אזעקת טרנד >

מעבר לקשת: הפריט הקטן שיסדר לכן כל יום שיער רע

עד לאחרונה הן היו נחלתן של שנות השמונים, אבל קשה להתעלם מנוכחותן ההולכת וגוברת בפיד. קשתות השיער אומצו בחודשים האחרונים על ידי עוד ועוד יודעות דבר כמו קיארה פראני, מרגריטה מיסוני וגם איוונקה טראמפ, שמגלות מחדש את מה שבלייר וולדורף כבר הספיקה לשכוח מזמן

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎16/01/2018 11:35
 

רק לפני כחודש איוונקה טראמפ עשתה גלים אופנתיים כשהתייצבה לטקס רשמי עם קשת קטיפה עבה ורחבה של בית האופנה אלטוזארה. מה שנראה כמו בלאסט-פרום-דה-פאסט מוצלח במיוחד מהאייטיז, מקבל עכשיו עוד ועוד פרשנויות ומבסס שוב את מעמדו כאקססורי רלוונטי מתמיד.

 אלטוזארה לא היה בית האופנה היחיד שקידם החורף את הפריט המדובר לשיער. לאחר שהטיארות, הטורבנים וסרטי הקשירה קיבלו את  15 דקות התהילה שלהם, הגיע התור של הקשתות הקשיחות והן עשו את דרכן הישר לקולקציות של בתי אופנה כמו אלי סאאב ומיו מיו. 

הציתה מחדש את הטרנד (צילום: AP/manuel balce)

גם קיארה פראני אימצה לאחרונה את הטרנד הזה, ושילבה קשת קטיפה עבה וורודה ללוק  שהותאם לה לתצוגה של פראדה בשבוע האופנה במילאנו. פראני מצטרפת לשורה ארוכה של מובילות אופנה שמחזקות את הנוכחות של הפריט הזה ומעניקות לו קיימות, לפחות ברמת הפיד. גילדה אמברוסיו ומרגריטה מיסוני הן עוד שתי דוגמאות לפאשניסטות שאמצו אותו.

מיסוני, הידועה בחיבתה העזה לאביזרי שיער וכובעים, נחשבת לאוטוריטת אקססוריז אמינה. אם היא זנחה, ולו לרגע, את סרטי השיער והטורבנים המזוהים אתה, מסתמן  שמדובר בפריט שראוי להתעכב עליו לשנייה. 

 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

מבחינת חומריות ועובי, קשת הקטיפה העבה מסתמנת כבחירה המובילה. יחד עם זאת, גם גרסאות דקות של קשתות קשיחות עושות את דרכן למלתחות של הפאשניסטות והופכות את הטרנד האקסטרימי הזה לקצת יותר קל ליישום. 

כמובן שהרשתות המהירות לא נשארות אדישות למגמה. בזארה אפשר למצוא מגוון של קשתות בסגנונות שונים – קשתות דקות מתוכשטות באבנים לצד קשתות קטיפה עבות מעוטרות בחרוזים דמויי פנינה. כולן, כמה משמח לדעת, נמכרות עכשיו במחירי סייל של כ-30 שקלים.

על המסלול של מיו מיו (צילום: Pascal-Le-Segretain/Getty-Images)


 

A post shared by ALTUZARRA (@altuzarra) on

 

A post shared by Gilda Ambrosio (@gildaambrosio) on

 

A post shared by ALTUZARRA (@altuzarra) on

אצל אלי סאאב (צילום: Pascal-Le-Segretain/Getty-Images)


 

A post shared by Edem Dossou (@edemdl) on

לא נגמר באייטיז (צילום: Pascal-Le-Segretain/Getty-Images)


 

A post shared by ALTUZARRA (@altuzarra) on

קשת הקטיפה הקשיחה היא הבחירה המועדפת, אבל גם אחת דקה תעשה את העבודה (צילום: Chip-Somodevilla/Getty-Images)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה