אוסף פרטי >

אוסף פרטי: אובססיבית לטבעות וסולדת ממכנסיים

חולת פיפטיז וכל מה שמתנפנף ופריקית של שילובים לא סטנדרטיים (מנומר עם פרחוני, למשל) | קפצנו לביקור בדירה הוינטג' פופית של המעצבת מור באואר

אינה שנדר | ‏ פורסם ‎08/05/2013 14:19
 

השבוע המדור מתארח אצל מעצבת האופנה מור באואר (32) שעומדת מאחורי המותג הפופולארי PIOO PIOO. מור מוכרת בזכות יחסיה הקרובים ללקוחותיה ועיצוביה הצבעוניים והמקוריים, שילוב של השניים גורם לחובבות האופנה להתאהב במותג הצעיר והפופי.

מור מתעקשת לעצב פריטים נשיים מהפיפטיז (לא תמצאו אצלה מכנסיים) עם הרבה טוויסט, הגזרות הקלאסיות של החצאיות והשמלות שלה מקבלות פן חדשני וצעיר באמצעות בחירת הדפסים יצירתיים ושילובי צבעים מוטרפים, הכל בעבודת יד כמובן.

הדירה שמור חולקת עם בן זוגה יואב ושני החתולים, חצי וצמר, בצפון תל אביב, ממשיכה את הקו העיצובי של מור ומאופיינת בצבעוניות עזה ומשמחת ובפריטי וינטג' ילדיים שעושים חשק להשתובב. הדירה שהזוג עבר אליה לאחרונה עדיין נמצאת בתהליכי גיבוש אבל כבר ניתן להתרשם מרוח עיצובית קלילה ורומנטית בניחוח של פעם.

המלתחה של מור מורכבת אך ורק מעיצוביה, כיוון שהקולקציות תואמות כמובן את טעמה האישי. מידי יום היא מחליקה בחינניות משמלה פרחונית אחת לאחרת ומראה ללקוחותיה כמה כיף טמון בלבישת הפריטים הצבעוניים והמאירים שלה.

העבודה שלי

"אני אוהבת את העבודה הדינמית ומגוון התחומים בהם אני מתעסקת כמעצבת: הצד הטכני של הכנת הבגד, העיצוב עצמו, עבודה מול לקוחות, יחסי ציבור, עיצוב גרפי ועוד. הרגעים שאני הכי אוהבת הם אלו שהלקוחות מסתכלות על עצמן בבגד שלי, והן מאוהבות בו ובעצמן בתוכו. זה דבר שמרגש אותי כל פעם מחדש ולזה אני שואפת בכל פריט שאני מעצבת".

הסטייל שלי

"אינדיבדואליסטי, עם אמירה, עם קריצה, צבעוני מאוד, יוצרת שילובים לא מקובלים (למשל מנומר עם פרחוני עם פסים בשחור לבן) עד שנוצרת שפה חדשה והרמונית שהיא שלי. נשי מאוד, לא מנסה למצוא חן ועם זאת שובה לב".


לובשת באופן קבוע

"הפריטים האהובים עליי הם תמיד הפריטים האחרונים שעיצבתי. כרגע מדובר בגופיה, שקיימת בשלל צבעים ודפוסים והיא הפריט האולטימטיבי לקיץ עבורי".

"שני פריטים נוספים שאני אוהבת: שמלת טי טיים מנומרת, באורך עד אחרי הברך, אני אוהבת את השילוב בין גזרה קלאסית להדפס נועז ואת העובדה שאפשר ללבוש אותה מהבוקר עד אירוע בערב, בעזרת שינוי האקססוריז בהתאם.

כמו כן, שמלת שנדליר ארוכה ומרשימה עם מפתח לב בחזיתה ומחשוף גב מושלם, יש בה משהו אלגנטי ועם זאת כל כך קול. היא סוחטת אינסוף מחמאות בכל ארוע שאני הולכת איתה אליו".

 

פינה אהובה בבית

"המטבח, ללא ספק. אחרי יום של יצירה בסטודיו אני מגיעה לעיסוק השני שאני הכי אוהבת בחיים וזה לבשל –עוד סוג של יצירה, הפעם יחד עם בן זוגי, אנחנו מבשלים יחד על בסיס קבוע, שמים מוזיקה וממציאים בכל פעם מתכונים חדשים. אין דבר שמרגיע אותי יותר מזה".

השראה עיצובית

"כמו בכל דבר שאני מעצבת, גם בבית נעשה שילוב בין שני עולמות מנוגדים לכאורה, אשר בעיני פשוט נועדו להיות יחד. מצד אחד אלמנטים מודרניים, פופיים, בצבעים עזים ומצד שני פריטי וינטג' נוסטלגיים. בנוסף, הבית כל הזמן משתנה, בכל פעם מגיע הביתה חפץ חדש שהתאהבתי בו ומשפיע על האופי של החדר בו הוא מונח, הפריטים אותם אני אוהבת הם תמיד בעלי נוכחות חזקה והמתח בין כמה חפצים דומיננטיים ושונים זה מזה מרגש אותי בכל פעם מחדש".

 

 

 


אובססיה אופנתית

"המון! נעליים, תיקים, משקפי שמש, טבעות ובגדי ים. אני תמיד מחפשת אקססוריז חדשים ומיוחדים להשלמת האווירה שאני רוצה שתאפוף אותי באותו היום. אני קמה כל בוקר עם חשק והשראה ליצור מראה חדש לחלוטין, אני יכולה ללבוש את אותה שמלה אינסוף פעמים ושבכל פעם היא תראה ותרגיש אחרת לגמרי, זה פשוט משמח אותי כל פעם מחדש".


טרנד עונתי אהוב

"חולצת כפתורים קשורה בחלקה התחתון, זה פשוט מזכיר לי את אמא שלי בצעירותה וזה משדר משהו חצוף, מתגרה ובטוח בעצמו שאני מאוד אוהבת".

טיפ טיפוח

"יש שלושה דברים שאני לא יכולה לוותר עליהם: קרם פנים של דרמלוג'יקה, בושם של דולצ'ה וגבאנה – שלא משנה כמה בשמים מעולים יהיו לי, כבר 15 שנה אשתמש בעיקר בו – ואיליינר שחור, לא חשוב של מי, העיקר שיצייר את הקו שאני כל כך אוהבת".

שופינג

"אני קונה בעיקר פריטי וינטג' מיוחדים בשווקים ובחנויות יד שנייה. אקססוריז בכל מקום שאמצא משהו מיוחד, שווקי פשפשים, מעצבים ורשתות, בגדי ים בכל עונה מחדש אצל גל אנג'ל, בעלת המותג אגלי דקלינג".

 


חנות סודית שאת מוכנה לשתף עם קוראי FF

"אינסטגרם! יש המון אנשים מוכשרים שעושים דברים נפלאים ונמצאים ברשת, רק צריך לחטט ולמצוא, כמו למשל שירן כדר המוכשרת, שעושה צנצנות עם חיות מופלאות".

פריטי מאסט בכל ארון

"מעיל שעובד טוב גם עם שמלת ערב. שמלה יומיומית לקיץ הישראלי, שבקושי מרגישים על הגוף – כזו שלוקח שנייה ללבוש ועדיין נראית מעולה ומשדרת השקעה. נעלי עקב סופר מגניבות שמייצרות אמירה".

 

 


פריט אהוב

"זו משימה פשוט בלתי אפשרית לבחור אחד! יש לי כל כך הרבה בגדים שפזורים בכל כך הרבה ארונות, אני קנאית להם מאוד, שומרת עליהם מכל משמר ולחלוטין לא מסוגלת לבחור אחד מבינהם שאני הכי אוהבת. אני יכולה לומר שחצאית פעמון היא אחד מהפריטים האהובים עלי, כל פעם בהדפס חדש, אני כמו ילדה, מתלהבת כל פעם מחדש כשאני לובשת חצאית "מסתובבת".

שומרת אך לא לובשת

"בגד ים מקורי מהפיפטיז, עשוי אריג ללא מתיחה בכלל,עם רוכסן בגב, עם קאפים שפיציים והוא ענק עליי. ראיתי אותו בשוק פשפשים וידעתי שאני חייבת שהוא יהיה אצלי".

תכשיט סנטימנטלי

"שעון זהב שקיבלתי מאמא שלי, זו המתנה שקנה לה אבא שלי כשאחי הבכור נולד, הוא לא עובד ואני לא מתקנת אותו, אני אוהבת את התחושה שהוא עצר בזמן. אמי נפטרה לפני כמה חודשים ומאז נוספו לשעון עבורי עוד המון משמעויות חדשות. הוא יקר מאוד לליבי".

 

מעצב/ מותג אהוב

"משתנה כל עונה, בכל עונה יש לי קולקצייה מועדפת מבין כל הקולקציות של מעצבי העל, הקיץ זו הקולקציה של Fendi שריסקה לי את הלב".

אף פעם לא אלבש…

"פרווה אמיתית. זה מרגיש כאילו יש עלי חיה, והמגע של זה מחריד אותי".

על המדף ליד המיטה

"בשבת האחרונה הייתי עם חברות בשוק הפשפשים ומצאתי ספר ילדים ישן בשם: "מה אעשה כשאגדל". הוא ריגש אותי מאוד וגרם לי לחשוב הרבה על חלומות ותמימות והגשמה. לכן הוא מונח לי ליד המיטה, יחד עם ספר סקיצות שבלעדיו אי אפשר".

מור מציגה השנה ביריד "דרס קוד", שיתקיים בסוף השבוע הקרוב, שישי ושבת, 10.5-11.5, בגלריה מאירהוף, דובנוב 8, תל אביב.

צילום: טליה רוזין
עריכה גרפית: שלי הדר-כהן

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • That's really thinking at an imvprssiee level

    מאת: Morey |‏ 19 באוגוסט 2014 | 00:48
  •  בתמונות זר של שושן צחור (לילי) הידוע כרעיל מאוד לחתולים, שלמרבה הצער מחבבים את טעמו. כל חלקי הצמח (פרחים ועלים) רעילים מאוד וגורמים לפגיעה כלייתית קשה ובלתי הפיכה! במידה והחתול אכל מהצמח יש להגיע מיד לרופא ויש להמנע מלהכניס לילי לבתים עם חתולים.

    מאת: וטרינרית |‏ 10 במאי 2013 | 11:25
  •  הי מור,
    רציתי לספר לך (בתור וטרינרית) שצמח הלילי שמופיע בתמונות רעיל מאד (!!!) לחתולים. הוא גורם לכשל כליות חריף ביותר שמצריך דיאליזות לשם הצלתם. אפילו עלה אחד יכול לגרום להרעלה שעלולה לגרום למות החתול.
    מומלץ בחום לא להחזיק צמח כזה בבית עם חתולים..

    מאת: הילה |‏ 10 במאי 2013 | 08:20
  •  

    מאת: בבון זה קוף |‏ 8 במאי 2013 | 23:57
  •  אופנה זו אומנות מקסימה

    מאת: t |‏ 8 במאי 2013 | 23:43