אזעקת טרנד >

אם עוד אין לכן את הפריט הזה, אתן כבר באיחור

לקח זמן לעכל את נוכחותו של סרבל העבודה בפיד האינסטגרם שלנו, אבל אחרי שנחת בכל חנות אפשרית אפשר כבר להכריז כי מדובר בטרנד הכי בולט של התקופה. אז איפה תשיגו את האחד? הנה כמה אופציות שוות במיוחד

שרון טמיר | ‏ פורסם ‎06/04/2019 22:19
 

תתחדשו. 479 שקלים בלילך רלגרבלי (צילום: RBCO)

עוד בספטמבר 2017 התרענו כי סרבלי העבודה עומדים להשתלט לנו על המלתחה, אבל כפי שקורה עם טרנדים שנויים במחלוקת, לקח זמן מהרגע בו התחלנו להבחין בהם באינסטוש עד שהפכו לאובססיה התורנית שלנו. והנה, שנה וחצי אחרי, המצוד אחר הסרבל המושלם הפך לפעילות הספורטיבית המועדפת עלינו.

אפשר למצוא אותם בכל מקום. מאתרי יוקרה כדוגמת נט-אה-פורטה, למעצבים ישראלים, רשתות אופנה מהירות ועד אסוס, אלא מה. כולם קפצו על ההזדמנות ליצור את האינטרפרטציה שלהם לפריט הלבוש הוורסטילי הזה, המתפקד לבדו כאנסמבל שלם.

288 שקלים ב-asos (צילום: מתוך האתר)

אז מי אתה, סרבל העבודה של שנת 2019? מצד אחד, הוא הכי פשוט שיש – גזרה רחבה, בד נוקשה ונסגר ברכיסת ריצ'רץ' או בכפתורים. אל הצבעים הקלאסיים של כחול, חאקי, שחור ובז' הצטרפו העונה גם אדום (ותודה ל"בית הנייר"), מילניאל פינק (היוש גלוסייה) וחום עמוק שהגיע ישירות משבועות האופנה.

מצד שני, לא מעט מותגים יצרו גרסה מעודנת יותר, נוחה ללבישה ונעימה על הגוף. תחשבו בדים נשפכים ומאווררים, חגורה במותן היוצרת איזון מחמיא ובעיקר – יד חופשית בכל מה שקשור לצבעוניות ופרינטים. במקרה הזה, כללי המפתח של הפריט הקלאסי מעט משתחררים, וברגע אחד לוק העבודה הקלאסי יכול להפוך לערב מחויט, בוהמי צבעוני ואפילו להרחיק עד מחוזות הג'ינס הסבניטיזי.

1,450 שקלים ב-ba&sh (צילום: יח"צ)

על פי כל הגיון בריא, הסרבל לא אמור להחמיא למי שאיננה מידה 36. אבל פה נכנס הטוויסט הגדול – מדובר למעשה בפריט לבוש שנראה טוב כמעט על כל אחת.

לא ברור איך זה אפשרי, אבל סמכו עלינו. פשוט לכו לחנויות, מדדו כמה אופציות ותגלו את העולם המדהים של הסרבלים. תודו לנו אחר כך.

580 ב-Brenda (צילום: יח"צ)

349 שקלים ב-H&M (צילום: יח"צ)

399 שקלים ב-MANGO (צילום: יח"צ)

379 שקלים ב-TOPSHOP (צילום: יח"צ)

599 שקלים בסטורי (צילום: יח"צ)

890 שקלים ב-Belle&Sue (צילום: זוהר שטרית)

579 שקלים ב-Lee (צילום: יח"צ)

690 שקלים בדורין פרנקפורט (צילום: אסף עיני)

590 שקלים באתא (צילום: מתוך האתר)

269 שקלים בזארה (צילום: יח"צ)

249 שקלים בפול אנד בר (צילום: יח"צ)

790 שקלים ברונן חן (צילום: דנה קרן)

1,390 שקלים במאיה נגרי (צילום: תום מרשק)

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה