אזעקת טרנד >

"עפה על השיער הלבן שלי": בגיל 32 כריסי טיגן עפה על השיער שיבה שלה

אחרי שהתגאתה בסימני המתיחה שלה ובשדיים הלא סימטריים שלה ודיברה בפתיחות על טיפולי ההפריה והדיכאון אחרי לידה, מלכת הטוויטר הבלתי מעורערת מובילה מהפכה לשחרור השיער, ונשות העולם מריעות ומצטרפות. אחרי שגם ג'סיקה בייל לא טרחה להסתיר את השורשים האפורים באירוע הוליוודי נוצץ, יש תחושה של התעוררות בגזרה, כשעוד ועוד נשים אפרפרות גאות מעלות את תמונותיהן לרשת ומדווחות שאפור זה הצבוע החדש

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎28/01/2018 11:46
 
 

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

כריסי טיגן לא באמת צריכה עוד סיבות לכך שנאהב אותה. טיגן היא, ככל הנראה, האדם הכי מתוק ונעים הליכות על פני כדור הארץ, אישה שנושאת את הפגמים והקשיים שלה בגאון וגאווה על מנת להעצים נשים אחרות בעולם ולהפיץ את הטוב. היא עשתה את זה עם סימני המתיחה שלה, טיפולי ההפריה, עם הדיכאון הקשה שחוותה אחרי הלידה הראשונה, ועכשיו היא עושה את זה עם השיער הלבן שלה. טיגן, מלכת הטוויטר הבלתי מעורערת, מובילה מהפכה לשחרור השיער, ונשות העולם מריעות ומצטרפות.

ביום שני האחרון צייצה טיגן בת ה-32, בעיצומו של ההריון השני שלה, את פס השיער האפרפר שהיא מטפחת, וכינתה את עצמה ׳בואש׳, בתוספת רפרנס תרבותי שעוד יותר הלהיב את 10 מיליון העוקבים שלה: קרואלה דה וויל, מ"101 כלבים דלמטיים׳" של דיסני. "חלומות הקרואלה שלי מתגשמים", כתבה, וזו חד משמעית הפעם הראשונה שבה סלבריטאית מסוגה מתייחסת לשיבה כאל חלום שהתגשם. "יש לי פס בואשי אפור בשיער, ואני מה-זה עפה עליו", התגאתה.

האפור אמנם נכנס לעולמות הטרנדים האינסטגרמים בשנתיים האחרונות, כשרבבות איט גירלס (ובראשן אחת, קים קרדשיאן) החלו לחמצן ולצבוע את השיער בגוונים כסופים, אבל עדיין מדובר בלוק השמור יותר לפאשניסטות בועטות. מהצד השני של המתרס יש לנו נשים בוגרות שמציגות את שיער השיבה שלהן בגאון, כמו דיאן קיטון, ג׳יימי לי קרטיס או עורכת ווג שרה האריס.

אבל אצל רובן המוחלט של נשות העולם, השיער הלבן הוא עדיין בגדר סוד כמוס והמלחמה בשורשים היא תמידית ומתישה. אולי הגיעה שעת שריפת החזיות,  או במקרה זה השלכת בקבוקי הצבע למדורה. ההתרגשות שגורר ציוצה של טיגן, וגם תגובות נלהבות לתמונות של ג׳סיקה בייל מטקס גלובוס הזהב, כששיער לבן שזור במחלפותיה, מעידות על התעוררות. עוד ועוד נשים אפרפרות גאות מעלות את התמונות שלהן לרשת ומדווחות שאפור זה הצבוע החדש, ומתייחסות אל פסי השיבה כאל ניצחון הטבע, נסיון החיים והנשיות האותנטית.

 

A post shared by Jessica Biel (@jessicabiel) on

"אני לא יודעת אם זה קרה לי מסיבה הורמונלית. אמא שלי טוענת שזה קטע אסיאתי", ממשיכה טיגן לדווח וזורקת פנימה גם את בעלה המתוק, ג'ון לג'נד. "אף פעם לא חשבתי שזה רע. גם לג׳ון יש שיבה, ואני מתה על שיער המלח-פלפל שלו. הלוואי שלעולם לא יצבע אותו. אנחנו מביטים, כחברה, בגבר עם שיער אפור ומתייחסים אליו כנאה בזכותו, ואז כשזה קורה לנשים כולם אומרים: אוי לא! לא, לא, לא. אני חולה על זה. גם ג׳ון אומר שזה קול. בעיני זה מגניב". רק לגבי דבר אחד כריסי לא מרוצה: מיקומו של הפס האפור שלה. ״הוא נמצא קצת מאחור וקשה לראות אותו. אני רוצה שהוא יהיה קדמי, כמו זה של הסטייליסטית סטייסי לונדון. שלה נמצא מקדימה, וכולי קנאה". נו, עכשיו את יודעת איך אנחנו מרגישות.

 

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

 

A post shared by Sarah Harris (@sarahharrisuk) on

 

A post shared by stacylondonreal (@stacylondonreal) on

 

A post shared by Sarah Harris (@sarahharrisuk) on

 

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה