2024 | 16:17