אזעקת טרנד >

קסם מיוחד: החצאית של זארה גרמה לפאשניסטות להתמכר

כנראה שבזארה הצליחו (שוב) לפצח את הנוסחה, כי אם לשפוט לפי האינסטגרם, לכל פאשניסטה שמכבדת את עצמה יש אותה בארון – חצאית מעטפת משובצת, מעוטרת כפתורים גדולים באורך מידי של זארה. אז מה הופך אותה לפריט החורף המושלם?

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎31/12/2017 6:34
 
 

A post shared by INSPOCAFE OFFICIAL (@inspocafe) on

לפעמים הפריטים הכי לוהטים באינסטגרם מגיעים מהכיוון הכי פחות צפוי. הם לא מוגזמים או מפתיעים מדי, לא נופלים על משבצת הטרנד הכי רותח וגם לא מגיעים היישר מבוטיקי היוקרה של בתי האופנה הגדולים. כזו בדיוק היא חצאית המשבצות של זארה. היא מגיעה בגזרת מעטפת א-סימטרית, מעוטרת בשלושה כפתורים קדמיים ועשויה מבד משבצות עדין. ובכל זאת, ואיך שלא מסתכלים על זה, החצאית הזו הפכה לקראש רציני בקרב פאשניסטות מסביב לעולם.

מה הופך אותה לפריט חורף מוצלח כל כך? יצאנו לחפש תשובות בפיד. ראשית, מדובר בחצאית באורך מושלם למגפיים מדגמים שונים. רבים מהשילובים שלה נעשים דווקא עם מגפיים בגובה הקרסול שמדגישים את האורך המיוחד של החצאית ואת הסיומת הא-סימטרית שלה.

מדובר גם בפרטנרית המושלמת לסריגים דקים ועבים, כשאפקט הדחיפה ברישול של הסריגים לחצאית מעניק במה יפה לשורת הכפתורים הקדמיים. על הטרנדיות של בד המשבצות כמעט שלא צריך להרחיב במילים – מה שעובד טוב בכל מה שקשור לז'קטים ובלייזרים עובד מצוין גם ברמת החצאית.

הבלוגרית המובילה לינדה טול כבר התאהבה בה לפני מספר חודשים וג'ייסי דופרי מ- Damsel in Dior הקדישה לה פוסט מהלל: "אני מרגישה שהחצאית הזו של זארה, שעולה 70 דולר מקשטת כל רחוב שני בשבוע האופנה של פריז", היא כתבה. "אני חושבת שאני גם יודעת למה. היא מושלמת לעבודה. היא מושלמת גם כפריט ערב. היא מושלמת למעשה כמעט לכל אירוע".

 

A post shared by Stavroula Tsitoura (@sundaystyle) on

ואכן, משהו בוורסטיליות הלבישה שלה כבש את לב מובילות האופנה שממשיכות לחרוש עליה אל תוך החורף. אם בסתיו התלוו אליה סריגים דקים ואווריריים עכשיו היא משודכת לסוודרים צ'אנקיים ועבים.

החצאית המשובצת אולי לא נכללה ברשימת הפריטים הכי פופולאריים בענקית האופנה הספרדית בשנה החולפת, אבל ברמת אופנת הרחוב היא לא זקוקה לשום תארים נוספים. עכשיו כשהיא מוצעת במחיר סוף עונה באמת שווה לשקול אותה כאופציה מועדפת.

עכשיו בסייל (צילום: zara)


 

A post shared by Ebru Sahin (@ebrusahins) on


 

A post shared by Linda Tol (@lindatol_) on


 

A post shared by yaroslavnnna (@yaroslavnnna) on


 

A post shared by INSPOCAFE OFFICIAL (@inspocafe) on

יש בה קסם מיוחד (צילום: zara)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • חצית יפה ובסיגנון ישן שרק נשים גבועת יכולות לילבוש.

    מאת: אמיליה סגל |‏ 1 בינואר 2018 | 08:18