אזעקת טרנד >

המכנסיים האלה חוזרים לאופנה, ושאלוהים יעזור לכולנו

בפעם הראשונה שראינו את קימי לובשת אותם חשבנו שאולי מדובר בתקרית נקודתית שאפשר להעלים ממנה עין, אבל נראה שהטייץ הקצרים כאן כדי להישאר. אז איך קרה שהמכנסיים שהיינו לובשות לשיעורי ספורט בכיתה ד' הפכו לפריט הכי לוהט בארון, והאם יש קשר לג'ירו ד'איטליה?

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎07/05/2018 13:20
 
 

A post shared by Stephanie Broek (@stephaniebroek) on

באמת שניסנו להתעלם מהם. לעצום את העיניים ולקוות שגם הטרנד הזה יעבור. אבל אחרי סופשבוע שלם בסימן "ג'ירו-שיק" ואינספור עדויות מצטברות שהמכנסיים האלו אשכרה קורים, כבר אין ממש דרך להתעלם מהם. אז קבלו את ה"בייק-שורטס", מכנסי טייץ קצרים וצמודים, שעד היום נחשבו לפריט לבוש לגיטימי לרוכבי אופניים מקצוענים, או סתם לכאלו שאימצו את רכיבת האופניים כתחביב.

בהובלתה הבלתי מעורערת של קים קרדשיאן, חדרו המכנסיים מעוררי המחלוקת גם אל השיח האופנתי וכיום ממוצבים בפסגת הטרנדים הכי מדוברים. הדיבור, מין הסתם, קשור בכך שהלגיטימיות האופנתית של המכנסיים הללו אינה דבר של מה בכך. לא משנה כמה עמוק חלחלו ההשפעות הספורטיביות לזירה האופנתית, עדיין יש פריטים שסימן שאלה גדול מרחף מעליהם.

 

A post shared by Haus of HillHeir (@hausofhillheir) on

בדומה לפריטים אחרים שעשו טרנספורמציה מספורטיביים לאופנתיים גם ה"בייק-שורטס" זכו לאימוץ לא שגרתי. מובילות האופנה שמקדמות אותו לא לובשות את המכנסיים עם סניקרס אלא דווקא עם עקבים גבוהים – שידוך לא טבעי ושנוי במחלוקת לכל הדעות.

רבים רואים בטרנד המוזר הזה אבולוציה של מכנסי הטייץ הארוכים. גם אלו נחשבו פעם למוקצים ולאט לאט צברו לגיטימיות בזכות חבורת חדיד-ג'נר- קרדשיאן וסלבריטאיות אחרות, שלא יכלו לוותר על הנוחות של המכנסיים הצמודים (או פשוט מבלות כל היום בתיזוזים בין שיעורי עמוד, יוגה ופילאטיס).      

 

A post shared by intu.co.uk (@intu.co.uk) on

גם על מסלולי תצוגות האופנה לאביב-קיץ 2018 היה אפשר לאתר סימנים להתבססות של הטרנד הזה כשבתי אופנה כמו נינה ריצ'י, סן לורן ודולצ'ה וגבאנה נותנים לו אינטרפרטציות משלהם.

אתרי האופנה שניגשו בהתחלה בהיסוס לסיקור הטרנד הזה ושיגרו כותרות מתנצלות על הצורך לתת לו במה (אנחנו לא שופטות. מזדהות לגמרי) נדרשים עכשיו למשימה מורכבת בהרבה: להעניק לו מדריכי יישום פרקטיים בתקווה שאלו יצמצמו את המראות הקשים ברחובות. כמובן, כשמכניסים את הטרנד הספציפי הזה לתוך מגמה רחבה בהרבה שנקראת "אופנה מכוערת" אפשר להתייחס אליו מעט יותר בסלחנות ולקוות שיתגלגל לו הלאה במהירות.

על המסלול של נינה ריצ'י (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)


 

A post shared by Cara Mia Vintage (@caramiavintage) on

 

A post shared by Haus of HillHeir (@hausofhillheir) on

 

 

A post shared by Fit and Style (@rosewatermuse_) on

 

 

A post shared by WhatRUWearing (@whatruwearing) on

  

 

A post shared by anna (@billsfashion) on

 

 

 

A post shared by L A U R Y N (@lauryn_f) on

 

 

A post shared by Adriana leah (@adrianaleaah) on

 

 

 

 

A post shared by morgan (@mystic_morgan) on

 

 

 

A post shared by (@mila_kamila_) on

 

 

 

A post shared by STYLE DELIVERS (@styledelivers) on

 

 

A post shared by @roseanndee on

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה