אזעקת טרנד >

המעיל האיקוני שיגרום לכן להרגיש כאילו אתן חיות בסרט

טרילוגיית סרטי "מטריקס" הייתה אחד מאבני הדרך התרבותיות-אופנתיות של סוף שנות התשעים תחילת שנות האלפיים, וכעת, כמו כל דבר בעולם הזה, ההשפעה שלה חוזרת בגלגול חדש. זה הזמן להתחדש במעיל שחור ארוך עשוי עור או ויניל מבריק ולהרגיש כאילו אתן בממד אחר. רק תשאלו את ג'יג'י, גל גדות וכל כוכבות הסטריט-סטייל שכבר אימצו את הלוק הרותח הזה

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎12/12/2017 11:18
 

בחזרה למטריקס. מעיל ויניל ארוך של ATTICO (צילום: Matchesfashion.com)

בקיץ האחרון נאלצנו להתמודד עם טרנד משקפיים מאתגר. משקפי השמש הצרים והכהים בהשראת דמותו של קיאנו ריבס בסרט הקאלט "מטריקס" חזרו לחיינו בגלגול טרנדי במיוחד. עכשיו, כשהמעלות צונחות, מצטרף אליהם פריט נוסף בהשראת הסרט – מעיל שחור וארוך עשוי עור או ויניל. 

בית האופנה המזוהה עם חזרתו של המראה הזה הוא בלנסיאגה. לצד המשקפיים מעוררי העניין אפשר היה לאתר על המסלול גם מעיל עור שחור ומטריקסי, שאמנם לא הוצג יחד עם המשקפיים המדוברים אבל עזר לספר את הסיפור הקולנועי-נוסטלגי.

המעיל שהתחיל את כל ההיסטריה. בלנסיאגה (צילום: יח"צ)

המראה השלם חדר לתודעה דווקא דרך הבחירות האופנתיות של המפורסמות. הייתה זו קנדל ג'נר שאימצה את הטוטאל-לוק המטריקסי בפול גז כשהיא סוחפת אחריה חברות כמו ג'יג'י חדיד. שתיהן שמו את מבטחן במעיל טרנץ' מעור מקולקציית סתיו חורף 2017 של Frame, אך גם ההיצע העונתי של מותגים אחרים מפתיע.

בכתבה שהוקדשה באתר Highsnobiety להשפעה האופנתית של הסרט על הזירה האופנתית העכשווית התייחסו לכך שהסרט הקדים את זמנו, ולכן ממשיך להוות השראה ליוצרים מתחומים שונים. "גם אם מדע בדיוני הוא לא הדבר שלך", נכתב שם, "יש אלמנט אחד בסרט שקיבל שבחים עולמיים והוא עיצוב התלבושות".

 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

ואכן, העונה הנוכחית היא הטיימינג המושלם עבור מי שרוצה ללכת על המראה הזה עד הסוף. אין קל וקלאסי יותר מלזרוק מעיל שחור מעל חולצה ומכנסיים שחורים. משקפי השמש הדקים יכולים לבוא כתוספת מעניינת למי שלא פוחדת מטרנדים חולפים, אבל גם גרסאות ממושקפות אחרות יעשו כאן את העבודה.

מי שלקחה את ההשראה המטריקסית והעלתה אותה לגבהים חדשים היא האיט גירל והמנהלת האמנותית ג'ורג'יה טורדיני. כבר באביב האחרון היא יישמה את המראה העתידני באמצעות טרנץ' וינילי שחור ומדויק. כדי לשמור על ניקיון היא השאירה את המשקפיים הדקים בבית והלכה על פריט סטיימנט מטריקסי אחד. התוצאה? לא פחות ממושלמת.

 

A post shared by Giorgia Tordini (@giorgiatordini) on

באסוס יש אופציות מעולות לטרנד (צילום: ASOS)


 

A post shared by FRAME (@frame) on

 

A post shared by Sarah Harris (@sarahharrisuk) on

 

A post shared by FRAME (@frame) on

 

A post shared by Anastasia (@thestreetpie) on

 

A post shared by bella @bellahadid) on

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

 

A post shared by FRAME (@frame) on

 

A post shared by Chiara Capitani (@chiaracapitani) on

 

A post shared by NET-A-PORTER (@netaporter) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה