אזעקת טרנד >

ביוש קירה-קירה: האפליקציה החדשה שמחזירה את האיט-גירלס 20 שנה אחורה

לא נראה כאילו מגמת הרטרו הנוסטלגית לשנות השמונים והתשעים עומדת להירגע בקרוב, כי בינתיים היא רק מתחזקת ומשתלטת על כל תחומי הלייפסטייל והקים קרדישאן סטייל. עכשיו היא צובעת את פיד האינסטגרם בגוונים מצהיבים שמשחזרים את תמונות הסטילס של אז, כי מסתבר שטיול בת המצווה שלנו היה הרבה יותר שיקי משנראה לנו

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎20/05/2018 21:18
 
 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

זוזי הצדה, קירה קירה, עבר זמנך. אחרי שכל מובילת דעת קהל באינסטוש עפה על האפליקציה המנצנצת, הגיע הזמן לעבור הלאה. הטרנד הכי חם עכשיו? אפליקציות שמספקות פילטרים מן העבר ומתפקדות כמו מצלמת סטילס או וידאו ישנה, כולל הטבעה של תאריך בסגנון ניינטיז וכמובן אווירה כללית שתזכיר לכולנו את צילומי הילדות.

אם חשקה נפשכם אך ורק בתמונות סטילס, תוכלו להוריד את אפליקציית huji, שאפילו מדמה מצלמה ישנה בעיצוב שלה, כך שכיף כפליים להשתמש בה. התאריך שמוטבע בה על התמונות מכוון אוטומטית לשנת 1998 כדי להתאים לקונספט, אבל תוכלו בקלות לשנות אותו או לבחור שלא לשים תאריך בכלל ולהסתפק בפילטר שישטוף את התמונות בגוון צהבהב של מצלמות פילם מלפני שני עשורים, ממש כמו התמונות שלכם מהטיול לדיסנילנד.

 

A post shared by MBB (@milliebobbybrown) on

רוצים לעלות שלב? חפשו את אחת האפליקציות שמכילות את המילה VHS – פורמט קלטות הווידאו שכולנו גדלנו עליו. ישנן כמה כאלה וכולן עושות פחות או יותר את אותו הדבר רק בעיצובים מעט שונים. האהובה עלינו היא Rad VHS, שמתמסרת לחלוטין לשנות השמונים והתשעים החל מהשם שלה (rad הייתה מילת סלנג פופולרית בארה״ב בזמנים ההם) ודרך כל פרט בעיצוב. היא נפתחת עם צלילים נוסטלגיים ועיצוב פיקסלי בסיסי, ותוכלו להקליט איתה סרטונים ואפילו להוסיף אפקטים כמו תזוזות על המסך מהסוג שפעם הפריעו לנו לצפות בקלטות והיום הן חלק מאסתטיקה נוסטלגית.

אין פלא שמובילות דעת הקהל האופנתיות עפות על האפליקציות האלה. שנות התשעים אמנם עושות קאמבק בעולם האופנה והביוטי כבר זמן מה, אבל נדמה שהגענו לשיא. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא קים קרדשיאן, שכבר לא מסתפקת בנגיעות ניינטיז כהשראה אלא מתמסרת לחלוטין לשיחזורים של מראות מאותה התקופה, כמו שמלת הוורסצ׳ה הצהובה מ-1995 שביקשה שייצרו בשבילה שוב או הלוק שלבשה לאפטר פארטי של המט גאלה – שמלה שחורה שראתה בתמונה ישנה של הלנה כריסטיאנסן, וביקשה לשחזר את המראה שלה במדויק, כולל האיפור והשיער.

 

A post shared by SilvaBrenda (@iambhss) on

בעוד עולם האופנה בדרך כלל מאמץ אלמנטים מהעבר אבל משנה אותם באופן שיוביל אותו קדימה, הרבה זמן לא ראינו התרפקות כזאת על אסתטיקה מן העבר. אבל כמו כל טרנד, גם זה יעבור, רק תדאגו להעלות איזה סטורי מפולטר היטב לפני שזה קורה, בעיקר כי שתי האפליקציות שהזכרנו – חינמיות.

 

A post shared by MBB (@milliebobbybrown) on

 

A post shared by Awa Lemen (@awalemen) on

 

A post shared by Diana. (@diana.z.d) on

 

A post shared by Pearl (@pearl.vigil) on

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • חיפשתי את האפליקציה והיא לא קיימת לי בחנות
    אתם בטוחים שזה השם

    מאת: אור |‏ 28 במאי 2018 | 13:06