חדשות FF >

הכינו את הכרטיסים: שבוע האופנה תל אביב מחכה לכם

בפעם הראשונה בתולדותיו, שבוע האופנה המקומי (שייחל ב-10 במרץ) עומד לפתוח את שורותיו לקהל הרחב ומציע לא רק מכירת כרטיסים החל מ-55 שקלים, אלא גם שידורים מסביב לשעון בערוץ האופנה הישראלי. יש ממה להתרגש

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎19/02/2019 13:32
 

מתוך שבוע האופנה בשנה שעברה (צילום: רותם לבל)

שבוע האופנה תל אביב יוצא לדרך בפעם השביעית, והשנה ישנן חדשות טובות במיוחד. בפעם הראשונה, כרטיסים לתצוגות השונות ימכרו לקהל הרחב, במחירים של 55-160 שקלים לכרטיס.

מכירת הכרטיסים תחל מחר (רביעי) דרך האתר הרשמי של האנגר 11, שם יתקיים שבוע האופנה השנה, וכדאי למהר – עבור כל תצוגה ישנה כמות מוגבלת מאוד של כרטיסים, אבל המכירה מתחילה החל מהשורה הראשונה.

הפאשן וויק הכי דמוקרטי בעולם (צילום: רותם לבל)

במסיבת העיתונאים שהתקיימה הבוקר, הכריז מוטי רייפ על שבוע האופנה בנוכחות נעמה קאופמן פס, משנה למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה ויו"ר מטה כחול לבן שמעודד רכישה מקומית. זו הפעם הראשונה שהמשרד מעניק חסות לשבוע האופנה, ואליו מצטרפים גופים פרטיים רבים אחרים, שייתנו חסויות לאירוע כולו או עבור מעצבים ספציפיים כדי לסייע בתקציב המאתגר.

"השנה נמשיך עם המהלך שהתחלנו לפני שנה, של שינוי אידיאל היופי", אמר רייף. "עלינו מדרגה השנה, ועל המסלול יצעדו דוגמניות וגם דוגמנים בכל המידות, בכל הגבהים, בכל הגילאים, כמו שאנחנו אוהבים. לאט לאט, בסוף זה יהפוך למציאות רגילה". השנה יקבלו התצוגות פלטפורמה נוספת – ערוץ האופנה הישראלי ישדר את כל אחת ואחת מהתצוגות ב-yes וב-HOT.

אפשר יהיה לצפות בתצוגות בערוץ האופנה הישראלי (צילום: רותם לבל)

השבוע יפתח ב-10 במרץ עם ערב גאלה למוזמנים בלבד, שלא תתאפשר אליו רכישת כרטיסים. מדובר בערב מחווה לגדעון אוברזון, שהכריז לאחרונה על פרישתו מעיצוב לאחר 56 שנים בתחום.

בבוקר לאחר מכן תעלה על המסלול תצוגה של חברת הנעליים שורש, לאחר שהסנדלים הישראליים כל כך הפכו להיות פריט לוהט על המסלולים העולמיים.

ההכנות בעיצומן (צילום: רותם לבל)

השנה יחזרו לשבוע האופנה שי שלום, משכית וקום איל פו, ומלבדם יציגו גם אלון ליבנה, לארה רוסנובסקי, תלמידי שנקר (בתצוגה שתכלול רק דוגמניות ודוגמנים מהקהילה הלהטב"קית), מותג הגברים באמוס סקוור, דרור קונטנטו, דורין פרנקפורט, אניה פליט, בננהוט (מותג בגדי הים של נטע אלחימיסטר ונועה בני), עידן לרוס, מותג הפלאס סייז רתמה, ריניקיני של נטלי דדון, אוריה עזרן ו-ויוי בלאיש.

מלבד אלה, תתקיים בפעם הרביעית תצוגת חממת מפעל הפיס, שמעניקה במה לשבע מעצבות ומעצבים צעירים וחדשים. יתקיימו גם שני ערבי התרמה – האחד של רוח נשית, עם תצוגת אופנה בחסות תכשיטי YVEL והשני של הכנפיים של קרמבו, שיחגגו עשרים שנה לדמותו של בובספוג עם עיצובי אופנה בהשראת הדמות האהובה. יש למה לצפות.

נתראה בהאנגר 11 (צילום: רותם לבל)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה