ביוטי >

"הוא כל כך, כל כך טוב": הביוטריות מתחרפנות מהמייקאפ הוויראלי

לא צריך את הפרצופים ההמומים והמילים המשתפכות של הנסייניות כדי להבין שאכן מדובר במוצר מוצלח למדי: מיד עם הנגיעה הראשונה בעור, הוא הופך אותו לאחיד, חלק וזוהר הרבה יותר. ואחרי כל זה – הוא גם סופר עמיד. פלא שכולן מתעלפות? ואיך אפשר להשיג אותו בארץ?

יובל פגי | ‏ פורסם ‎17/01/2024 2:04
 
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Stephanie Valentine‎‏ (@‏‎glamzilla‎‏)‎‏

טיקטוקרית הביוטי הפופולרית Glamzilla דווקא לא משתייכת לז'אנר הסופר-צעקני והאקסטרה-מתלהב שנפוץ בתחום, ובדיוק בגלל זה – הסרטון שבו היא מורחת את המייקאפ הוויראלי של הרגע ופשוט לא מפסיקה להתעלף על קיומו השמיימי, הוא אחד משכנע למדי.

והאמת היא שגם בלי הפרשנות שמסתכמת בעיקר ב-"אומייגד הוא כל כך טוב" כפול שבע, קשה שלא להתהפנט מול המריחה החלקה ועתירת הלחות שבן רגע הופכת את העור לאחיד וזוהר. מדובר ב-Real Flawless Weightless Perfecting Foundation מבית לורה מרסייה, והוא ללא ספק המוצר המדובר ביותר בזירת הביוטי כרגע, עם מאות מיליוני צפיות ולייקים לסרטונים שמדגימים את גדולתו.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jeffree Star‎‏ (@‏‎jeffreestar‎‏)‎‏

גם הביקורות באתרים השונים כבר מאשרות: מדובר במייקאפ מושלם, שקסמו בשילוב האולטימטיבי בין גימור נעים וקליל, כיסוי בינוני ומעלה ועמידות גבוהה מאוד – כולל נגד מים, כך שתיאורטית אפשר גם ללכת לשחות איתו. 

"תקשיבו, ניסיתי מיליון מייקאפים", אומר למשל ג'פרי סטאר, ועוקבות ותיקות יודעות שהוא לא משקר. "זה באמת כל כך חסר משקל, כל כך מתמזג עם העור. זה מרגיש כאילו אין לי כלום על הפרצוף, וזה מוזר – כי הכיסוי מהמם. הוא טשטש לי את כל הנקבוביות והקמטוטים", הכריז והוסיף ש-2024 אמנם רק התחילה, אבל יכול להיות שכבר מדובר במייקאפ השנה. כדי לבדוק את הלהיט בעצמכן תצטרכו להיפרד מכ-150 שקלים באחד האתרים ששולחים לארץ, כמו קאלט ביוטי.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎NikkieTutorials‎‏ (@‏‎nikkietutorials‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Laura Mercier‎‏ (@‏‎lauramercier‎‏)‎‏

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה