חדשות FF >

ביקיני מחזור? משהו מאד דפוק בבגד הים הזה

מרקס אנד ספנסר מוכרת תחתוני ביקיני בפרינט טרופי, שבדיוק באזור האסטרטגי ביותר שלהם מתפשט לו כתם אדום כדם. הלוק היחיד שעולה מהבחירה האופנתית הזו הוא להיראות כאילו את במחזור, גם אם את ממש לא. התגובות לא איחרו לבוא והן מצחיקות ביותר

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎21/04/2019 11:33
 

הביקיני של מרקס אנד ספסנר (צילום: מתוך האתר)

התנועה הפמיניסטית עובדת שעות נוספות על מנת לנרמל את היחס למחזור החודשי של הנשים ולהפוך אותו למשהו שאין צורך להשתיק או להתבייש בו. חלק מהחיים. אבל נראה שבמוצר הזה הלכו מעט רחוק מדי עם הקונספט של שחרור הווסת, או, לחילופין, מדובר בתקלה עיצובית מפוארת במיוחד.

מרקס אנד ספנסר מוכרת תחתוני ביקיני בפרינט טרופי, שבדיוק באיזור האסטרטגי ביותר שלהם מתפשט לו כתם אדום כדם. הלוק היחיד שעולה מהבחירה האופנתית הזו הוא להיראות כאילו את במחזור, גם אם את ממש לא.

התחתונים האלה יכולים להיות של כולנו תמורת כ-50 שקלים בלבד, ולצד הכתם האדום, שנראה כמו תאונה מהסיוטים, יש גם איורים של עלי עץ דקל. הקונות הפוטנציאליות ששיטטו באתר החברה וחיפשו להן ביקיני לקיץ המתקרב לא ידעו נפשן מבלבול ואימה, והציוצים בטוויטר התרבו כציפורים באי טרופי שקרה בו משהו רע מאוד.

החלטה עיצובית מעט מוזרה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

"הו לא," כתבה משתמשת אחת. "אהבתי את הטופ אבל אז ראיתי את החלק התחתון וזה נראה כאילו היתה לה נזילה".  "כנראה שלאחת מהמעצבות במארק אנד ספנסר היה יום רע", כתבה אחרת. "אולי היא הייתה במחזור". מהר מאוד הפכו תחתוני בביקיני הסיוטיים לבדיחה ויראלית. "בעלי הציע שאולי זה אדום כדי שאם תהיה לך נזילה במחזור אז לא יראו אותה", סיפרה עוד מישהי, ונוספת אמרה: "אני מרגישה דחף עז לכסות את הדוגמנית במגבת חוף".

הדבר החיובי היחיד, פחות או יותר, שיוצא לנו מהסיפור הזה, פרט לקצת צחוקים: התלבטות אחת פחות בתחום בחירת בגד הים המושלם לקיץ שמעבר לפינה.

אם בגכל זאת בא לכם, יש משלוחים לארץ (צילום: מתוך האתר הרשמי)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • אוי לא זה נראה כמו מחזור אוי

    מאת: זאזה חננשווילי |‏ 22 באפריל 2019 | 06:34
  • רעיון גרוע לעצב את התחתון של הבגד ים
    בצבע אדום באזור התחתון שלו.

    מאת: אילנה |‏ 22 באפריל 2019 | 05:26