חדשות FF >

גלובוס הזהב: ג'וליה רוברטס במכנסיים, ליידי גאגא בשיער כחול

ליידי גאגא נראתה כמו סינדרלה בת זמננו, היידי קלום פיזרה חיוכים בשמלה שחורה פרחונית, אמילי בלאנט הסתבכה ברשת דייגים, ג'וליה רוברטס הגיעה פמיניסטית מתמיד וניקול קידמן הלכה על בטוח. עם פתיחת עונת הטקסים הסלבס שולפות את התותחים הכבדים

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎07/01/2019 10:26
 

ליידי גאגא (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

עוד שנה חלפה לה וגלובוס הזהב, טקס החימום לאוסקר שמאגד את כוכבי הטלוויזיה והקולנוע יחד (אם כי בימינו החפיפה שלהם כמעט שלמה), פרש עלינו את השטיח האדום שלו. לוק אחרי לוק זכינו למיצג צבעוני ומגוון במיוחד, חגיגה לעיניים בסימן גירל-פאוור. זו הייתה הפעם הראשונה בה מנחת האירוע הייתה אישה אסיאתית: השחקנית סנדרה או, שעשתה היסטוריה כפולה וגם זכתה בפרס על משחק.

או הפגיזה גם על השטיח האדום, ומראש הגיעה ככלה לאירוע הזה בשמלה לבנה עם הרבה בד משתפל על הכתף, עיצוב מוצלח של ורסאצ'ה. ג'וליה רוברטס (כמה כיף לראות אותה פה) לבשה סטלה מקרטני, עיצוב עם וייב פמיניסטי שמשלב בין שמלה סופר עדינה לבין מכנסיים, אפילו עם כיסים. ליידי גאגא וסרטה אמנם זכו בפרס רק על השיר הטוב ביותר, אבל היא נראתה כמנצחת הגדולה של הערב והתאימה את צבע השיער לצבע השמלה, באקסטרווגנזת קוטור של ולנטינו בגוון כחלחל – מחווה מקסימה לג'ודי גארלנד, ששיחקה בגרסה המקורית ל"כוכב נולד".

ג'וליה רוברטס (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

בכחול מחשמל, לופיטנה ניונגו, לה חוש לשמלות יוצאות דופן, לבשה קלווין קליין ביי אפוינטמנט והצליחה להשיג מקסימום אפקט במינימום גזרה. לוסי לו, כיף לגלות, לבשה שמלת ערב מאוד מיוחדת של גליה להב, כשמתחת לערימות הטול הוורודות הסתתרו צורות צבעוניות מעוטרות פאייטים, ופנלופה קרוז, שלא תמיד מצליח לה, דווקא הפתיעה בלוק אייטיזי רב רושם עם השתקפויות בירוק וסגול של ראלף ורוסו.

סירשה רונאן נתנה לגוצ'י להחליק על גופה כמו מים, בשמלת עירום מפתיעה וסופר סקסית, שרליז ת'רון, תמיד מוקפדת, לבשה דיור כמו מלכה בשמלה המחולקת שחור-ורוד ופיזרה, כהרגלה, גלאם בקלילות, רייצ׳ל וייז היפהפייה נראתה כמו ענן הממטיר גשם שחור, ואיכשהו זה עבד לה בזכות בית האופנה סלין, קייט מארה הציגה מחשוף בשמלת פיץ' מבית מיו-מיו שיש עליה ויכוחים רבים, אבל אין ספק שהיא אמנותית, ואליסון ברי לבשה חלום בצבע לבן של ורה וואנג, עם חזיית סטרפלס שחורה מתחרה, שנתנה קונטרסט מוצלח.

לוסי לו בשמלה של גליה להב (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

ניקול קידמן, שנוטה לפשל, הלכה יחסית על בטוח, והציגה גזרה מושלמת בשמלה צמודה ונוצצת של מייקל קורס בגוון בורדו עמוק מפתיע, עם תחושת עור נחש. אליזבת מוס נראתה קצת לא בנח ב-LBD שלה, שמלת מיני מחויטת ועמוסת בד מבית דיור. גם ג'סיקה צ'סטיין לבשה שחורים, והפתיעה בלוק גותי מרשים של ברברי. דקוטה פאנינג לבשה שמלה מושקעת ונוקשה, לבנה-אפרפרה של ארמני פריווה, שנתפרה בעבורה במיוחד.

האלי ברי הראתה שהיא עוד פה, בועטת ולוהטת, בשמלה ייחודית וחובקת גוף של זוהיר מורד, בבורדו-חום עוצמתי ומשחקי שקיפויות. גם קריסטן בל לבשה זוהיר מורד, אבל שונה בכל מובן, והלכה על לוק של ברבי קליפורנית. מרי פופינס החדשה, אמילי בלאנט, בחרה בשמלת אלכסנדר מקווין שאולי עובדת נהדר על הנייר, אבל בפועל נראתה קצת כאילו היא מסובכת בחבלי דייג כבדים.

ניקול קידמן (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

אמבר הרד שוב מוכיחה שהיא התאוששה היטב מג'וני דפ, וגם על השטיח האדום הזה לא הלכה על בטוח אלא על שמלת ערב אייטיזית בשחור ולבן, של מוניק לולייה. עוד חובבת לולייה היא אמי רוסום שלבשה שמלת סטרפלס מוקצפת של המותג בגוון ורוד מוצלח. לולייה המשיכו לתת, הפעם בגווני השחור, בלוק המלכותי שבחרה איילה פישר. המאורסת הטרייה היידי קלום הייתה כולה חיוכים בעוד שמלה שחורה של מוניק לולייה, עם פרחים צבעוניים בכל מקום, כי בכל זאת, היידי. מי שהרגה אותנו הכי ברכות עם הלולייה שלה הייתה קארי ראסל, לנצח פליסטי, בשמלה שנשפכה על גופה הצנום כמו כספית.

גם אן האת'וויי הצליחה להפתיע והכניסה את אופנת המנומרים לשטיח, בשמלה של אלי סאאב. קת'רין זטה ג'ונס גם היא לבשה אלי סאאב, וגם היא הצליחה לשבור שגרה, עם גוון ירוק רעל וגזרה ארכיטקטונית של מניפה מזדקרת מלפנים. ז'אנל מונה סיימה, כנראה, ללבוש רק נקודות בשחור ולבן, ועברה לשמלה בסגנון מצרים העתיקה שיצרו לה בשאנל. ג'וליאן מור הקסומה הצטיינה בלוק לבן של ז'יבנשי, ות'נדי ניוטון נראתה כמו כדור דיסקו ששוגר מהסבנטיז, בקטע כיפי.

קארי ראסל ומת'יו ריס (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

איירינה שייק הגיעה בתור הדייט הכי יפה בעולם, בשמלה זהובה וסקסית של ורסאצ'ה, לצדו של בראדלי קופר שלבש לבן של חתן, פטרישיה קלארקסון היתה כתומה ומהממת כמו השיער שלה, בלוק מלא נפח ושמחת חיים של ג'ורג' שאקרה, וטיילור סוויפט אמנם נמנעה מהשטיח האדום, אבל הגישה פרס ונראתה נפלא כמובן, בשמלה שחורה ושיקית של ורסאצ'ה גם כן.

מדובר בסימן מזהיר לבאות, כי אם כך נראה גלובוס הזהב, אי אפשר להעלות על הדעת מה מחכה לנו באוסקר.

איירינה שייק ובראדלי קופר (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

טיילור סוויפט (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

אמילי בלאנט (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

פנלופה קרוז (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

סירשה רונאן (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

אמי רוסום (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

סנדרה או (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

היידי קלום (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

ג'וליאן מור (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

איילה פישר וסשה ברון כהן (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

קריסטן בל (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

פטרישיה קלארקסון (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

קת'רין זטה ג'ונס (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

ת'נדי ניוטון (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

דקוטה פנינג (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

שרליז ת'רון (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

האלי ברי (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

אן האת'ווי (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

ג'סיקה צ'סטיין (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

לופיטה ניונגו (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

אליזבת מוס (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

ז'אנל מונה (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

אמבר הרד (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

אליסון ברי (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

רייצ'ל וייז (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

קייט מארה (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • גוליה רוברטס מושלמת
    כל השאר לא אהבתי בכלל תלבוש
    לא יודעות להתלבש

    מאת: יפית |‏ 9 בינואר 2019 | 00:19
  • אירינה שייק וטיילור סוויפט לוק מושלם

    מאת: אלה |‏ 8 בינואר 2019 | 02:36
  • ליידי גאגא סינדרלה??? מה לקחת תגידי לי? ליידי גאגא מפחידה ברמות לא משנה איזו תלבושת פסיכית היא תשים על עצמה וגם אם תבצע את השיער לסגול עם נקודות שחורות ופסים בצבע פוקסיה היא עדיין תישאר מפחידה את השועלים!
    וזה שהשמלה והשיער שניהם כחולים עדיין לא עושה את מה שהיא לובשת ליפה…

    מאת: הגיון |‏ 7 בינואר 2019 | 16:11