אזעקת טרנד >

אל תגידו בחיים לא: בסוף גם אתן תקנו קרוקס על עקבים

אחרי הפוקוס מבתי אופנה נחשבים כמו בלנסיאגה וכריסטופר קיין, נעלי הקרוקס המוגבהות זוכות לתחייה מחודשת עם דגם מפתיע ושנוי במחלוקת. הברקה עיצובית או יחסי ציבור משומנים? לאינטרנט יש הרבה מה להגיד

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎16/07/2018 20:26
 

אין מילים (צילום: טוויטר, DaLittleBigBruh@)

"סיפורה של שפחה" נראית לכם כמו הסיוט הגדול ביותר של נשות המערב? חכו שתיתקלו בטרנד החדש-ישן הבא: קרוקס על עקבים. אחרי שבלנסיאגה אימצו לחיקם את הנעל השנויה במחלוקת, שנחשבת לפרקטית ממש כפי שהיא נחשבת למכוערת, והעלו אותה על פלטפורמה, מגיע תור הזהב של דגם העקבים מבית קרוקס, שלקחו את הנעל הנוחה שלהם והפכו אותה ללא נוחה. כן, הגיוני.

הדגם המשודרג, סייפרוס שמו, הוא למעשה סנדל והוא מגיע בצבע לבן, ורוד ושחור, או בפרינט מנומר למי שרוצה להתפרע עד הסוף. הוא נמכר באמזון במנעד מחירים מאוד רחב – החל מ-110 שקלים ועד 815 שקלים. בארץ לא תמצאו אותו, אבל תוכלו להסתפק בנעלי קרוקס מוגבהות אחרות.

 

A post shared by @ya_thatsher on

זאת לא הפעם הראשונה שבקרוקס הולכים על היציאה הזאת – כבר ב-2013 הם הוציאו דגם דומה. לא בטוח שהאנשים שעיצבו אותו בכלל חשבו שהנעל עצמה תהפוך ללהיט מסחרי, אבל אין ספק שהפוקוס הנוכחי מצד עולם הקוטור עזר. בין אם מדובר בהחלטה עיצובית או צעד שמיועד אך ורק ליחסי ציבור, זה עבד – והתגובות השליליות לדגם זורמות כעת ברשתות החברתיות.

"יש כל כך הרבה דברים עצובים שקורים בעולם כרגע. לא היינו צריכים להוסיף לרשימה הזאת קרוקס על עקבים", כתבה צייצנית אחת, בעוד אחרת קראה לאנשים מאחורי הפיתוח הזה מפלצות. האם הקרוקס האלה יהפכו ללהיט בלתי צפוי כמו הפלטפורמות של בלנסיאגה או הקרוקס עם הדפסי השיש של כריסטופר קיין? יש לנו תחושה שללא בית אופנה נחשב מאחוריהם, הגימיקים של קרוקס יעבדו פחות טוב. אבל היי, כל עוד העולם ממשיך לספק לנו דברים מכוערים, כך נוכל להעריך יותר את היפים, לא?

 

A post shared by Balenciagacrocs (@balenciaga.crocs) on

מנומר למי שרוצה הלתפרע (צילום: אמזון)

לא הפעם הראשונה (צילום: shopcrocs)


 

A post shared by Crocs Shoes (@crocs) on

בקרוב אצלנו? (צילום: lyst)


 

A post shared by Crocs Russia (@crocsru) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה