חדשות FF >
היילי ביבר משיקה את הטירוף הבא של הקיץ – והצלם ישראלי
אתן אולי עוד לא יודעות את זה, אבל גם אתן רוצות לשאת את הליפגלוס החדש של Rhode בשרשרת הבטן הייעודית שלו. הקמפיין החדש של מותג הקוסמטיקה מבית היילי ביבר פשוט משכנע מדי ברעננותו הקיצית הזוהרת, והרבה קרדיט על זה מגיע לצלם האופנה הישראלי הוותיק והמוערך דודי חסון
הצגת פוסט זה באינסטגרם
מעבר לרכישת הענק בשווי מיליארד דולר, להיילי ביבר יש הישג משמעותי נוסף להתגאות בו סביב המותג שלה, Rhode: הוא פחות או יותר המציא את קונספט הביוטי-אקססוריז, שנועד ליצור חוויה הוליסטית, לארגן למוצרים חיוניים מקום של כבוד בתוך חיי היומיום – ועל הדרך למכור עוד מוצרים, כמובן. זה לגמרי עבד, והפך לאסתטיקה שלמה בפני עצמה. הלהיט הגדול מכולם הוא כמובן חלוץ הטרנד – הליפ-קייס לאייפון עם השקע הייעודי לליפגלוס של המותג, כשלאחרונה הושק אביזר דומה גם עבור המיסט החדש. אבל הפעם, כך נראה לפי התגובות, ביבר לגמרי התעלתה על עצמה.
קמפיין הקיץ החדש של המותג חושף השקה מטלטלת: ה"למונטיני" – מוצר שפתיים חדש ומועשר בפפטידים, שמתואר כ"גלוס נוצץ, זהוב-שקוף, שמריח כמו קוקטייל לימוני מתקתק". עד כה סביר ונחמד, אבל זה כמובן לא נגמר פה: על פי הקמפיין, ללמוניטיני יש מנשא מיוחד במסגרת האביזר הקיצי הלוהט מכולם – שרשרת בטן מוזהבת.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
אין ברירה אלא להודות: השתכנענו מיד. התמונות של היילי רובצת על החוף ומשתכשכת בים בביקיני שחור, כשעל מותניה מתנודד הליפגלוס הצהוב (ואז מה אם הוא קצת נראה כמו טמפון), נראות – ואיכשהו גם כמעט מריחות – כמו חלום יום קיץ מושלם. על כך מגיע קרדיט גם לעובדת הבונוס האמיתית של הקמפיין הזה: הוא צולם בכישרון אופייני על ידי צלם האופנה הישראלי הוותיק והמוערך דודי חסון. בקרוב על גדות הסחנה?
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
לא מעניינת ומסוממת כמו שאר המפורסמים שם והגרוש שלה או הקונדום שלה
מאת: טמפון | 3 ביולי 2025 | 15:42נראה כמו טמפון
מאת: היילי | 3 ביולי 2025 | 15:37