אוסף פרטי >

מעצבת התכשיטים של ביונסה נחשפת

ליסה זלצר, בעלת מותג התכשיטים הניו יורקי הנחשק "לולו פרוסט", פתחה לנו את דלת ביתה והכניסה אותנו אל עולמה הנוצץ והמצליח. בראיון היא מספרת על הסטייל שלה, מאיפה היא שואבת השראה ומה לעולם לא תלבש. תכירו את מעצבת התכשיטים היהודייה שכבשה את הוליווד

רוזה סינייסקי | ‏ פורסם ‎08/12/2014 15:22
 

ליסה זלצר בביתה הפרטי (צילום: האנה סיידר)

ליסה זלצר (כן, היא חצי יהודייה) היא המעצבת והמוח הקריאטיבי מאחורי מותג התכשיטים Lulu Frost המעטר, בין השאר, את טילור סוויפט, ביונסה ואת האישה הראשונה של הבית הלבן, מישל אובמה. המותג שהוקם בשנת 2005 שואב השראה מתכשיטי וינטג׳ שזלצר מוצאת בשווקים וחנויות יד שניה, ונמכר בכ-250 חנויות יוקרה נחשבות, ביניהן net-a-porter וכל חנות כולבו המכבדת את עצמה בניו יורק ומחוצה לה.

ליסה מתגוררת במרכז מנהטן עם בן זוגה רקדן הבלט שהוא גם מעצב בגדי גברים מוכשר בפני עצמו. פלשנו לביתם המעוצב ומלא האוצרות כדי לקבל קצת השראה מהחיים הבוהמיינים של השניים. ככה זה נראה מבפנים.

הסבתא הייתה אישה מיוחדת (צילום: האנה סיידר)

מחזיקה באוסף תיקים מעורר קנאה (צילום: האנה סיידר)

חליפות זה הדבר שלה (צילום: האנה סיידר)

ההשראה: סבתא
"למדתי אומנות בקולג' ותוך כדי הלימודים הייתי מכינה תכשיטים לחברות. המכירות החלו לצבור תאוצה מבלי שממש תכננתי, עד שכבר לא הייתה לי ברירה אלא להקים באופן רשמי מותג. קראתי לו על סבתי, לו פרוסט, שמאוד אהבה תכשיטים והורישה לי את האוסף הענק שלה".

"הסטייל שלי מאוד מגוון אבל אין לי הרבה חוקים. אני מתה על צבעים ושילובי הדפסים וטקסטורות, ואני אוספת בעיקר תיקים ופריטי וינטג' עם הדפסים של פעם. אני אוהבת לוק אלגנטי אבל כזה שהוא גם כיפי עם חוש הומור. המעצבים העכשוויים האהובים עלי הם מארני, סונו ולנוון, ומשלבת אותם עם השראות של פעם".

"העונה אני מאוד אוהבת חליפות אחידות (עם הדפסים כמובן). אפשר לעשות בהן שימוש רב, בין אם ביחד או לחוד. יש אין סוף שילובים שאפשר ליצור עם חליפה, אז אין ספק שאני הולכת לאמץ את הלוק הזה".

פריטים אקלקטיים (צילום: האנה סיידר)

הדפסים. הדפסים. הדפסים (צילום: האנה סיידר)

צבעים לא שגרתיים (צילום: האנה סיידר)

כשביונסה עונדת את היצירות שלך
"זו הרגשה מדהימה. זה שווה את כל העבודה הקשה שלי כשאני רואה את הנשים המופלאות האלו עם התכשיטים שלי. מה שהכי כיף זה שכל אחת מהן עושה בהם שימוש שונה. לכל אחת יש את הסגנון הייחודי שלה, וזה תמיד מפתיע אותי לראות איך כל אחת מביאה את האמירה האישית שלה למותג שלי".

מה לעולם לא תלבשי?
"אוברול זה הדבר הכי לא מחמיא לגוף שלי, אז אני מנסה להימנע מהטרנד. בכלל, אני חושבת שחשוב להתלבש על פי צורת הגוף האישית שלך, מאשר למה שטרנד כלשהו מכתיב עבורך".

וכל זה במרכז מנהטן (צילום: האנה סיידר)

MORE IS MORE (צילום: האנה סיידר)

גם ביונסה מעריצה. העיצובים של לולו פרוסט (צילום: האנה סיידר)

בא לנו את כל הדירה (צילום: האנה סיידר)

אפשר להשאיל? (צילום: האנה סיידר)

הצעת הגשה לתכשיטי לולו פרוסט (צילום: האנה סיידר)

יש לך טיפ טיפוח שהיית רוצה לשתף?
"בטח! יש לי מאפרת צמודה מבית בובי בראון שלימדה אותי איך לשים אייליינר: קודם כל מורחים צללית שהיא במרקם קרם, ואז את עיפרון האייליינר; כך הוא נשאר לאורך זמן ולא נמרח. תנסו את זה!"

אקלקטיות היא מילת המפתח
"כמו סגנון הלבוש שלי ושל מרלון (בן הזוג), גם פריטי העיצוב בבית מאוד אקלקטיים. יש פה שילובים של רהיטים ישנים עם אומנות מודרנית, חלקם בסגנון אמריקאי קלאסי יחד עם אלמנטים אפריקאיים; שנינו מאוד אוהבים ליצור בעצמנו, אז חלק מהרהיטים עיצבנו וייצרנו בעצמנו. בזמן האחרון גם התחלנו להשקיע בעבודות של אמנים צעירים. האמנות מוסיפה המון לבית שלנו".

עם חוש הומור (צילום: האנה סיידר)

על המדפים: תיקים וספרים (צילום: האנה סיידר)

צ'ירס! (צילום: האנה סיידר)

ביונסה בקליפ why don't you love me עם התכשיטים של לולו פרוסט (צילום מסך)

מישל אובמה בשרשרת של לולו פרוסט

טיילור סוופיט משוויצה בשרשרת של לולו פרוסט שלה (צילום: אינסטגרם)

ליסה זלצר ובן זוגה מרלון טיילור וילס (צילום: גטי אימג'ס)

סטיילינג והפקה: רוזה סינייסקי
צילום: האנה סיידר Hannah Sider
איפור: קסנדרה גרסייה לבובי בראון

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה