אזעקת טרנד >

ניקוד מושלם: זאת כנראה השמלה הכי פופולרית של זארה

מדי פעם צץ לו מוצר מנצח באחת הרשתות המהירות, ומצליח להתעלות ולהתבלט מעל כל מתחריו. הפעם מדובר בשמלת נקודות של זארה, שמעבר ללוק הכובש שלה מסתמנת גם כשימושית במיוחד

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎08/08/2018 5:04
 
 

A post shared by Si (@sforsilvija) on

בקושי התאוששנו משמלת הנקודות של טופשופ שחרכה את פיד האינסטגרם שלנו, והנה מגיע הפריט הלוהט הבא – שמלת הנקודות של זארה, שכבר הופיעה בגרסה חומה שאזלה מהמלאי בארץ, וחוזרת לכבוש את הפאשניסטות בעונה הנוכחית בירוק זית.

מה הופך אותה לפופולרית כל כך? בואו נבחן את הנושא. קודם כל, כיאה לזארה, מדובר בשמלה במחיר נגיש – 269 שקלים בלבד. מה שהופך את המחיר הזה למשתלם במיוחד הוא העובדה שמדובר בשמלה ורסטילית להפליא. רוצות ללבוש אותה לאירוע ערב? היא רק זקוקה לזוג עקבים וקלאץ'. לבראנץ'? נסו עם סניקרס ותיק קש. נוסעות לחופשת קיץ? זרקו אותה מעל הביקיני וצוותו לה סנדלים מטאליים או לבנים.

 

A post shared by Cass (@cassie.rbl) on

מלבד הנקודות, צבע הזית המקורי והברק של הבד, השמלה של זארה מצטיינת במשחקי חשיפה והסתרה. יש לה כתפיות דקיקות אבל גם שרוולים קצרים ונופלים (מה שגורם לנו לחשוב שלא נצליח לסגנן אותה עם טי-שירט לבנה מתחתיה – ככל הנראה החיסרון היחיד שלה). בנוסף, היא באורך מידי אבל מגיעה עם שרוך כיווץ שיוצר שסע חושף רגל, וגזרת המעטפת בחזה מציעה גם היא הצצה, אבל במידה.

האמת, מדובר ביציאה כל כך מיוחדת ומוצלחת, שהיינו שמחות לראות אותה מופיעה בצבעים ופרינטים נוספים. אנחנו יכולות כבר לדמיין אותה באדום לוהט, למשל. בינתיים, את הגרסה הירוקה תוכלו למצוא בסניפי זארה בארץ, ואם קראתן את האייטם הזה מספיק מוקדם אולי עוד תספיקו להתנפל לפני שהיא מתחסלת מהמדפים.

 

A post shared by Dana Zarmon (@danazarmon) on

 

 

A post shared by Hayley Willetts (@hayleywilletts) on

 

 

A post shared by E.F.W. (@elliesha_w) on

 

 

A post shared by @confashiontime on

 

 

A post shared by Christina (@ixtinalvfashion) on

 

 

 

A post shared by Valeria (@valerie.kei) on

 

 

A post shared by Nina Stajner (@stajnernina) on

 

 

A post shared by Inna Ukraine (@cosmopolitini) on

 

 

A post shared by MrsMFerreira (@mrsmferreira) on

 

 

A post shared by Sarah (@sarah_loves_this) on

 

 

A post shared by Kelly Louise (@lookoflou) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה