אזעקת טרנד >

כמו קשת ביום סגריר: את חייבת סוודר פסים צבעוני

מותגי העל שטפו את המסלולים בפסי ריינבואו, הרשתות הלכו בעקבותיהם ואף איט-גירל לא נשארה מחוץ למסיבה הצבעונית – אבל אנחנו באמת לא צריכות את כל זה כדי להשתכנע ולצרף למלתחה את הממתק המעודכן הזה. כך תכניסו קצת צבע לחיים

יובל פגי | ‏ פורסם ‎24/01/2018 13:43
 

נכון, אין קלישאה לעוסה וקיטשית מזו, אבל איכשהו, רובנו עדיין מוצאים את עצמנו עומדים ומשתאים אל מול פלאי הבריאה בתחושה של התגלות שמיימית כשקשת בענן מופיעה פתאום בשמי החורף האפורים. הדימוי עצמו אולי שחוק, אבל הדבר האמיתי פשוט קסום מדי ועוצמתי מספיק כדי להמיס כל גרם של ציניות באמצעות אבקת פיות ודמעות חד-קרן ואופטימיות פתאומית ובלתי נשלטת.

האפקט המשמח הזה מקבל לאחרונה תרגום אופנתי יעיל ומדויק בצורת אחד הטרנדים המשמעותיים של התקופה: הפסים הצבעוניים, שפורחים בכל חלקה טובה ובעיקר במחלקת הסוודרים והסריגים. לרגעים זה נראה כאילו מצעד הגאווה ממש הקדים השנה, כשהרחוב הסגרירי (או לפחות פיד האינסטגרם) נשטף בצבעוניות עליזה ומרוממת נפש.

 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

פסי הריינבואו כיכבו על מסלולי תצוגות הסתיו-חורף של מותגי העל, ובימים אלה אין רשת פופולרית שלא מציעה לפחות וריאציה אחת של הטרנד הרותח, ואין איט-גירל שמכבדת את עצמה ולא פינקה כבר את המלתחה החורפית שלה בממתק הנאיבי והמעודכן הזה. הוא מגיע במגוון גרסאות – פסים עבים או דקיקים, גוונים עזים או פסטליים וטקסטורות שונות שהנועזות ביניהן כוללת אלמנטים מנצנצים או מטאליים.

סוודר הפסים הצבעוני נועד לגנוב את ההצגה מכל פריט אחר, ולכן משתלב הכי נכון עם פריטי בייסיק קלאסיים, והג'ינס בראשם. גם את בחורה סולידית עם סטייל בוגר ומאופק, היינו ממליצות לחרוג ממנו מעט במקרה הזה. מקסימום, אם לא תצליחי באמת ללבוש את סוודר הפסים הצבעוני בסופו של דבר, הוא לפחות יכניס לך קצת צבע חיוני למלתחה ויחייך אלייך בשובבות בכל פעם שתפתחי את הארון.

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

 

A post shared by Gap (@gap) on

 

A post shared by ASHISH (@ashish) on

 

A post shared by Isabella Thordsen (@isabellath) on

 

A post shared by HYPEBAE (@hypebae) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASHISH (@ashish) on

 

A post shared by Gucci (@gucci) on

 

A post shared by Gap (@gap) on

 

A post shared by ASHISH (@ashish) on

 

A post shared by Gucci (@gucci) on

 

A post shared by Man Repeller (@manrepeller) on

 

A post shared by Man Repeller (@manrepeller) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה