אזעקת טרנד >

נעלי גשם, הדור הבא: נמצאו העקבים המושלמים לחורף

הסטייליסטית וכוכבת הסטריט-סטייל האיטלקייה עדה קוקוסר עלתה על רעיון גאוני – נעלי עקב מכוסות ביריעות פלסטיק המגנות מפני נזקי הטבע והרחוב. ההשראה? נעלי הזכוכית של סינדרלה ונעלי הפסטל המתוכשטות של מארי אנטואנט. התוצאה? מהממת ביותר

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎25/10/2017 22:25
 

חסינות מפני הגשם. הנעליים של עדה קוקוסר לצ'זארה פאצ'וטי (צילום: אינסטגרם caroladearmas@)

פעולה של עיטוף נעליים בפלסטיק נשמעת כמו משהו שעושים לפני טיסה או מעבר דירה, לא כמו פעולה שיכולה להפוך את הנעליים שלנו לסטייטמנט אופנתי. אבל כפי שעולה מאחד משיתופי הפעולה הכי מדוברים של הרגע, המציאות מוכיחה אחרת.

הכל התחיל כשיועצת האופנה והסטייליסטית האיטלקייה עדה קוקוסר חברה למעצב הנעליים האיטלקי צ'זארה פאצ'וטי. קוקוסר רצתה לייצר נעליים אלמותיות שיאפשרו לנועלת אותן לעשות הכל. הדגמים, המשלבים בין השראות של נעל הזכוכית של סינדרלה למארי אנטואנט, זכו מיד לתשומת לב מרשימה בקרב תעשיית האופנה.

 

A post shared by J E S S L E E (@ivorymoth) on

התזמון של הקולקציה המיוחדת הזו הוא לא פחות ממדויק. בעונות האחרונות ניכרת פתיחות חומרית מרשימה שמציבה מחדש את הפלסטיק במקום ראוי ואפילו יוקרתי.

קחו לדוגמה את תצוגת האופנה האחרונה של שאנל, שהתבססה על שימוש מפתיע בחומר הגלם המוכר. גם בתצוגה זו, הפלסטיק הפך לחומר ראוי ליצירת מגפיים שקופים שנשזרו, בגבהים שונים, לאורכה של התצוגה.

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

במקרה של קוקוסר, הייתה זו דווקא נעל הזכוכית האייקונית של סינדרלה ששימשה כנקודת מוצא. "כשהנעל הזו נמצאת במחשבותיי", סיפרה בראיון, "רציתי ליצור מחדש נעל שדומה לנעל הזכוכית. כזו שתרגיש 'אולד-פאשנד' אבל גם חדשה, מלאת תעוזה, אבל רומנטית, יקרה אבל לא מתאמצת, שברירית אבל גם עמידה".

"הנעליים הן אובייקט שלא יתיישן או יינזק בגלל הפלסטיק", סיפרה לווג, "כנשים, אנחנו חושבות על הטווח הארוך ואנחנו לא רוצות להילחץ ממשהו כה יקר ובר חלוף. רציתי להעניק לנשים נעליים שמוכנות לפעולה".

 

A post shared by Ada Kokosar (@adakokosar) on

מבט בדגמים המיוחדים מאשר שמדובר בקולקציה יוצאת דופן. גם הצורניות הייחודית של הדגמים והצבעוניות הלא שגרתית (מנטה, ורוד, צהוב ועוד) הופכת אותם למשהו שאי אפשר להתעלם ממנו.

עם הגעתה של הקולקציה לחנויות פאצ'וטי בחודש הבא סביר להניח שהיא תהפוך להיסטריה בקרב חובבות האופנה האקסצנטריות שישמחו לחרוש עליה עונה אחר עונה אחר עונה, ובעיקר בגשם, שככל הנראה לא יזיק כלל לנעליים היפות והמיוחדות האלו.

גשם גשם מטפטף (צילום: luxsure.fr)


 

A post shared by Ada Kokosar (@adakokosar) on

 

A post shared by Sarah Harris (@sarahharrisuk) on

 

A post shared by SJW (@stylebysjw) on

 

A post shared by Ada Kokosar (@adakokosar) on

 

A post shared by Ada Kokosar (@adakokosar) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • מהמם!

    מאת: רוני |‏ 26 באוקטובר 2017 | 12:16
  • גוועלד מה זה הזוועה הכעורה הזו??

    מאת: א |‏ 26 באוקטובר 2017 | 10:33
  • מכוער וסר טעם בצורה חריגה. מאוד תואם למגמת העולם המערבי- הכל צריך להתאים לכל דבר. אין עונות לפירות וירקות, אבוקדו יש בחורף ובקיץ. אין לגיטימציה לזקנה- את כל הקמטים מחליקים ואת כל מה שצונח- מרימים. ועכשיו העקבים האלו

    מאת: אירה |‏ 26 באוקטובר 2017 | 09:54