ביוטי >

כולן באובסס על המוצר הזה עכשיו, ובהחלט אפשר להבין

הטרנד ה"רטוב" והתשוקה לשפתיים מבריקות אך טבעיות, בשילוב עם היובש החורפי – מובילים למטרה אחת בלתי נמנעת: למצוא את הליפ-אויל המושלם. לרשת יש כל מיני דעות בנושא, אבל אנחנו התרשמנו דווקא מהתוצרת של האיטגירלס הישראליות

יובל פגי | ‏ פורסם ‎04/02/2024 2:10
 

נטע אלחימיסטר ל-BYNETA (צילום: איה וינד)

חנוכה אמנם נראה כמו זיכרון רחוק, אבל למעשה – עכשיו זו באמת שעתו היפה של השמן. פחות זה שנשאר על השפתיים אחרי ביס בסופגנייה, יותר זה שמונח עליהן לגמרי בכוונה ויוצר את אפקט הגלוס המושלם.

כבר התרענו כאן כי המראה הרטוב-זכוכיתי הוא הטרנד הבולט ביותר בביוטי של 2024, והאיפור המטורף של פאט מקגראת' למרג'יאלה גם סיפק הוכחה ניצחת לכך – אבל ברמה היומיומית, המסקנה פשוטה למדי: גלוס, גלוס ועוד גלוס.

אנה זק לסקארה (צילום: איילת ארד)

אלא שהרתיעה הטבעית מהאפקט הדביק (אנחנו רק מקלידות את המילה וכבר מרגישות את השיער נדבק לנו לשפתיים), בשילוב עם היובש החורפי שסודק הכל – מובילה להעדפה ספציפית שכובשת את הביוטריות: בעצם שכחו מליפגלוס, תביאו ליפ-אויל.

תכשירי השפתיים מבוססי השמנים מביאים את כל החבילה: גם טיפוח והזנה, גם גימור מבריק מושלם, גם תחושה נעימה שלרוב אף מלווה בטעם וריח נעימים לא פחות. הקונצנזוס העולמי מקדש את אלה של פנטי ביוטי, דיור וקלרינס, והם אכן מעולים – אבל התעשייה המקומית מיהרה להבין את גודל האירוע ולגייס את מיטב האיט-גירלס לקדם את הפריט הכי איט, במחירים הרבה יותר כיפיים. 

מאיה קיי לקרליין (צילום: לי אגמון)

קרליין של מאיה קיי, סקארה של אנה זק ו-BYNETA של נטע אלחימיסטר מציעות כולן גרסה של השמן המבוקש במחיר של 40-70 שקלים, וכולן לגמרי עושות את העבודה.

1. סקארה, 39.90 שקלים, 2. BYNETA, מחיר: 59.90 שקלים, 3. ג'ייד, 79 שקלים, 4. קרליין, 69.90, 5. קלרינס, 146 שקלים

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎jessica‎‏ (@‏‎jessiscg‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dior Beauty Official‎‏ (@‏‎diorbeauty‎‏)‎‏

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • בשייכות כותבים הפוך – מאיה קיי לקרליין, אנה זק לסקארה.

    מאת: שרית |‏ 4 בפברואר 2024 | 08:32