חדשות FF >

ארנב וביצים משוקולד: מלניה חוגגת בשמלה בעשרים אלף שקלים

לאירוע הפסחא המסורתי בבית הלבן שבו מארחת מלניה ילדים לבוקר של כיף עם ארנבים וביצים משוקולד, היא החליטה לא להשקיע מחשבה וללבוש שמלה תכלת שדומה מדי למה שלבשה שנה שעברה. מה שכן, מדובר בתג מחיר של עשרים אלף שקל

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎23/04/2019 13:53
 

מלניה וחברים (צילום: Alex Wong ל- AP)

זו כבר לא הפעם הראשונה של הטראמפים בבית הלבן, החגים והמועדים חוזרים על עצמם, וקצת כמו אמא שזו הילד השלישי שלה במסיבת החג של הגן, לפחות על פי הלבוש שבחרה לאירוע הפסחא המסורתי של הבית הלבן, הכולל הקראת סיפור, מירוץ ביצי פסחא וארנב גדול, נדמה שמלניה קצת יוצאת ידי חובה, ועולה על מדים.

האירוע השנה דווקא היה בהדרכתה, ותחת מיזם הנוער שלה: ״בי בסט״. טראמפ קראה לילדים ספר העצמה אישית, הזניקה את מירוץ גילגול הביצים המסורתי, הובילה מיזם של כתיבת גלויות חג לחברים וחיילים, וקיבלה מילה טובה מבעלה מול כל הקהל (״היא עשתה עבודה פנטסטית. פנטסטית!״) ועדיין, החיישן האופנתי שלנו לא נוטה לפספס.

כמו מהאגדות (צילום: Alex Wong ל- AP)

מלניה עמדה על המרפסת לצד בעלה וארנב גדול מדי עם שמלת מעיל כבדה בצבע תכלת של מייקל קורס, עם כפתורי מתכת בשווי 20 אלף שקלים ונעליים שטוחות בגוון ניוד של לובוטין. אם יש משהו שמלניה מבינה בו זה נעליים והיא ידעה כמה יהיה מורכב לצעוד בדשא בסטילטו.

לא שהשמלה המאוד אמריקנית, ואפילו בהשראת קאנטרי, אינה מוצלחת. אבל אין בה שום דבר חדש. כשקופצים בזמן שנה אחת בדיוק לאחור, מוצאים תמונות מבלבלות: בשנה שעברה היה זה מעיל באותו הגוון הפסטלי המתוק, מבית ברברי, בשווי 9,500 שקלים. כל זה, מן הסתם, זורק אותנו מיד ללוק הכי מפורסם של מלניה: הלוק שיצר עבורה ראלף לורן להשבעתו של בעלה. אפשר לומר בוודאות כי תכלת זה הצבע האהוב על הגברת הראשונה.

ויתרה על העקבים ובצדק (צילום: Alex Wong ל- AP)

מתמודדים על אלפי ילדים כמו כל ההורים בחג (צילום: Alex Wong ל- AP)

בלחץ מהפן (צילום: Alex Wong ל- AP)

20 אלף שקלים והשמלה שלכם (צילום: Alex Wong ל- AP)

שעת סיפור עם הגברת הראשונה של ארהב (צילום: Alex Wong ל- AP)

עושה את זה ממש טוב (צילום: Alex Wong ל- AP)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה