חדשות FF >

השמלה של מלניה סופר-יקרה, אבל נראית כמו רהיט של איקאה

הנאום שלה היה מוצלח, אבל מה שמשך את רוב הפוקוס בהופעתה האחרונה של הגברת הראשונה היה ההדפס שעל השמלה שלה, שנראה לרבים כאילו נשלף ממחסן לעיצוב רהיטים. מחיר התענוג: 9,050 שקלים

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎21/02/2019 10:01
 

וילון? (צילום: AP Photo/Luis M. Alvarez)

מלניה ודונלד טראמפ נהנו מסוף שבוע קסום בדרום פלורידה, בריזורט המשפחתי המפנק מאר-אה-לאגו, שם בילו בארוחות שף, משחקי גולף ורחצה בבריכה. אבל אצל הטראמפים אין פלז'ר בלי קצת ביזנס, ובין לבין השניים עלו על מסוק למיאמי כדי לשאת דברים באוניברסיטת פלורידה, מול קהל של אמריקאים ממוצא ונצואליאני, על היחסים הבינלאומיים עם ונצואלה וקולומביה. מלניה הציגה את בעלה באירוע וגם נשאה דברים בעצמה, והיא עשתה את זה בלוק שמחלק את המבקרים לשניים.

הגברת הראשונה נראתה נרגשת ומלאת כוונה כשעמדה מאחורי המיקרופון ודיברה על ניסיונה כניצולת הקומוניזם והסוציאליזם, ועל החופש המופלא העומד בפתחם של אנשי ונצואלה. בן זוגה עמד והנהן מאחוריה בעידוד, אבל נראה שרוב האנשים בטוויטר (וברשת בכלל) התקשו להתמקד בדבריה, ושמו לב בעיקר לשמלה שלגופה, וספציפית יותר – לפרינט שעליה.

9,050 שקלים (צילום: AP Photo/Luis M. Alvarez)

מחירו של הפריט, בעיצובה של גבריאלה הרסט, הוא 9,050 שקלים, והוא עדיין זמין בכמה מידות. מדובר בשמלה אביבית, יש שיאמרו אביבית מדי, עם הדפסי פרחים בכתום ושחור שהזכירו לאנשים דברים רבים, בעיקר מתחום הטקסטיל לבית. "האם מלניה באמת הורידה וילון משנת 1977 ולבשה אותו, כמו בצלילי המוזיקה?", תהתה משתמשת טוויטר אחת. "השמלה הכי מכוערת אי פעם. מה עובר עליה?", שאלה אחרת.

לפני האירוע הזה, ביקרה השמלה בבית חולים לילדים, וגם שם היא חילצה מהציבור אמוציות יוצאות דופן. "מלניה, למה את לא יורדת לגובה של הילדים?", שאלו לנוכח תמונה שלה משקיפה עליהם מלמעלה. "את מפחדת שמישהו יקיא לך על השמלה היקרה? אולי עדיף ככה!". וגם: "איזו חסכנות! תראו איך מלניה טראמפ הופכת כיסוי ספה לשמלה!". היו גם כאלה דווקא אהוב את הפרינט, החמיאו עליו ושיבחו את מלניה על הנאום הרהוט, שזיכה אותה בסופו בנשיקה מדונלד – דבר שאנו לא נחשפים אליו כל יום.

קיבלה נשיקה מדונלד (צילום: AP Photo/Luis M. Alvarez)

לאחר הביקור, ממנו העלתה תמונה חמודה כשהיא עומדת לצדן של ילדות קטנות שהתגנדרו לכבודה, העלתה טראמפ תמונה נוספת שמראה כמה האופנה היא חלק משמעותי מחייה: מחווה לקארל לגרפלד המנוח, שרטוט שצייר של בגד שעיצב עבורה. "היום איבד העולם גאון יצירתי", כתבה. "אנחנו נתגעגע אליך, קארל!".

את החליפה הלבנה שעיצב לה לבשה לפגישה עם בנימין ושרה נתניהו בפברואר 2017, חודש לאחר כניסתה לבית הלבן. כשמעצבים רבים עוד התבטאו פומבית נגד בעלה, וסירבו לעצב עבורה פריטים, לגרפלד היה שם, ואת זה היא כנראה לא תשכח לו לעולם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by First Lady Melania Trump (@flotus) on

מלניה בעיצובו של קרל לגרפלד (צילום: Andrew Harrer-Pool/Getty Images)

נאמה בעצמה (צילום: AP Photo/Luis M. Alvarez)

אולי מדובר בחסכנות (צילום: AP Photo/Luis M. Alvarez)

עיצוב של גבריאלה הרסט (צילום: AP Photo/Luis M. Alvarez)

חוזרים למאר-אה-לגו (צילום: AP Photo/Luis M. Alvarez)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה