אזעקת טרנד >

קלאסיקה עם טוויסט: כך תלבשו העונה ז'קט ג'ינס

אחד הפריטים הכי איקונים בארון הבגדים שלנו מקבל בסתיו הקרוב וריאציה חדשה – הכירו את גרסת הבלנסיאגה לז'קט הג'ינס הקלאסי עם מראה אוברסייז ורכיסת כפתורים מקורית על גבול המשונה. קנדל ורירי כבר ניסו ונהנו

רתם לבצלטר | ‏ פורסם ‎09/10/2017 22:27
 

קנדל מראה איך לובשים העונה ז'קט ג'ינס (צילום: Splash News)

לכל אחת מאיתנו יש בארון את הפריט האיקוני שמאפיין אותה. לאחת יש שמלה שחורה קטנה, לאחרת נעלי סטילטו קלאסיות, אבל לכולן יש פריט אחד שהוא חובה בכל ארון: ז'קט ג'ינס.

כבר בשנת 1880 לוי שטראוס, הלא הוא מייסד חברת הדנים האגדית "ליווי'ס", הציג את ז'קט הג'ינס הראשון בהיסטוריה. מאז, תדמיתו עברה לא מעט טלטלות, אבל הדנ"א הקולי שלו, בשילוב פונקציונליות חסרת פשרות, הפכו אותו לאחד הפריטים הנלבשים ביותר בעולם. היום, בשנת 2017 הוא מקבל תפנית חדשה-ישנה שהופכת אותו לרלוונטי מאי פעם.

 

A post shared by NET-A-PORTER (@netaporter) on

בשנה שעברה, כשבלנסיאגה הכריזו כי דמנה ואסאליה ייקח את המושכות ויהיה המנהל הקריאטיבי של בית האופנה הנחשב, זה היה ברור שמשהו גדול עומד להתרחש. המעצב הראשי של Vetements היה בדיוק מה שבית האופנה היה זקוק לו, וכבר בתצוגת האופנה הראשונה בניצוחו הציג ואסאליה גרסה נוטפת סטייל לז'קט הג'ינס הקלאסי.

הוא לא שינה הרבה בגזרה המוכרת, אבל האפקט היה חסר תקדים, ותוך זמן קצר, האיט גירלז של הרגע כדוגמת קנדל ג'נר, היילי בולדווין ואפילו ריאהנה חרשו על הלוק החדשני. השינויים היו סך הכל הרחבת השרוולים ויצירת קו אמפיר מתחת לחזה ליצירת מראה עגול ונפוח יותר.

 

A post shared by Emili Sindlev (@emilisindlev) on

אבל השינוי הזה לא היה מה שהפך את הפריט הזה לבסט סלר, אלא אופן לבישתו. הז'קט עלה לתצוגה כאשר קו הכתפיים נמשך לאחור, מה שקיצר את אורך הז'קט, והוא נסגר רק מאמצע הכפתרה ליצירת מחשוף עמוק ומראה דה-קונסטרוקטיבי שיוצר אשליה שמא את לובשת חולצת אריג קלילה ואוורירית.

התחכום הפשוט הזה הקנה לז'קט הקלאסי חיים חדשים, ולבישתו ה"זרוקה" והנונשלנטית יצרה משמעות חדשה לגמרי למשפט "זרקתי על עצמי משהו".

לצד אותו מראה זרוק, כמעט בלתי מתאמץ, הציגו בבלנסיאגה וריאציה נוספת ששוטפת כעת את רחובות הערים הגדולות. גם היא משתמשת באותו לוק אוברסייזי, אבל במקום להיות פתוחה לרווחה באיזור החזה, דווקא שומרת על צניעות וסוגרת את הז'קט במראה אלכסוני מאתגר אך יצירתי.

אלה מכן שרוצות להתנסות בטרנד האוברסייז מבלי לשבור את קופת החיסכון, יכולות לרכוש את הגרסה העדכנית באחת מרשתות האופנה המהירות ולשחק עם הסגירה בשלל דרכים מקוריות והו-כה-עדכניות. אל תדאגו, אף אחד לא ידע שזה לא בלנסיאגה על הטיקט.

הז'קט של בלנסיאגה. למתקדמות (צילום: stylebop)

זה אולי מראה מגניב, אבל לא הכי פרקטי (צילום: Net a Porter)


 

A post shared by Hailey Baldwin (@haileybaldwin) on

 

A post shared by Anastasia (@thestreetpie) on

 

A post shared by Anastasia (@thestreetpie) on

 

A post shared by Baya Gorbunova (@bayagorbusha) on

 

A post shared by Tiffany Hsu (@handinfire) on

 

A post shared by Anastasia (@thestreetpie) on

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה