אזעקת טרנד >

נקשרנו: איך הפך האקססורי הזה לכל מה שצריך במלתחה?

מתגעגעים לצעיפים אבל הסתיו מסרב להגיע? תשמחו לשמוע שהגרפיקות המזוהות איתם נמצאות עכשיו בכל מקום. על שמלות, חצאיות, נעליים או טופים – הדפסים מורכבים, צבעוניים, ויש שיאמרו אף צעקניים, הם הדבר

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎20/08/2018 21:37
 

צעיף נחשב בדרך כאביזר משלים, כזה שנותן נגיעה אחרונה ללוק, מחמיא לו אבל לא לכזה שעושה אותו. יחד עם זאת, בסתיו הקרוב, המגמה שזכתה לכינוי המגמה “המצועפת” הולכת לשנות את מעמדו.                       

למגמה הזו אחראית קבוצה די משמעותית של בתי אופנה שנתנו מקום של כבוד להדפסי הצעיפים בתצוגות העונתיות. בולטת במיוחד, ולא רק בגלל שהמלכה אליזבת הייתה נוכחת בשורות הראשונות שלה, הייתה תצוגת קולקציית החורף של המעצב הצעיר ריצ'רד קווין. מסיבת הפרינטים שהציג על המסלול כללה גם לוקים המבוססים על טלאי צעיפים עם הדפסים קונטרסטיים ועוצמתיים.

 

A post shared by Richard Quinn (@richardquinn1) on

קווין, כמובן, אינו היחיד שמצא לנכון לתת מקום של כבוד לצעיפים ואליו מצטרפים עוד בתי אופנה אחרים כמו טוגה, פרגאמו וורסאצ'ה.   

"ווג" הבריטי הכריז על הדפסי הצעיפים כאחת המגמות הבולטות לחורף הקרוב וניתן לראות איך היא מקבלת עוד ועוד פרשנויות – החל משמלות שחוגגות את הדפסי הצעיפים וכלה בטופים קטנים וחושפניים שמזכירים מראה של נערות פסטיבלים בתחילת שנות ה-2000. מדובר, כמובן, בביטוי שנוי במחלוקת של המגמה הזו, אבל כזה שזכה לאימוץ על ידי מובילות דעה כמו ביונסה וג'יג'י חדיד.

ביטוי נוסף ומרכזי של המגמה אפשר למצוא בגזרת השמלות. שלומית מלכה נצפתה בשמלת בנדנה כחולה של רד ולנטינו בחתונתה של קורל סימנוביץ' ורק לפני ימים מספר הייתה זו דפנה לוסטיג שלבשה את אותה שמלה לפתיחת חנות הפופ-אפ של רשת FACTORY54. בית אופנה אחרים כמו פוצ'י ואלטוזארה שגרו גם הם גרסאות לשמלות-צעיף נשיות שבלטו ברשתות החברתיות וכמובן זכו לתרגומים ופרשנויות ברשתות האופנה המהירות.

לא כולם מקבלים את הטרנד הזה בתשואות. המראה המצועף הוא בעל אופי דרמטי ומתאים יותר למי שמתחברת למראה מקסימליסטי-פולקלוריסטי. מי שבכל זאת אוהבת את הדפסי הצעיף אבל נרתעת מהאובר-דרמטיות מוזמנת להישאר עם הדבר האמתי ולקבל את הסתיו עם צעיף קטן שעוטף את הצוואר בקלאסיות.

 

A post shared by StreeTrends (@streetrends) on

 

 

 

A post shared by Karoline Herr (@frollein_herr) on

 

 

A post shared by Ven's Wife Style (@venswifestyle) on

 

 

 

A post shared by Gucci (@gucci) on

שלומית מלכה בחתונה של קורל וסרג'י (צילום: צ'ינו פפראצי)


 

A post shared by Versace (@versace) on

 

A post shared by rosie_assoulin (@rosie_assoulin) on

 

A post shared by Monikh Dale (@monikh) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה