אזעקת טרנד >

ויהי עור: זה המחשוף הכי נכון של העונה

כל מלתחה זקוקה למינון מסוים של מחשופים – וממש לא לטובת הפרובוקציה, אלא פשוט לטובת האיזון החיוני. אל העונה הקרובה מגיע המחשוף בגזרה רנסנסית מדויקת שאהובה במיוחד על קים קרדשיאן, אבל בהחלט יכולה להיות גם סופר אלגנטית

יובל פגי | ‏ פורסם ‎05/02/2018 22:49
 
 

A post shared by Delpozo (@delpozo) on


לא שהוא באמת הולך לשום מקום אי פעם, אבל אם לשפוט לפי התנודות העדינות בעולם האופנה לאחרונה, אין סיבה שלא להצהיר בחגיגיות: גבירותי, המחשוף חוזר! ואסור לפחד ממנו: על אף יחסי הציבור הבעייתיים לעיתים, חשוב לזכור שמדובר באלמנט חיוני ומאזן שיכול להיות עדין ואלגנטי באותה מידה שהוא יכול להיות גס וצעקני, וחסרונו המוחלט עלול לייצר מלתחה חנוקה שלוקחת את עצמה הרבה יותר מדי ברצינות.

ונכון, בינתיים הטמפרטורות עוד לא לגמרי מאפשרות לנו לחשוף את בית החזה לאוויר הקריר, אבל זה יקרה לפני שתשימו לב – וכדאי כבר להיות מוכנות עם המחשוף הכי נכון של העונה.

הוא כיכב בקולקציות של מותגים כמו דיור והרמס, הראה נוכחות על השטיחים האדומים, כבר חלחל למדפי הרשתות וחביב במיוחד על קים קרדשיאן (אבל כאמור, יש גם דרכים הרבה סולידיות ללבוש אותו): פנו מקום למחשוף המרובע. הוא מביא איתו אווירת וינטג'-פיפטיזית ומקורו בכלל באופנת הרנסנס, מבטא נשיות רכה ועוצמתית בו זמנית ובעיקר מחמיא מאד לכל מבנה גוף.

המחשוף המרובע מאפשר סטיילינג ורסיטילי, והאמת שלא חייבים לחכות איתו לשמלה הראשונה של האביב – אפשר ואף מומלץ לנסות כבר עכשיו מעל סריג גולף חלק ליצירת מראה מעודכן ומתוחכם. הוא יכול להסתיים מעט אחרי עצמות הבריח ויכול גם לרדת עמוק יותר אל שדות השפע – כל אחת ומה שמתאים ונוח לה. כך או כך, אין ספק שמדובר בגזרה הנכונה ביותר של אביב-קיץ 2018, ובטרנד סקסי ומדויק שאין שום סיבה שלא ליישם.

 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by Vera Arrivabene (@veraarrivabene) on

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 

A post shared by CAROLINA HERRERA (@carolinaherrera) on

 

A post shared by Dior Official (@dior) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • השמלה הצהובה של Carolina Herrera הכי יפה שראיתי מכל התמונות שכאן!
    באמת שמלה צנועה, מושקעת והצבע קיצי שכיף ללבוש.

    מאת: אושרית |‏ 6 בפברואר 2018 | 10:47
  • התכוונת… הכי פרובוקטיבי של העונה…?

    מאת: פיצי |‏ 6 בפברואר 2018 | 08:54