חדשות FF >

נס חג המולד: מייגן מרקל מציגה את הבאמפ בשמלה לבנה

אחרי שהפתיעה את כולם והשאירה לסתות שמוטות כשהעניקה על במת פרסי האופנה הבריטיים, מגיחה מייגן מרקל לאירוע חג בשמלת פרינט של המותג האמריקאי "ברוק קולקשן". מרקל לא מסתירה את הבטן ומציגה סטייל הריוני משובח. כל הפרטים על מה לבשה הנסיכה

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎18/12/2018 15:09
 

מייגן מציגה: הריון בסטייל (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

מאז שנכנסה לשליש האחרון להריון שלה, מייגן מרקל לא נראית הרבה בציבור, וכל גיחה שלה, מתוקשרת יותר או פחות, היא סיבה לחגיגה. אחרי שהפתיעה את כולם והשאירה לסתות שמוטות כשהעניקה על במת פרסי האופנה הבריטיים את הפרס למעצבת שמלת הכלה שלה, יוצאת הדוכסית, כולל הבאמפ העגול והיפה, לשמח את האוכלוסייה המבוגרת יותר, ומבקרת בבית אבות.

מייגן הביאה רוח אביבית לתוך בית האבות המלכותי של קרן וראייטי בטוויקנהאם, שם משתכנים בעיקר אנשי בידור שיצאו לגמלאות. כדי להעלות לחבר׳ה את הדופק, לבשה מייגן שמלה של הלייבל הלוהט ברוק קולקשן, מאל איי. שמלת מידי בהירה באורך מידי, בשווי 4,000 שקלים, ומעליה מעיל צמר אפור של הלייבל הקנדי ׳סויה וקיו׳, שוויו 2,600 שקלים. את הנעליים התאימה למעיל בצבע, והלכה על אותו סטייל אהוב עליה, של אקווזורה, עם הפפיון מאחורי הקרסול. מעניין עוד כמה זמן תוכל מייגן להמשיך ללבוש ולהרחיב פריטים שלא נתפרו עבור הריוניות כלל.

בכל זאת נסיכה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

ברוק קולקשן נהנים מאוד מחיבתן של הסלבס, נשים כמו מרגו רובי, ג׳ניפר לורנס, אמה סטון ואפילו ריהאנה. במודבר במותג שהגזרות שלו מעוצבות מאד מתוחכם מחד וסקסיות מצד שני. האחרונה שלבשה עיצוב של החברה והגיעה לכותרות הראשיות הייתה ברברה בוש, שנישאה בשמלה בעלת פרינט מעט דומה, וגם קנדל ג׳נר הצליחה להסתבך כשלבשה פריט כזה, וקיבלה שיימינג על ניכוס אתני בגלל התסרוקת. השמלה של מייגן היא מליין הריזורט האחרון של החברה, האחרון שהוציאה, כך שמייגן נשארת, גם בהריון, עם היד על הדופק, ועם הלב, כנראה, קצת מעבר לים.

מתות על הגולגול (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

תכלס, עדיף בלי המעיל (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

לא עוזבת את נעלי האקווזורה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by B R O C K C O L L E C T I O N (@brockcollection) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by B R O C K C O L L E C T I O N (@brockcollection) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה