אזעקת טרנד >

גם לכם היו כאלה סניקרס בשנות התשעים? תקוו שאמא לא זרקה אותן

כי דגם "המיינדבלואר" הקלאסי של פילה הוא כנראה התרגום הכי נכון ומדויק לטרנד הסניקרס המגושמות שמקבל עכשיו תאוצה מחודשת. אנחנו לגמרי מהמרות שבקרוב תראו אותן בכל מקום, אז זה בדיוק הזמן לשלוף את שלכם מהבוידעם, או לחילופין לקנות חדשות

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎23/04/2018 21:57
 
 

A post shared by Megi M. (@megiyah_) on

טרנד נעלי הסניקרס המגושמות מסרב להעלם מהרדאר ומותגי אופנה וספורט ממשיכים להיענות לו בשמחה. הפעם, ניצבות במרכז הדיון נעלי הMindblower של Fila שמעיפות בימים אלו את הראש למיליוני חובבי רטרו מסביב לעולם.

הדגם הניינטיזי עם הלוגו הענק והמשוגע והסוליה המגושמת חוזר בימים אלו לחיינו בסערה ממותגת להפליא, עם שלל שיתופי פעולה שמסמנים שהנעל הזו הולכת לעשות שמות בפיד. "כשה'Mindblower' של Fila הושקה ב1995", נכתב באתר החברה, "הלוגו המוגדל והמפותל שלה הותיר רושם. עכשיו, הדגם הזה חוזר לצד קולקציית ביגוד ואביזרים ווריאציות במהדורה מוגבלת של הנעל האייקונית הזו".

שיטוט באתר הרשמי של החברה מגלה מהלך מיתוגי סוחף ומעניין. עשרות שיתופי פעולה שנבחרו בפינצטה מציגים פרשנויות רבות לדגם הרטרואי. בין היתר ניתן להתרשם משיתופי פעולה עם היכל האופנה הידוע Corso Como 10 בדגם שעושה מחווה ללוגו החנות המוכר, ודגם שחור עם נגיעת צבע אדומה שנוצר בשיתוף פעולה עם Sneaker Lab. בעוד שדגמי הנשים והגברים המסורתיים מתומחרים ב-80$ דגמי הMindblower והMindbreaker המשתייכים לקטגוריית שיתופי הפעולה המיוחדים מתומחרים ב-$109.

המהלך הגלובלי להחזרת הדגם הזה לתודעה הציבורית מלווה גם בחנויות פופ אפ מיוחדות שאך זה נפתחו בניו יורק, סיאול וטוקיו ובקולקציית ביגוד ואביזרים מיוחדת שכולה שיר הלל ללוגו המפותל המזוהה כל כך עם הדגם הזה.

 

A post shared by WWD (@wwd) on

בקולקציה, שגם ממנה נודפת רוח מובהקת של שנות התשעים, ניתן למצוא את כל החשודים המיידים. פאוצ'ים ממותגים, סווטשירטים בגזרת 'קרופ', חולצות טי ומכנסי שורטס. כולם מהדהדים את הרוח הספורטיבית המזוהה כל כך עם העשור שעולם האופנה פשוט לא יודע ממנו שובע. סיכוי לא רע שחלק מדגמי הנעליים יהפכו ממש בקרוב ל'סולד אאוט' וללהיטי אספנות ברשת. אם גם לכם החיידק הנוסטלגי עשה משהו, זה הזמן לשוטט באתר, לסמן מטרות ולהחליט.

 

 

A post shared by FILA (@filausa) on

 

A post shared by Luke Closer (@luke_closer) on

 

A post shared by Kimberley Lombard (@kimberleylombard) on

 

A post shared by Jack Lemkus (@jacklemkus) on

 

A post shared by Tanya (@tenzzzz) on

 

A post shared by Kinetics Tokyo (@kinetics_tokyo) on

 

A post shared by sneakerjunkies (@sneakerjunkies) on

 

A post shared by TOWER London (@towerlondon) on

 

A post shared by Kinetics Tokyo (@kinetics_tokyo) on

 

A post shared by Kicksx my Ass (@kicksxmyass) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • אפרופו פריטי אספנות, רוב האנשים לא יודעים, אבל הרוב המוחלט של פריטי האספנות היקרים ביותר החלו את דרכם בפינוי תכולת דירה ונקנו בפרומיל משווים האמיתי. אם יש לכם פריט אספנות כמו ספר קודש ישן, פריט יודאיקה, מסמכים, או כל פריט ישראלי משנות החמישים, יש מצב שהם שווים לא מעט כסף. אם אתם רוצים לבדוק באופן עצמאי את השווי של הפריטים הישנים שלכם, חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וגלו מה הערך של הפריטים שבידכם.

    מאת: יוסף האוסף |‏ 25 באפריל 2018 | 06:13