אזעקת טרנד >

ללטף ולהתאהב: מצאנו את התיק הבא שלכן

תיקי עור או קנבס זה תמיד טוב, אבל למי שבאמת רוצה להעז ולרענן את מלתחת סתיו/חורף החדשה שלה, צריכה להצטייד העונה בתיק דמוי פרווה או קטיפה, רך ופלאפי במיוחד. אז קחו השראה מהאחיות אולסן וקנדל ג'נר, ותאמצו לזרועותיכן את הפריט הכי חמוד ופרקטי שיהיה לכן בארון

רתם לבצלטר | ‏ פורסם ‎03/10/2017 22:50
 

קנדל עם התיק של הרגע – ורוד ופרוותי (צילום: Splash News)

אם נולדתן בשנות השמונים המאוחרות, השם שר הורוביץ ודאי מעורר בכן חיוך. שר, הלא היא אלישיה סילברסטון המהפנטת, הפכה לאייקון אופנתי בין לילה הודות לסרט הנפלא הזה שמלקט לתוכו לא מעט רגעי סטייל משובחים.

הודות לטרנד הניינטיז שמפלרטט איתנו תקופה ארוכה, הסרט חזר להיות רלוונטי מתמיד, ויחד איתו אחד המוטיבים החוזרים בו – החיבה לפרווה (מלאכותית, כמובן). כעת, עולם האופנה מצדיע לקלולס באחד מהצורות הכיפיות ביותר – תיק צד שזועק שר הורוביץ.

 

A post shared by MODE (@katherinepekala) on

הראשונות שהפציעו עם התשובה הפרוותית האולטימטיבית היו לא אחרות מאשר האחיות אולסן, הלא הן עצמן אייקון אופנתי של שנות התשעים המאוחרות, ואולי בשל כך הרגישו שחובת ההוכחה עליהן.

כדי לאפיין את התיק בנוכחות עכשווית, האולסניות מציעות תיק פרווה בצבע ורוד מילניאלי עשיר למראה, שעונה במדויק לצרכיה של האישה המודרנית שהבינה מזמן שאין אופנה בלי קצת פאן.

 

A post shared by The Row (@therow) on

האולסניות, שידועות בירידתן לפרטים הקטנים, וזכו בעבר בפרס מועצת האופנה האמריקאית בקטגוריית אקססוריז, מבינות שכדי לאפשר גם לוק בוגר יותר, עליהן להקנות לתיק מראה יוקרתי, ועל כן הוסיפו לחלק מהדגמים גם רצועת עור מינימליסטית ודקיקה.

מיד אחריהן, הפציעה בפרוותיות המעצבת הבריטית הצעירה סימון רושה, שידועה ביצירת לוקים דרמטיים עם זיקה רומנטית, והציעה תיק פרווה מלא הומור שנקשר על הכתף כמעין חיה קטנה, פרוותית ומתוקה.

האינטרפרטציה המרשימה של זארה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

את התיק המתוק והמעט ילדותי ניתן להפוך גם לאקססורי בעל מראה מתוחכם וגראנג'י, יותר ולאחוז אותו ביד כקלאץ' אשר "אוזניו" מקופלות כמעין פפיון שיקי במיוחד.

עם כל הפרגון (והקנאה) באותן הבודדות אשר יזכו לרכוש את התיקים של דה רואו וסימון רושה, נמשיך לפנטז על האינטרפרטציה המרשימה כתמיד של זארה, שמציעה תיק קוקטי, בצבע אדמתי משובח שישתלב בקלות עם כל לוק חורפי הבא עלינו לטובה.

 

A post shared by PETER Y.X HU (@pyxh) on

ואם גם פרווה מלכותית היא לא כוס התה שלכן, כדאי לשים לב לגרסה השנייה, והחורפית לא פחות – הקטיפה. אותם תיקים בצורת באקט רך או Tote מהונדס מגיעים גם בוורסיות קטיפה שונות ועשירות, מכחול כהה ועד צהוב זעפרן יוקרתי. ללטף ולהתאהב.

גרסת הקטיפה המושלמת של STAUD (צילום: staud.clothing)

גם מנגו מציעים גרסה דומה, בהשראת יוסף המספר (צילום: MANGO)

החורף כולנו פרוותיות (צילום: lisasaysgah)

הכי שר הורוביץ שיש. מיו מיו (צילום: Matches Fashion)


 

A post shared by l t w s … Fashion (@l_t_w_s_) on

 

A post shared by Irina Lakicevic (@irinalakicevic) on

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

 

A post shared by MODE (@katherinepekala) on

 

A post shared by Lisa Aiken (@lisa.aiken) on

 

A post shared by Irina Lakicevic (@irinalakicevic) on

 

A post shared by l t w s … Fashion (@l_t_w_s_) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה