חדשות FF >

נותנת לז׳קט לדבר: פריס ג׳קסון במסר אופנתי אחרי נסיון ההתאבדות

רגע אחרי שפורסם כי פריס ג'קסון ניסתה להתאבד בסופש, יצאה ג'קסון לרחובות אל איי עם בן הזוג כשהיא בוחרת ללבוש ז'קט עם מסר מיוחד בדיוק כמו שמלניה טראמפ עשתה בזמנו. על הגב היה כתוב באותיות ברורות: ״כלבלבים ויין, ואני בסדר״. את המילה יין היא מחקה עם מסקינטייפ כדי שיבינו שהיא לא בוחרת באלכוהול במצבה. אין ספק שזו תקופה מאד קשה בשבילה

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎17/03/2019 11:35
 

 

המעיל של פריס (צילום: אינסטגרם parisjacksonjacklope)

ההאשמות הקשות האחרונות בהן מואשם מייקל ג׳קסון גורמות להמון ילדים וילדים לשעבר להרגיש יתומים ונבגדים, אבל סביר שאיש לא חווה את המשבר הגדול הזה באותן עוצמות כמו ילדיו הפרטיים של ג׳קסון, שהתייתמו מאב לפני עשור, ועכשיו עוברים אבל נוסף ומטלטל.

פריס היפהפיה בת העשרים התחילה בשנתיים האחרונות לפלס לעצמה דרך אמנותית משלה, והפכה גם למובילת דעת קהל באינסטגרם, וגם בין מעצבי אופנה, עורכי מגזינים ועל השטיחים האדומים. מאז שהחל הסרט המדובר, ׳לעזוב את נוורלנד׳ להסתובב, התייחסה אליו פריס כאל ערימת שקרים, ופנתה אל עוקביה בתחינות שלא להקשיב לעדויות הילדים שבגרו, המדווחים על פדופיליה וניצול מיני בלתי נתפסים. למרות נסיונותיה של פריס לדחות מעליה את כל הסיפור, ניכר שהוא בכל זאת חדר פנימה, והתקשורת מיהרה לדווח בצער שהצעירה ניסתה להתאבד.

קראה לכל עוקביה לא לראות את הסרט (צילום: Jamie לגטי אימג'ס)

פריס השתחררה מהר מבית החולים, וביוצאה נראתה שלמה ובריאה, עם בן זוגה גבריאל גלן לצדה, והלכה לאכול בקנטאקי פרייד צ׳יקן. היא סירבה להתייחס לפפראצי ולענות על שאלות העיתונאים, אבל לבשה ז׳קט בומבר של המותג puppies make me happy עם מסר על גבו, קצת כמו שעשתה מלניה טראמפ בהסתבכות המתוקשרת ביותר שלה. על גבה של פריס נכתב: ״כלבלבים ויין, ואני בסדר״, כשאת המילה יין כיסתה בעצמה בעזרת נייר דבק. פריס, שעוד לא בגיל השתייה המותר בארה״ב, ידועה בחיבתה לאלכוהול, וכבר נכנסה בדצמבר האחרון למוסד גמילה על מנת להפטר מההרגל המזיק.

הכיתוב הזה כנראה מבקש להבהיר שהיא לא מתכוונת ליפול שוב לדרך היין, זאת לאחר שהתקשורת דיווחה על יומיים של הוללות מצד ג׳קסון, שכללה ריבים קולניים עם בן זוגה, והסתיימה, כך אומרים, בניסיון לחיתוך ורידים. פריס והחבר, נראים כאילו נשלפו במכונת זמן משיא תקופת הגראנג׳ בניינטיז, נראו מחויכים ורגועים ברחובות לוס אנג׳לס, ואנשיה של פריס הצהירו כי מצבה טוב, ושהצוות שלה דואג לה ומטפל בה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Facts Don't lie, People Do (@arii7258) on

לאחרונה הצהירה פריס כי לא צפתה בסרט, שבעקבותיו דורשים כעת ההמונים לקחת חזרה את כל הפרסים שקיבל ג׳קסון בעבר, להסיר את הכוכב שלו מה׳ווק אוף פיים׳ שבמדרכות התיאטרון הסיני באל איי ולמחוק את זכרו. פריס, הידועה בחוסר היציבות הרגשית שלה, הצהירה לפני שנה שניסתה להתאבד כבר פעמים רבות. היא לא מוותרת על זכר אביה, ממשיכה לקרוא לו אליל, ולספר שהוא היה האב הטוב ביותר בעולם ושהיא מתגעגעת אליו יום יום. ״אנשים אומרים שהזמן מרפא הכל, זה לא נכון,״ אמרה למגזין רולינג סטון. ״אני חיה במנטליות של: סבבה, איבדתי את הדבר היחיד שאי פעם היה לי חשוב בחיים״.

עוברת תקופה לא קלה (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

עם הבן זוג גבריאל גלן (צילום: Jamie McCarthy לגטי אימג'ס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @parisismybabe on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jola

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה