חדשות FF >

בבגד ים קטן ועקבים: ג'יי לו הכי רותחת שראינו

ג'ניפר לופז מככבת בהפקת בגדי ים הורסת למגזין "הארפר'ס בזאר" ומראה שבגיל 49 היא לגמרי בשיא שלה. בראיון למגזין היא מדברת על הכח הנשי ועל העובדה שתמיד שואלים אותה מה סוד ההצלחה שלה, שאלה שהיא טוענת שאיש לא ישאל גבר במעמדה. תכלס, צודקת

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎10/01/2019 11:31
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Inspiration By FAG (@inspirationbyfag) on

אמירה סקסיסטית מוכרת גורסת כי מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה. במקרה של ג׳ניפר לופז, הנוסחה קצת שונה: מאחורי אישה חטובה עומד שחקן בייסבול שרירי. ההצלחה של ג׳יילו היא שלה ורק שלה, ולא קשורה לאף גבר, אבל הגוף המדהים שהיא מציגה בשנה האחרונה, כנראה הכי מרשים שהיה לה אי פעם, הוא תוצאה של עבודה קשה, ואימונים יומיים קדחתניים עם אהובה אלכס רודריגז, המכונה איי-רוד.

לכבוד חודש פברואר, מגזין הארפר׳ס בזאר מעלה את הטמפרטורות ומציג לנו את ג׳ניפר בשיא תפארתה, בבגד גוף שחור לוהט, לצד ראיון חשוף עם הכוכבת שנמצאת בביזנס מאז שאפשר לזכור. בגד הים היפהפה הוא יצירה של סאן לורן, כך גם הנעליים, והאבזור, בשרשרת של דה ברס, גורמת לגלאם לנסוק לגבהים. באחת התמונות המרהיבות גם ג׳יילו נוסקת, פורשת ידיים וקופצת באוויר, עם כובע ים מעוצב לראשה. עוד מעצבים שמופיעים באדיטוריאל המשובח והמדובר: בגד ים של שאנל, בגד גוף חושפני של ז׳יבנשי, יהלומים של טיפאני ונעלי ג׳ימי צ׳ו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo_brasil_) on

התמונות מעבירות את כוחה של לופז, שמתרגזת עד היום על ההקטנה שהיא זוכה לה, עיקום פנים קבוע אל מול הצלחתה. מדהים אותה שעדיין שואלים אותה מה סוד הצלחתה, שאלה שהיא טוענת שאיש לא ישאל גבר במעמדה. לאחרונה הציבה את בתה אמי במרכז קליפ לשיר שלה שביימה בעצמה. ״ברגע שאת נולדת אישה, את בקרב במעלה הגבעה", היא מסבירה. ״כשביימתי את אמי, זו הייתה החוויה הכי יפה שהייתה לי בחיים. הייתי מבוהלת מזה, לא רציתי לדחוף אותה חזק מדי, אבל זו הייתה חוויית אחדות מדהימה לשתינו. אני לא יודעת אם היא תלך בעקבותיי, אבל יש לה את הגנים. זה קל לה. יש אנשים שאתה שם אותם בסיטואציה הזו ומיד אפשר לראות עליהם. היא מיני-מי״.

ברשתות החברתיות חולקת ג׳יילו את חייה העמוסים כזמרת, שחקנית, מנחת ריאליטי ואשת עסקים, באימוני כושר לא נגמרים, וגם כמובן כאמא וכבת זוג אוהבת המתמודדת עם שילוב משפחות וחגים משותפים עם רודריגז ובנותיו. ״לפעמים אני מתעייפת,״ היא מודה. ״אני מתעייפת הרבה, אבל אני אף פעם לא מרגישה שלא בא לי יותר. אני פשוט יודעת שהגיע הזמן להפסקה. יש עוד המון דברים שאני רוצה לעשות. אני לא מאמינה שאגיע למקום של סיפוק שבו אגיד: זהו, עשיתי הכל, סיימתי, אין לי יותר מה לומר. אני מתפללת שהיום הזה לעולם לא יגיע".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo_brasil_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer López (@jrod_jlo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Inspiration By FAG (@inspirationbyfag) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harper's BAZAAR (@harpersbazaarus) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה