אזעקת טרנד >

כך תלבשו נכון את הפריט הכי בסיסי בארון

היא ורסטילית, נוחה ומלאה בשיק נון-שלנטי. הטי-שירט המודפסת היא הפריט המנצח של הקיץ, ואנחנו מצאנו את האפשרויות הכי יפות

Fashion Forward בשיתוף קניוני עזריאלי | ‏ פורסם ‎21/05/2018 10:20
 

זארה, מחיר: 89 שקלים. ניתן להשיג בקניוני עזריאלי (צילום: יח"צ חו"ל)

כשהקיץ מגיע הוא מקלף מאתנו את כל השכבות. ביי ביי לשריון המעיק בצורת מעיל העור, לא עוד צעיפים וסריגים שלא נותנים לנו לנשום. עם המעלות שעולות והלחות המתגברת, זה הזמן לחזור אל המקורות ואל הפריט שהוא הכי פשוט אבל תמיד מנצח – הטי-שירט.

היתרון הברור של חולצות הטי הוא כמובן הנוחות, אבל זה הרבה מעבר לזה. בשנים האחרונות הן הפכו לפריט איט שיכול להשתלב בכל לוק: עם ג'ינס, מתחת לשמלת סליפ או בשילוב חצאית מחויטת, לצד סניקרס או נעלי עקב, מדובר בזיקית ורסטילית מלאת שיק מבלי להתאמץ.

מנגו, מחיר: 79 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

עוד בעונות הקודמות עלה קרנן של הטי-שירטים המודפסות, יחד עם התחזקות מעמדו של הסטריט סטייל. זוכרים את חולצות הלהקה ששטפו כל חלקה טובה בקיץ שעבר? הן עדיין כאן, אבל לצדן תמצאו השנה עוד מגוון רחב של הדפסים לבחור מהם.

אחד הטרנדים החזקים באגף החולצות המודפסות העונה הוא פרינט הפוטו – הדפס מרובע עם תמונת נוף או דמות נערצת, או במילים אחרות כזה שנראה כאילו הדפסתם אותו במיוחד בחנות המתנות הקרובה לביתכם בשנות התשעים.

סטרדיווריוס, מחיר: 99 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

המראה הווינטג'י ממשיך עם לוגואים קלאסיים של מותגים וסדרות אהובות, כשלצדם ניתן יהיה למצוא גם לא מעט איורים שמדמים משיכות מכחול, החל משרבוטים מינימליסטיים ועד הדפסים של ציורי שמן מורכבים.

מצאנו כמה מהדוגמאות הכי מוצלחות שקיימות עכשיו בחנויות – אחרי הכל מדובר בפריט חובה שנמצא בארון של כולנו, אז כדאי שנלמד לעשות אותו נכון.

קסטרו, מחיר: 59 שקלים (צילום: טל קרת)

H&M, מחיר: 89 שקלים (צילום: הנס מוריץ)

ברשקה, מחיר: 79 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

American Eagle, מחיר: 129 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

זארה, מחיר: 99 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

MINIMUM ל-Story, מחיר: 149 שקלים (צילום: דנה קרן)

רנואר, מחיר: 39 שקלים (צילום: אלעד חיזקי)

>> לכל החנויות בקניוני עזריאלי

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • במקום לתמוך רק ברשתות גדולות שרובן יבוא, יכולתם לתת מעט במה למעצבים ישראלים שהטי שרטים בעיצובם פי אלף יותר יפים והדגמים המשעממים שבחרתם

    מאת: גלה |‏ 21 במאי 2018 | 20:48