חדשות FF >

האירוע התחיל, ואז המעצב גזר למאי ערב את הבגדים על הבמה

איתי בצלאלי הפך את טריק האינסטגרם שלו למופע לייב ואלתר לוקים עבור הדוגמניות המפורסמות, יובל כספית השיקה עוד קולקציה חדשה ולבישה עבור טרמינל איקס וטיטי איינאו סגרה את התצוגה של Mother of all עם מסר חשוב. כל מה שאסור לפספס משבוע האופנה ישראל קנדה תל אביב

יובל פגי | ‏ פורסם ‎29/10/2025 15:27
 

האמן והיצירה (צילום: עמרי רוזנגרט)

איתי בצלאלי

איתי בצלאלי הוא אחד כזה שאוהב להמציא המצאות. אדם שהתשוקה ליצירה נשפכת לו מהידיים, והוא רק מחפש איפה לשים אותה. בשנתיים האחרונות הוא מצא, והפך מאחד הסטייליסטים הכי עסוקים בתעשייה לתופעת אינסטגרם וטיקטוק ויראלית. זה קרה בדיוק בזכות כושר ההמצאה הבלתי נלאה שלו, שגרם לו להתחיל לאלתר לוקים בזמן אמת מול המצלמה, בידו מספריים שבינתיים כבר הפכו לסמל מסחרי.

אתמול כל זה הגיע למסלול של שבוע האופנה, כשבצלאלי נקרא להפוך את טריק האינסטגרם הקטן שלו למופע לייב שלם בשיתוף כלי ה-AI של סמסונג. הסלבס שתמיד מתייצבות מול המספריים שלו עשו זאת גם הפעם, והסטייליסט הרכיב, פירק ושדרג לוקים למאי ערב, ספיר אלחמיסטר, נועה טקה, רומי פרנקל, נועה סול ועוד יפות ונלהבות – אבל אין ספק שבצלאלי עצמו הוא הליהוק הלוהט באמת כאן, עם פיצוח כיפי וחכם של הצגת אופנה בלייב.

אין מקום לטעויות (צילום: עמרי רוזנגרט)

שמחה לקחת את הסיכון (צילום: עמרי רוזנגרט)

השתמש בכלי AI של סמסונג (צילום: דניאל סיני שבדרון)

גם נועה טקה התנדבה (צילום: עמרי רוזנגרט)

אפשר לדמיין את נועה קירל לובשת את זה (צילום: עמרי רוזנגרט)

יובל כספית X טרמינל איקס

עוד תצוגה שכוחה באינסטגרמיותה היא זו של יובל כספית עם טרמינל איקס – שיתוף פעולה מסחרי מוצלח ופורה, שמתקיים כבר בפעם השנייה ועוד עשוי להפוך למסורת. כספית, מהמשפיעניות הבולטות בפיד המקומי, היא אחד האסים החזקים ביותר של אתר האופנה הגדול. הקולקציות שהיא מובילה עבורו מולידות פריטי להיט פעם אחר פעם, וסביר שכך יהיה גם עם קולקציית החורף שנפרשה הבוקר על המסלול.

יובל כספית עם טרמינל איקס (צילום: דימה טליאנסקי)

כשהדיג'יי הוא גם הארוס (צילום: עדו שמיר)

לביש ושימושי (צילום: דימה טליאנסקי)

יש לנו הרגשה שגם הפעם זה יהיה סולד-אאוט (צילום: עמרי רוזנגרט)

Mother of all

Mother of all הוא מהמותגים הישראליים האלה שלפעמים נדמה שמוכרים בחו"ל יותר מאשר בארץ. ההצלחה הבינלאומית של המייסדים נועה פסטרנק וגולן טאוב מרשימה, וכוללת בין השאר נציגות כמו קורטני קרדשיאן וסברינה קרפנטר. זו לא רק האסטרטגיה השיווקית, זו גם המהות: מאדר אוף אול, אולי כשמו כן הוא, הוא מותג שמבוסס על מחשבה גלובלית-אינסטגרמית.

עיצוביהם של פסטרנק וטאוב ממוקדים בטרנדים – החל ממגמות "אווירה" כמו זו של האופנה המשרדית ועד הגזרות והסטיילינג. הם יוצרים שמלות ערב מוצלחות שנולדו להיות כוכבות הפיד, אבל הפעם בלטו דווקא יציאות קז'ואליות יותר כמו מעילי פוך, בלייזרים ובעיקר פריטי העור המעולים. עובדת בונוס מפתיעה היא שהתצוגה התקיימה בשיתוף חני רובינשטיין – שהקסם שהיא עושה עובד הכי טוב כשלא מבחינים בקיומו. לרובינשטיין, מתברר, יש מותג פאות בשם GLC, והדוגמניות למעשה הציגו גם את הקולקציה החדשה שלה. את התצוגה סגרה טיטי איינאו בסט מנצנץ, כששמה של היימנוט קסאו, הילדה שנעלמה לפני שנתיים, כתוב על בטנה ההריונית.

טיטי ניצלה את תשומת הלב למטרה חשובה (צילום: עמרי רוזנגרט)

הז'קט הזה הוא חלום (צילום: עמרי רוזנגרט)

איך שגלגל מסתובב (צילום: עמרי רוזנגרט)

לא פלא שהמותג הזה מצליח מעבר לים (צילום: עמרי רוזנגרט)

הכל מדויק (צילום: עמרי רוזנגרט)

עם מידה נכונה של שואו-אוף (צילום: עמרי רוזנגרט)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה