ביוטי >

הישר משנות ה-2000: הטריק של סופיה ריצ'י לשפתיים מושלמות

שפתי הקונסילר אולי זכורות כאחד הטרנדים המפוקפקים מתקופת Y2K, אבל סמכו על הפאשניסטה מלאת הקלאס שתיתן לו טוויסט ותחזיר אותו לאופנה. ריצ'י הדגימה איך היא יוצרת קונטור פשוט ויפה לשפתיים, תוך שימוש במוצר המפתיע שיש לכולן בתיק האיפור

Fashion Forward | ‏ פורסם ‎23/10/2023 12:01
 

גל הנוסטלגיה של שנות ה-2000 בשיאו, ועם כל הטרנדים ששוטפים את הטיקטוק הגיע תורם של שפתי הקונסילר. בדיוק כמו שזה נשמע, מדובר במראה שפתיים אולטרה-בהיר, שמתקבל בעזרת שפתון בגוון הרצוי או פשוטו כמשמעו – על ידי קונסילר.

המראה הזה לא בדיוק זכור לטובה, ומאפיין בעיקר פיגורות כמו פריס הילטון, קים קרדשיאן וריהאנה בימים שבהם הסטייל שלהן היה די מפוקפק. אבל עכשיו, בגלגול החדש שלו, הוא מקבל את חותמת האיכות של סופיה ריצ'י – ה-איט גירל של הרגע, כך שיש סיכוי שהוא יחזור בענק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beauty Book (@sofia_richie__daily)

ריצ'י העלתה עוד אחד מסרטוני "בואו להתארגן איתי" שאותם היא אוהבת לעשות, ומאחר שחודש אוקטובר והאלווין בפתח – הדגימה איך היא יוצרת שפתי "פמפקין ספייס". היא השתמשה בשתי שכבות של שפתוני Rouge Volupte Candy Glaze מבית YSL: הראשונה בגוון Scenic Brown, ומעליה שכבה בהירה יותר של Showcasing Nude. בשלב הסופי של האומברה העדין הזה סופיה שלפה את הקונסילר שלה, וטפחה איתו ברכות על מרכז השפתיים. התוצאה הסופית הייתה מלאת נפח וברק, בגוון טבעי ועדין.

כן, מלכת היוקרה השקטה הצליחה להפוך גם את אחד הטרנדים הטראשיים ביותר לכזה שנראה פתאום מושלם, ופיתחה שיטה ליצירת קונטור שפתיים לעצלניות. בהחלט ננסה בפעם הבאה שנצא מהבית, מתי שזה לא יהיה.

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה