אזעקת טרנד >

חורף חם: את צריכה צעיף שמיכה

נכון שכמעט כל בוקר אתן חולמות לצאת מהבית עטופות בשמיכה? אז עכשיו, יותר מאי פעם, זה לגמרי אפשרי – את רק צריכה לקרוא לה צעיף ולוודא שהיא עומדת בכמה קריטריונים פשוטים. כך תיישמי בהצלחה את הטרנד הכי מפנק בסביבה

יובל פגי | ‏ פורסם ‎04/01/2018 21:11
 

זה לגמרי השלב הזה בעונה הקרה שבו כולנו, גם הפאשינסטות המתקדמות והקפדניות ביותר בינינו, מוצאות את עצמנו לא פעם מסתובבות (בתקווה רק במסדרונות הבית) באאוטפיט הקלאסי שמוכר בשם הקוד  "שמיכה על הראש" והוא כולל, ובכן, שמיכה על הראש: לרוב אחת מסוג כרבולית, שמתפקדת כמעין הינומה מסיבית ועוטפת את הגוף כמו אוהל צמרירי, מגדירה ותוחמת מחדש את המושג "קומפורט זון" ומאיימת שאם נעז לחלץ ממנה סנטימטר של עור חשוף, הוא ינשור מרוב קור.

ועדיין, עם כל הגמישות האופנתית שמאפיינת את התקופה, ולא משנה כמה קשה להיפרד – מקומה של השמיכה בין כותלי הבית. אלא אם היא מחלטרת גם כצעיף, כמובן. למזלנו, החורף הזה יותר מתמיד עולם האופנה מגלה התחשבות, וזה אומר שככל שהצעיף שלך יותר שמיכתי – כך הוא גם יותר אדג'י וטרנדי. מילת המפתח היא כמובן אוברסייז, דוגמת המפתח היא כמובן משבצות טארטן א-לה ברברי, ובכל הנוגע לצבעים, מרקמים ושילובים – אתן לגמרי מוזמנות להתפרע.

 

A post shared by ASOS (@asos) on

מיטיבות הלכת יחפרו קצת ביוטיוב על טוטוריאלז של שיטות קשירה ועיטוף צעיפים, אבל אנחנו בהחלט יכולות להסתפק בשלוש הצעות ההגשה המנצחות שמספקים באתר WhoWhatWear:

חגורה ואת סגורה: קפלי את הצעיף לרוחב כך שהוא ארוך וצר, כרכי אותו סביב הכתפיים בחופשיות אך באופן שווה בשני הצדדים והדקי חגורה סביב המותניים כך שהיא מקיפה את הצעיף. שכבות נוספות יתקבלו בברכה.

שיק מיידי (צילום: Style Du Monde)

כתף חמה: עטפי את הכתפיים בצעיף (בשלמותו, בלי קיפולים), משכי את אחת הפינות הקדמיות לכיוון העורף בצד הנגדי, והניחי אותה תחת הצעיף עצמו. בצעי את אותה פעולה גם עם הפינה השניה, ותחבי אותה מאחורי הצוואר. מתאים בעיקר לצעיפים גדולים במיוחד.

מחמם את הלב (צילום: alwaysjudging)

סתם זרקתי על עצמי: קפלי את הצעיף לרוחב כך שהוא ארוך וצר, כרכי אותו סביב הכתפיים ברישול והקפידי שצד אחד יהיה מעט ארוך יותר מהשני, למקסימום נונשלנט. בד עבה וגס יעבוד כאן הכי טוב.

שלמות חורפית בהתגלמותה (צילום: Style Du Monde)

וטיפ אחרון: אין יותר יפה משיער פזור שתחוב בתוך צעיף גדול. 

 

A post shared by Courtney Trop (@alwaysjudging) on

 

A post shared by *STYLE DU MONDE (@styledumonde) on

 

A post shared by Burberry (@burberry) on

 

A post shared by NET-A-PORTER (@netaporter) on

 

A post shared by Pia Rossini (@piarossini) on

 

A post shared by N I N A S U E S S (@ninasuess) on

 

A post shared by *STYLE DU MONDE (@styledumonde) on

 

A post shared by LOEWE (@loewe) on

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

A post shared by MANGO (@mango) on

 

A post shared by *STYLE DU MONDE(@styledumonde) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה