ביוטי >

איכשהו, מדבקות האקנה האלה הפכו לאקססורי הכי נחשק

הקונספט עצמו איתנו כבר כמה שנים, וממש לא נדיר לראות איטגירלס למיניהן מצטלמות כשעל פניהן מדבקות כוכב צבעוניות בחסות המותג "סטארפייס" – אבל עכשיו כשהוא חובר לגביע הקדוש "גלוסייה", התוצאה היא שהפצעונים מעולם לא היו אופנתיים יותר

Fashion Forward | ‏ פורסם ‎20/12/2023 1:32
 
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Glossier‎‏ (@‏‎glossier‎‏)‎‏

בין אם אתן סובלות מאקנה עיקש או שבורכתן בעור שהוא לרוב נקי מפצעונים, כולנו מכירות את תרחיש האימים – בוקר אחד אנחנו קמות ומרגישות נקודה כואבת בפנים שלנו, לרוב סביב המחזור החודשי, ומבינות מיד שזהו פצעון שעומד להתפרץ. אז גם מתחילה המלחמה שלנו מול עצמנו – להתאפק ולא לנסות לפוצץ אותו, בטח בשלב כל כך מוקדם, כי אנחנו יודעות שזה רק יגרום יותר נזק.

לפני כמה שנים, מוצר שהגיע – לא במפתיע – משוק הטיפוח הקוריאני, התחיל לכבוש גם את המערב: מדבקות קטנות עם כמות מרוכזת של רכיבים פעילים כמו חומצה סליצילית וחומצה היאלורונית, שמיועדות לתקוף את הפצעונים האלה ולחסל אותם.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎abrowngirlrecommends‎‏)‎‏

בהתחלה הם נראו כמו פלסטרים שקופים קטנים, והומלץ להדביק אותם על הפנים במהלך הלילה. אבל מהר מאוד מותגים כמו Zitsticka ו-Starface הבינו שיש פה הזדמנות כפולה להעצים את לובשי ולובשות המדבקות, וחשוב מכך – לעשות הרבה כסף.

כך נולדו להן מדבקות הפצעונים המעוצבות, שמקשטות את הפנים עם כוכבים או סמיילי, וגם משדרות לסביבה את המסר: "כן, יש לי חצ׳קון, אז מה?". הטרנד הזה היה בשיאו ב-2019, אבל חוזר עכשיו הודות לשיתוף פעולה עם מותג שאולי איבד מכוחו לאחרונה, אבל לנצח יישאר אחד החדשניים והאהובים בסביבה – גלוסייה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎STARFACE‎‏ (@‏‎starface‎‏)‎‏

מותג הביוטי האסתטי חבר למותג מדבקות הפצעונים Starface, שממש כפי שמציע השם, דבקו עד כה במדבקות בצורת כוכב. גלוסייה יודעות דבר או שניים על עיצוב מדבקות, מכיוון שהן שולחות בתוך החבילות שלהן מדבקות מעוצבות עוד מאז הקמת המותג, וההיצע החדש כולל מדבקות פצעונים של הסמיילי בעל שלוש העיניים שמזוהה עם המותג, לבבות, דובדבנים, קשת בענן וסמל השלום עם ידיים בגווני עור שונים. בקיצור, חצ׳קונים זה באופנה עכשיו.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jillian Lee Gurley‎‏ (@‏‎jillianleegurley‎‏)‎‏

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Glossier‎‏ (@‏‎glossier‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Linda P‎‏ (@‏‎linda.p‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Saskia‎‏ (@‏‎silvermilk_‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hannah Isabel Corallo‎‏ (@‏‎hannahcorallo‎‏)‎‏

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה