אזעקת טרנד >

לפני כולם: התיקים האלה יהיו בכל מקום בעונה הקרובה

קשה לנחש איזה תיק יצליח להתעלות על כל מתחריו ולהפוך ל"איט-בג" של העונה, זה ששולט בפיד האינסטגרם בזכות חיבתן הבלתי ניתנת לערעור של הפאשניסטות. אנחנו לקחנו על עצמנו את המשימה. אל תגידו לא ידענו – אלה הדגמים שישלטו באביב הקרוב

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎12/02/2018 21:26
 

בקרוב הם יהיו גדולים

הדרך להגדרת "איט-בג" רצופה במכשולים, ובעיקר במתחרים קשים. בכל שנה, עם שחרורן של הקולקציות העונתיות, מתחיל הניחוש הקבוע – איזה תיק יצליח להתעלות על אלה של המותגים האחרים ולמצב את עצמו כאקססורי העונתי? עכשיו, כשהימים האחרונים של החורף כאן, הגיע הזמן לסמן את המועמדים החזקים שרק מחכים בפתח ועומדים לעשות את זה בגדול בעונה הקרובה. אמנם לא נוכל להרשות לעצמנו את רובם, אבל היי, לפחות נוכל להגיד שאמרנו לכם.

תיקי הפלסטיק של שאנל
קולקציית הרדי טו וור לאביב 2018 של בית האופנה שאנל סימנה התאבססות על פלסטיק. המגמה החומרית השקופה, שבאה לידי ביטוי גם בקולקציות של בתי אופנה אחרים, שמה זרקור מחודש  על תיקי הפלסטיק – אלו שאפשר לראות הכל דרכם. מובילות דעה אופנתיות כבר חורשות עליהם בשבועות האופנה ומתרגמות את היתרון השקוף לקומפוזיציות אינסטגרם שונות ואישיות, וזה פוטוגני להפליא.

שקוף שהוא מושלם (צילום: אינסטגרם, leandramcohen)

האובססיה של שאנל (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

תיק הסל של מיו מיו
תיקי סל נחשבים לפריט אביבי אולטימטיבי, במיוחד אם הם מגיעים מבית היוצר של מיו מיו. השייפ המיוחד, בתוספת הדיטיילס המזוהים כל כך עם בית האופנה והצבעוניות המתחלפת הפכו את התיק הזה לחביב על כוכבות סטריט סטייל. אפשר להבין למה.

קש תמיד עובד באביב (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

יש גם בוורוד (צילום: אינסטגרם, miumiu)

ה"שופר" של פנדי
תיקי הלוגו לא מסתמנים ככאלה שעומדים להיעלם בזמן הקרוב. הם הפכו לדומיננטיים במיוחד אצל בתי אופנה כמו דיור ועכשיו הגיע השעה החמה של פנדי לשגר את הגרסה שלו – תיק "שופר" גדול בעל ידית עץ עגולה שאפשר לזרוק לתוכו הכל.

חותמת האישור של קנדל (צילום: אינסטגרם, fendi)

אפשר לזרוק לתוכו הכל (צילום: fendi)

תיקי ההובו של גוצ'י
אין בית אופנה שמתקשר באופן טבעי יותר למושג "איט-בגס" מאשר גוצ'י. העונה יחזרו תיקי הנשיאה מדגם "הובו", שלא תמיד זכו להילה אופנתית. התיקים הגדולים בעלי הידית העליונה, שנחשבים קצת לתיקי סבתא, מצליחים לחזור לשיח תחת הפרמוט מלא ההייפ של אלסנדדרו מיקלה, בגווני חום, בורדו או שחור.

תיק הסבתא עובר ריענון (צילום: אינסטרם, alexachung)

עוד להיט מבית אלסנדרו מיקלה (צילום: gucci)

תיק המצלמה של ויקטוריה בקהאם
כשמחפשים תיק לחיים ולא כזה שימאס אחרי עונה אחת בלבד, אפשר לסמוך על גברת בקהאם שתספק את הסחורה. תיקי המצלמה הקלאסיים שלה, ובמיוחד האביבי שבהם בגוון התכלת (יש גם בשחור, לבן וחום), הם נקיים ופרקטיים, או במילים אחרות – גרסה מוצלחת במיוחד של תיק איט שיצלח את מבחן הזמן.

נקי ופרקטי (צילום: אינסטגרם, victoriabeckham)

אף פעם לא יימאס (צילום: אינסטגרם, victoriabeckham)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה