חדשות FF >

מאנונימית לשם הכי חם: כל הפרטים על היורשת של קרל לגרפלד

שעות ספורות לאחר שנודע לעולם כי קרל לגרפלד הלך לעולמו, שאנל הוציאו הודעה רשמית המבשרת כי וירג'יני ויאר, מי שהייתה יד ימינו במשך עשורים היא זו שתירש את מקומו. אז איך הצרפתייה האנונימית הזו עקפה את כל המעצבים הכי מפורסמים בעולם? קוראים לזה כשרון וצניעות

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎20/02/2019 12:33
 

קבלו את וירג'יני (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

עד אתמול שמה היה מוכר רק לגרעין הקשה של תעשיית האופנה, אבל עם פרסום הידיעה על מותו של המאסטרו של עולם האופנה, קרל לגרפלד, ובמיוחד לאחר יציאתה של ההודעה הרשמית מטעם בית האופנה שאנל על כך שהיא תירש את מקומו, וירג'יני ויאר כבר לא תהיה מחוץ לאור הזרקורים.

כבר מספר שנים שהשמועות על יורשו הפוטנציאלי של לגרפלד בבית האופנה האייקוני מרחפות באוויר, בכל זאת, גם האיש שנראה שניצח את הזמן חצה את קו גיל ה-80, ולמרות שגם בשנותיו האחרונות היה קשה לדמיין את שאנל בלי קרל, היה ברור שהיום המאתגר והקשה הזה יגיע. כשלא יצא בסופה של תצוגת הקוטור האחרונה של בית האופנה, השמועות רק התגברו והעלו חזרה לשיח שמות כמו הדי סלימאן ואלבר אלבז.

ויאר עם לגרפלד בסיום תצוגת אביב/קיץ 2019 שנערכה בקיץ האחרון בפריז (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

ההודעה על מינויה של ויאר, אם כן, שמה קץ לשמועות ובעיקר מעוררת עניין גדול מסביב לעולם שהורגל כל כך בהכרזות על מעצבים-כוכבים ומוכרים שיזכו את בתי האופנה בכותרות ובנוכחות ברשתות.

ביקום ה"שאנלי", מסתבר, מתקיימים חוקים אחרים, ועכשיו השמועות עברו לרובד אחר – האם המינוי הזה יצליח לשרוד את האקלים הדורסני ולא יהפוך תוך זמן מה לחלק מ"משחקי הכיסאות" המאפיינים כל כך את עולם האופנה, בהם ההכרזות על מינויים חדשים ושינויים הפכו לחלק אינטגרלי מסדר היום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Grazia (@grazia_fr) on

אז מי את וירג'יני? זו השאלה שמציפה היום את אתרי האופנה מסביב לעולם כשלאט לאט מוסר מסך הערפל מעל מי שנודעה במשך שנים רק כ"יד ימינו" של לגרפלד. היורשת, בשנות החמישים לחייה, נולדה בליון והחלה את דרכה כמתמחה במחלקת הרקמה של שאנל. לאחר מכן עבדה תחת לגרפלד בבית האופנה קלואה, ובשנת 1997 הוכרזה כמנהלת הסטודיו של בית האופנה שהפך להיות ביתה, שאנל.

בשעות האחרונות התפרסמו כתבות רבות המנסות לפצח את הקשר המיוחד ורב העשורים בינה לבין לגרפלד. על פי העדויות, מרגע שמעצב העל גמר לשרטט את הדגמים היא הייתה אמונה על הפיכת חזונו למציאות – תהליך ארוך שכלל מעורבות בכל קבלת החלטות ויכולת כמעט מיסטית להבין ברובד העמוק ביותר את כוונותיו ומשאלותיו הארטיסטיות.

לגרפלד הכין את הקרקע עבורה בשנה האחרונה (צילום: Evan Agostini/Invision/AP)

בסרט הדוקומנטרי של נטפליקס "ספירה לאחור: 7 ימים" לגרפלד אמר כי "וירג'יני היא האדם החשוב ביותר לא רק עבורי אלא גם עבור האטלייה, עבור הכל. היא זרוע ימיני ואפילו כשאני לא רואה אותה אנחנו מדברים בטלפון כל הזמן".

בהודעה רשמית שיצאה מטעם בית האופנה נמסר שאלן ורטהיימר, מנכ"ל בית האופנה, הפקיד בידי ויאר את המשכה היציב של מורשת בית האופנה האייקוני מתוך אמונה ביכולותיה וחזונה. שיהיה בהצלחה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by michelgaubert (@michelgaubert) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 2 Minutos de Fama (@2minutosdefama) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eyes on Talents (@eyesontalents) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Revista Vanidades (@vanidadesmx) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELLE (@ellefr) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by VisteLaCalle (@vistelacalle) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • למה יש לי תחושה שהיא זאת שעיצבה את הקולקציות בפועל עבור שאנל בשנים האחרונות

    מאת: תוהה |‏ 21 בפברואר 2019 | 01:16