אזעקת טרנד >

בחזרה לקלאסיקה: אלה הסניקרס הבאות של כולנו

25 שנה אחרי שיצא הדגם בפעם הראשונה, בריבוק משיקים גרסה מחודשת לנעלי ה-Aztrek האיקוניות שלהם. למרות הזמן שחלף, הן רלוונטיות היום יותר מתמיד – התאהבנו, ויש לנו הרגשה שבקרוב גם אתם

Fashion Forward בשיתוף Reebok | ‏ פורסם ‎10/03/2019 9:55
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Reebok Classic France (@reebokclassicfr) on

אם ננסה לסמן את הטרנדים הכי חזקים של השנים האחרונות, יש סיכוי שנסיים עם רשימה כמעט זהה לחלוטין לזו שהייתה מתקבלת בניינטיז. נדמה שכל התקופה שחלפה מאז, בה ניסינו להמציא את הגלגל מחדש שוב ושוב, רק גרמה לנו להתגעגע אל הקלאסיקות האהובות וברגע שניתנה לנו ההזדמנות – קפצנו עליהן ישר בחזרה.

אם תוסיפו לזה את החיבה ההולכת וגוברת לסניקרס מאסיביות מגושמות, תגלו שההשקה האחרונה של ריבוק הייתה פשוט בלתי נמנעת. במותג הספורט והאופנה הוציאו גרסה מחודשת לדגם ה-Aztrek האגדי, ואין לנו בכלל ספק שמדובר בנעל-האיט הבאה שתשתלט על פיד האינסטגרם (ועל הרגליים) שלכם.

קלאסיקה משודרגת (צילום: יח"צ חו"ל)

הדגם הושק במקור ב-1993, ומיד הפך להיסטריה בזכות העיצוב המדויק, פסי הלוגו המרומזים והסוליה הצ'אנקית במידה. הגרסה הנוכחית שלו קיבלה שדרוג טכנולוגי והתחדשה גם בשגרירים המתאימים – הראפרים קארדי בי ופיוצ'ר, שחולקים עם ה-Aztrek את הווייב הנון-קונפירמיסטי שובר החוקים.

הצבע הבולט והמוצלח ביותר במהדורת 2019 הוא ללא ספק לבן בשילוב כתום – כזה שיתאים לכל אאוטפיט אבל יוסיף לו גם אדג' ניאוני ייחודי. עם חליפת ניילון ספורטיבית, ג'ינס וטי-שירט ואפילו שמלה פרחונית עדינה, מדובר בנעליים המושלמות להעביר איתן את האביב הקרוב.

מחיר: 449.90 שקלים
ניתן להשיג בחנויות הקונספט של ריבוק, Factory54, רשת Footlocker, טרמינל איקס, Adika וחנויות ספורט ואופנה נבחרות ברחבי הארץ

לעבור איתן את האביב (צילום: יח"צ חו"ל)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Reebok Classic France (@reebokclassicfr) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Reebok Classic France (@reebokclassicfr) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה