חדשות FF >

לטקס, מנומר ומחוכים: קיילי ג'נר בסשן צילומים רותח

בין ניהול עסק משגשג, גידול ילדה מתוקה להפליא ותיחזוק מערכת יחסים לעין המצלמות והעוקבים, קיילי התפנתה להצטלם למגזין הגרמני "אינטרוויו" והציגה גזרה מעוררת קנאה וסטיילינג ורסטילי ונועז מתמיד

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎24/03/2019 11:50
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

בזמן שהעוקבים של קיילי ג'נר עסוקים בחיפוש הוכחות לתיאוריית הקונספירציה לפיה היא כבר בהריון עם בייבי מספר 2, היא עסוקה בדברים אחרים. התרוצצויות אחרי בייבי מספר 1, למשל, ניהול אימפריית האיפור שהפכה אותה למיליארדרית הצעירה בעולם וגם קידום של הפקה חדשה ולוהטת עבור מגזין "אינטרוויו" הגרמני, שעל השער שלו היא מופיעה החודש.

בראיון עצמו, לא במפתיע, קיילי מדברת בעיקר על סטורמי, התינוקת ששבתה את לבה (ובואו נודה בזה – גם את לבנו), ועל כמות האהבה שהלידה הביאה איתה, לה היא לא ציפתה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

בתמונות החדשות קיילי נראית כמו האמא הכי לוהטת בסביבה. על השער היא מופיעה במראה של ג'סיקה ראביט, גרסת הלטקס, עם בגד גוף וכפפות של המותג ווקס, אותו היא ואחותה הגדולה קים לובשות לא מעט, וכובע עור רחב שוליים של ססיליו קסטרילו, מעצב שמתמחה ביצירות עשויות עור, שעבד בין השאר עם מדונה.

ביתר התמונות קיילי מזגזגת בין שני קצוות – סקסית ומתוקה. בתמונה אחת היא מופיעה בהלבשה תחתונה, כולל מחוך מלא שרוכים של דולצ'ה וגבאנה, ובאחרת היא בפוזה מלאכית בשמלת טול סגולה וענקית של ויקטור ורולף, מהקולקציה האחרונה והמדוברת שהציגו על המסלול, עם הכיתוב "סליחה שאיחרתי, לא רציתי לבוא".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Brett Alan Nelson (@brettalannelson) on

לוק נוסף הוא בגד גוף מנומר צעקני עם מגפיים גבוהים ותואמים של המותג האיטלקי Abodi לצד תכשיטי יוקרה עמוסים, ובתמונה האחרונה היא בשיא הקוטור – עם שמלה של איריס ון הרפן ומשקפי שמש מוגזמים ועטויי נוצות של מעצב המשקפיים ברדלי קנת', שאהוב במיוחד על מיילי סיירוס.

אין ספק שקיילי נמצאת על גג העולם – הפקה חדשה ורותחת, הישגים כלכליים והתינוקת החמודה בעולם. אם היא לא הייתה בדיוק נפרדת מהבסטי שלה ג'ורדין וודס, היינו אומרות שהחיים שלה מושלמים. אל תשכחי קיילי, אנחנו תמיד פנויות אם את זקוקה לחברות חדשות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Brett Alan Nelson (@brettalannelson) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Brett Alan Nelson (@brettalannelson) on

נראה נוח (צילום: Luca and Alessandro Morelli, interview germany)

התחפשה לפרפר (צילום: Luca and Alessandro Morelli, interview germany)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • מתחילה לעבור את גבול הטעם הטוב ונראת מבוגרת לגילה..

    מאת: מור |‏ 20 באפריל 2019 | 00:39
  • הבחורה מנותחת מכף רגל ועד ראש בגיל 21, מוזרקת, ללא צוואר. על מה כל ההתלהבות? כל מי שיש לה כסף יכולה להיראות איך שבא לה כי כלום לא טבעי. ניתוחים יכולים לגרום לך להיראות איך שאת רוצה. מה החוכמה?

    מאת: אני |‏ 27 במרץ 2019 | 22:29