ביוטי >

ב-58 שקלים, טליה עובדיה עשתה מהפך בשיער

כוכבת הריאליטי האהובה סיכנה את סימן ההיכר שלה – השיער – לטובת סקירת מעצב שיער זול במיוחד. להפתעתה הוא לגמרי עשה את העבודה, וגם לשחף היה מה להגיד בעניין

נגה זילבר | ‏ פורסם ‎21/12/2023 11:48
 

לפני (צילום: אינסטגרם, taliaovadia1)

סימן ההיכר הבלתי מעורער של טליה עובדיה הוא השיער הארוך והחלק שלה (זה, והגזר כמובן), לכן הופתענו לראות אותה עורכת עליו ניסויים. אבל לטליה יש אחריות – היא הבטיחה לעוקבות שלה סקירת מכשירים, והוכיחה שיש לה מילה.

המוצר שטליה העמידה למבחן הוא מעצב שיער שמטרתו ליצור מראה מקורזל וגלי של "יצאתי מהים". היא הלכה על אחד מעלי אקספרס עם מחיר אטרקטיבי במיוחד – טליה רכשה אותו ב-58 שקלים, ונכון לכתיבת שורות אלה הוא נמכר בהנחה תמורת 42 שקלים בלבד, כולל משלוח.

הבטיחה לעוקבות (צילום: אינסטגרם, taliaovadia1)

את הסקירה זוכת הריאליטי האהובה פתחה בחדשות טובות – המכשיר נדלק! לאור המקור שלו, זה לא מובן מאליו. להפתעתה של טליה הוא גם עשה את העבודה, ואפילו טוב מדי. לדבריה היה לה קשה לראות את עצמה עם התלתלים החדשים, שגרמו לה "להיראות כמו הכבשה שושנה" (אנחנו לא ממש ראינו את הדמיון).

עובדיה סיימה את התהליך עם כמה לקחים חשובים: לבעלות פוני מומלץ להתחיל את הקרזול מנקודה נמוכה ולא קרוב לקרקפת, ולכולן כדאי להשאיר את המכשיר על כל קצוות שיער לזמן קצר יותר, כדי ליצור קרזול עדין וטבעי. בעוד טליה הזמינה את הדגם שקוטרו 25 מ"מ, היא הציעה לבחור באחד גדול יותר לטובת תלתלים פחות צפופים – וגם הזהירה לא להפריז בשימוש כדי לא לפגוע בשיער.

אחרי שהמהפך הושלם, משפיענית השיער החדשה החליטה להפתיע את בן זוגה. כששחף חזר הביתה היא חיכתה לו מכוסה בשמיכה, ואז חשפה את פריזורת בת הים שלה. תגובתו – "את נראית כמו יובל דיין בכיתה י"ב". זאת מחמאה?

ממליצה להשאיר על השיער פחות זמן (צילום: אינסטגרם, taliaovadia1)

בזמן התהליך (צילום: אינסטגרם, taliaovadia1)

לגמרי עבד (צילום: אינסטגרם, taliaovadia1)

ככה היא חיכתה לשחף (צילום: אינסטגרם, taliaovadia1)

יובל דיין בכיתה י"ב? (צילום: אינסטגרם, taliaovadia1)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה