אזעקת טרנד >

ללכת עם, להיראות בלי: העקבים מקבלים תפנית מפתיעה

אם אהבתן את טרנד השקיפויות בנעליים אבל העדפתן להשאיר את כפות הרגליים מכוסות, תשמחו לשמוע על ההתפתחות הבאה בתחום. העקבים השקופים, שכבר עשו כמה גיחות מלאות סטייל בשנים האחרונות, מקבלות העונה חיזוק משמעותי. מבתי האופנה היוקרתיים ועד לרשתות המהירות, האפשרויות אינסופיות. כך תיישמו את המגמה

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎28/01/2018 22:44
 

Stradivarius (צילום: יח"צ)

מבקרי האופנה אולי עוד לא הספיקו לפרסם את הביקורות על תצוגת הקוטור האחרונה של שאנל, אבל כבר אפשר לשים את האצבע על אחד מפריטי האיט שיותירו רושם בקרוב על סצנת הסטריט-סטייל. למגפיים בעלי העקבים השקופים, שהוצגו בקולקציה במספר וראיציות שונות, יש סיכוי טוב להעפיל אל הפסגה הנחשקת.  

משחקי שקיפויות הפכו בעונות האחרונות לטרנד מוביל, במיוחד בגזרת הנעליים. לאחר שרצועות מ-PVC היו אופציה מובילה בקיץ האחרון, מדורי האופנה מזהים את העקבים השקופים כדבר הבא לאביב הקרוב.

אחת הגרסאות של שאנל (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

הגל הנוכחי של העקבים השקופים מהווה התפתחות מתמשכת של העונות האחרונות. כבר בסתיו 2015 קיילי ג'נר נצפתה עם מגפי עקבים שקופים של דיור וב-POLYVORE אף כינו אותם כמגמת הנעליים הגדולה ביותר לשנת 2016. לאחר מכן התבלטה נעל ה"כלום" (Thenothing shoe), נעל שכל חלקיה שקופים, שהתחבבה במיוחד על קים קרדשיאן.

שאנל אמנם סיפקו בתצוגה האחרונה מגפיים מפתים שידברו אל טעמן של הפשניסטות, אבל לא מעט בתי אופנה אחרים כבר מיישמים את הפרשנות הזו. נעליים שונות בעלות עקבים שקופים קיבלו התייחסות מצד מותגי יוקרה שונים וגם מצד רשתות האופנה המהירות. מזארה דרך ראג אנד בון, שרלוט אולימפיה ועד אלכסנדר מקווין, שם שתלו בעקבים השקופים את סמל הגולגולות המזוהה עם בית האופנה.

קיילי זיהתה את הפוטנציאל (צילום: Bryan Bedder/Getty Images for Harpers Bazaar)

בניגוד לנעליים שקופות החושפות חלקים מהרגל, שרבות מעדיפות להצניע, העקבים השקופים הם אבולוציה בוגרת ומעודנת יותר של הטרנד הזה. מכיוון שלא מדובר בהצצה מידית לחלק  העליון של כף הרגל, משחק השקיפויות של העקבים נסתר ומתוחכם יותר. בונוס נוסף וברור שלהן? הן מצטלמות מעולה לאינסטגרם, ועל כך מעיד הפיד האופנתי, איך לומר, בשקיפות לגמרי מלאה.

zara (צילום: יח"צ)

Aldo (צילום: ליבר בלילתי)


נעלי כלום (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

בשאנל מאמינים במגמה (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

(צילום: יח"צ)

1. סטיב מאדן, מחיר: 549 שקלים
2. Spring, מחיר: 299 שקלים
3. סטיב מאדן, מחיר: 449 שקלים
4. זארה, מחיר: 169 שקלים
5. זארה, מחיר: 399 שקלים
6. Pull&Bear, מחיר: 249 שקלים
7. Stradivarius, מחיר: 279 שקלים
8. ניין ווסט, מחיר: 449 שקלים
9. Ice Cube, מחיר: 300 שקלים
10. ברשקה, מחיר: 269 שקלים

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה